24. Bölüm "Kanın parmak izleri."

1.8K 198 306
                                    

24. Bölüm, "Kanın parmak izleri."

Merhabaa. Umarım iyisinizdir.

Uzun bir bölümle geldim, umarım beğenir ve hissedersiniz. Şarkılarla dinlemenizi öneririm.

Sizden gizli bölüm atıyorumkfmelfkr

Güzel okumalar, yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.🥺💜

🥺💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkıları: Kahraman Deniz - Düştüğüm Gibi Kalkarım

Cem Adrian - Düşüyorum Hayatın Ellerinden

Karsu - Siyah

SEZON FİNALİ.

Hissettiğim bütün duyguları düşündüm.

Kendisini en fazla göstersen ise, hayal kırıklığıydı.

Sırf bu hissi hissetmemek için, hayal kurmak istemediğim oluyordu ama her şeye rağmen, yine de hayal kurmaya devam ediyordum. Buna engel olamıyordum ama her seferinde de, bir şekilde bu hissi tatmak zorunda kalıyordum.

Bu histen nefret ediyordum ve bu hissi tatmayı artık istemiyordum.

Hiçbir hayalim için küçük bir hayal diyemezdim çünkü hepsi benim için çok büyük hayallerdi. Zihnimde kurguladığım bütün hayallerin yeri, bende her zaman çok ayrıydı.

İçim gökyüzüydü, kalbimse güneş. Güneş batmadığı hâlde, gökyüzü karanlığa büründü.

Hayal kırıklığı.

Şu an bu hissi öyle çok hissediyordum ki, gözlerimi sımsıkı kapatıp bu hissin etkisinin geçmesini beklemek istiyordum ama biliyordum ki bu, hiçbir işe yaramayacaktı. Bunu yapmak şimdiye kadar hiç işe yaramamıştı ve bundan sonra da yaramayacaktı.

Derin bir nefes almaya çalıştım ve bugün, birinci tekile çevirdiğim bütün cümleleri anımsadım.

Sanki çocukluğumu kendi ellerimle boğup onun kalbini kırmıştım. Sanki ona tutamayacağım bir söz verip heveslendirdikten sonra, onu elleri boş bir şekilde o soğuk koltukta, tek başına bırakmıştım.

İkinci aklıma gelense, korku oldu.

Korku.

Her anımı korkarak yaşayan bir kadındım ama bazı anlar vardı ki, ölüm bana her zamankinden çok daha yakınmış gibi hissediyordum.

Ölüm, bana uzattığı pençelerinin arasına bedenimi alıp beni mahvedecekti, beni yok edecekti ve en sonunda da beni bu dünyadan silecekti.

103 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin