6

1K 102 88
                                    

Üzerinde olan bakışları umursamamayı deneyerek yemeğini yemeye çalışsa da adam o kadar dik ve mide bulandırıcı bakıyordu ki, yediği her şeyi çıkaracak gibi hissediyordu.

"Ash, sevmedin mi?" İlgili çıkan sesiyle yüzünü buruşturmamak için kendini zor tuttu çocuk. Yemekte herhangi bir sorun yoktu, sorun ikisinin baş başa oturmasıydı.

"Sevdim." diye mırıldandı adam başka bir şey demesin diye ve bir lokma daha attı ağzına.

"Bugünlerde yorgun görünüyorsun, iyi beslenmelisin."

'Acaba neden?' diye geçirdi içinden dudağını dişlerken. Her gün bir, hatta bazen iki kişinin kendisine eziyet etmesine izin veriyorken nasıl enerjik görünebilirdi ki?

"Duydun mu? Artık her akşam birlikte yiyeceğiz." Başını öne eğip çenesini sıktı Ash. Haftada 2-3 kere birlikte yemeye bile dayanamıyorken şimdi her gün mü yapmak zorunda kalacaktı bunu?

"Gerek yok."

"Sormadım. Yiyeceğiz dedim." diye emir verir tonuyla konuşunca peçeteyi tutan elini yumruk hâline getirip sıkmıştı farkında olmadan. Gerçekten, kalkıp üstüne atlamayı öyle istiyordu ki..

"Peki." diyerek kabullenmek zorunda kaldı ona vurma isteğini göz ardı ederek. Bunu yaparsa ceza alırdı ve bu adam onu nasıl inciteceğini çok iyi biliyordu. Ash ise ona inat yaparak her ne kadar ceza anında hislerini belli etmeyip bir duvar gibi dursa da odasına çekildiği an dışa vuruyordu içindeki acıyı.

"Kalkıyor musun?" diye sordu ayaklanan çocuğa. Ash o iğrenç yüzüne bakma zahmetine bile girmeden, sert sesiyle "doydum." demiş, odasına gitmek için ilerlemeye başladığında Dino kolunu tutup gitmesini engellediği için durmak zorunda kalmıştı.

"Git duş al, bir saat sonra odamda ol. Sana geçen gün aldığım kıyafeti de giy."

"İstemiyo-"

"Sevimli olmayı unutma Ash." Baş parmağıyla çocuğun bileğini okşayınca Ash bir anlık dürtüyle kolunu çekmiş, adamın kendisine sinirle bakmasına sebep olmuştu. "Bana karşı mı geliyorsun?"

Sorusuna cevap gelmeyince elini kaldırıp çocuğun kalçasını sertçe kavradı bir anda. Canı acıdığı için inleyecekken kendini son anda durdurup "hayır." diye mırıldandı Ash. Boyun eğdikçe kendinden nefret etse de başka çaresi yoktu, o videolardan birini izletmeyi kalkarsa çok daha kötü olurdu..

Querencia || AshEijiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin