36. Bölüm, "Kelimelerin etkisi."
Sizleri çok özledim.
Yorumlaeınızı heyecanla bekliyorum.
Umarım seversiniz, güzel okumalar.
🤍
İkiye On Kala - İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar
Cem Adrian - Tanrı'nın Elleri
⌛
Zihnimin içinde yankılanan melodiyle, gözlerimi güçlükle de olsa araladım ve bir anlığına duraksayarak neler olduğunu kavramaya çalıştım. Başım ağrısı yüzünden kaşlarım çatılırken, gözlerimi kırpıştırarak görüşümü netleştirmeye çalıştım.
Koral'ın telefonunun çaldığını fark ettiğimde, yattığım yerde huzursuzca kıpırdandım. Ne kadar zamandır uyuduğumu bilmiyordum çünkü çok zor uykuya dalmıştım.
Başımı hafifçe hareket ettirdiğimde, Koral'ın kokusu burnuma doldu ve hemen sonrasında zil sesi kesildi. Uyku mahmurluğuyla gözlerimi tekrardan kapattığımda, Koral'ı uyandırmak aklıma bile gelmemişti.
Ben tam uykuya tekrardan dalıyordum ki, Koral'ın telefonu tekrardan çakmaya başladı. Sinirle başımı Koral'ın göğsünden kaldırırken, "Of ya!" diyerek homurdandım.
Koral'a sardığım kolumu hafifçe kendime doğru çekmeye çalıştım ama Koral beni sıkıca tuttuğu için başarısız oldum.
"Koral," dedim onu hafifçe sarsarken.
Koral, elini elimin üzerine koyarken, "Hım?" dedi uykulu bir şekilde.
"Telefonun çalıyor ya... Duymuyor musun?" Başımı tekrardan onun göğsüne yasladığımda, telefonun sesi başımı daha çok ağrıtmıştı. "İnsan sessize alır ya," diyerek homurdandığımda Koral da yerinde hareketlendi.
Koral derin bir nefes aldıktan sonra uzanıp komidinin üzerindeki telefona uzandı. Bir anlığına elini elimin üzerinden çektiği için gözlerimi hafifçe kısık ona küskün bir bakış attım ama o bunu bana bakmadığı için göremedi.
Sebebini kendim bile bilmiyordum ama küsmüştüm işte.
Koral'ın gözleri telefonun beyaz ışığı yüzünden kısılmıştı. Birkaç saniyenin sonunda telefonu açıp kulağına götürdü.
"Efendim?"
Sesindeki yorgunluğu fark ettiğimde üzülerek bakışlarımı ondan kaçırdım. Bedenimi ondan uzaklaştırdığımda, yattığı yerden kalktı ve telefondaki kişiyi dinlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
103 GÜN
General Fiction07.04.2020 Geçmişi ardımda bırakıp önümü döndüğümde bile karşıma geçmişim çıkıyordu. Tüm yönlerim artık birbirine karışıyordu ve ben doğru yönün neresi olduğuna bir türlü karar veremiyordum. Etrafımda bir fırtına vardı. Beni oradan oraya savurup güc...