ÖNEMLİ DUYURU.

1K 92 9
                                    

Merhaba,

İlk defa böyle bir duyuru yapıyorum. Zamanınızı çok fazla almamak için kısa tutacağım ama lütfen zaman ayırıp okuyun.

Biliyorsunuz ki, bölümleri yazdıkça atıyorum. Düzenleme yaparken ve atmadan önce dikkat ediyorum ama gözümden kaçan bazı şeyler oluyor.

Evet, bir mantık ve kurgu hatasını düzeltmek için bu duyuruyu yapıyorum.

İyem, yılbaşında 90 günü kaldığını söylüyor. Ama yanlış… Yani ben zaman atlamışım. Aslında başta doğruydu, sadece bir şeyi değiştirmiştim ve onu değiştirirken bu tarih kısmında hata yapmışım. Defterimde yazana göre hareket ettiğim için de, yılbaşına geldiğinde 90 gün olduğu yazıyor. Ama normalde daha az kalıyor. Yani o gün 90 gün kaldığı doğru ama o günün yılbaşı olmaması gerekiyor…

Bu hatamı fark ettiğimde nasıl toparlayacağımı düşündüm ve en mantıklısı, parti bölümünü normal bir parti olarak düşünmek oldu. Bunun düzenlemesini yapacaktım ama yapsam da yapmasam da bunu size duyurmam gerekiyordu. 

Yorumların gitmesini istemediğim için düzenleme yapmak istemiyorum şu anlık. Çünkü dönüp dönüp yorumlarınızı okuyorum ve gitmesi beni çok üzer. Bu yanlışı ben kendi dosyamda düzenleyeceğim ama wattpad’de yapar mıyım, bilmiyorum. 

Burada düzenlersem de, sizin tekrar okumanıza gerek yok. Tek fark, yılbaşı muhabbeti olacak. Ve mecburen, kitapta tekrar yılbaşı bölümü olmuş olacak…

Yani o bölümü, yılbaşı bölümü olarak düşünmezseniz, sorun olmuyor. Mesela o partiyi, şirket partisi olarak düşünebilirsiniz.

Böyle kaldığında, tarih değiştirmem gerekiyordu ve o zaman da, İyem’in doğum günü ve burcu değişmiş oluyordu. Ki o tarih kitap için önemli bir tarihti, bu yüzden değiştirmek istemedim ve en mantıklısının partinin adını değiştirmek olduğunu düşündüm. 

Böyle bir hata yaptığım için üzgünüm, buraya kadar okuduğunuz için de teşekkür ederim. Bu konuyla ilgili bir sorunuz varsa eğer, seve seve cevaplarım. Aklınızda soru işareti kalmasını istemiyorum. 

Bölüm bugün gelecek, bilerek bölüm gününe denk getirdim. 

Sizleri çok seviyorum, bölümde görüşmek üzere! 🤍

103 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin