31. Bölüm "Çoban yıldızı."

1.2K 109 139
                                    

31. Bölüm, "Çoban yıldızı."

Önceki bölümü okuyup okumadığınızı kontrol edin lütfen, onu da yakın zamanda attım. 👀

Nasılsınız?

Bu bölümün yeri benim için her zaman çok ayrı olacak. Bence okuyunca nedenini anlayacaksınız.

Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın, onlar benim motivasyon kaynaklarımdan birisi.

Sizleri seviyorum, umarım bölümü seversiniz.

⌛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Teoman - Çoban Yıldızı

Yaşamayı sevmek için bir neden aramıyordum. Hiçbir zaman da aramamıştım. Sadece seviyordum işte. Yaşamayı sevmek için bir nedene hiçbir zaman ihtiyacım olmadı. Nedenleri sonradan oluşmaya başladı, onlar her zaman yoktu ve onlar olmadığında da sevgim çoktu.

Yeni bir güne geçmiştik ve akşam olmak üzereydi. Koral, tüm gece boyunca işlerini halletmek için çalışmıştı, bense köşede kulaklıkla dizi izlemiştim. Koral rahatsız olmasın diye izlediğim dizilere tepki vermemek için kendimi o kadar çok tutmuştum ki, dizide oynamış kadar yorulmuştum.

Dizileri izlerken sesli bir şekilde yorumlamak ve söylenmek gibi bir huyum vardı, bunu yaparken çok eğlendiğim için normalde sorun olmuyordu.

Arada yattığım yerden kalkıp Koral'a meyve suyu falan getirmiştim. Yardım edebileceğim bir şey olup olmadığını sorduğumda, bir formun cevaplarını bilgisayara geçirmemi istemişti. Onun işini bir nebze de olsa azaltabilecek olma ihtimalim beni o kadar mutlu etmişti ki, büyük bir dikkatle ve heyecanla dediğini yapmıştım.

Bana verdiği işi bitirdikten sonra heyecanla ona dönmüştüm ve bütün yorgunluğuna rağmen bana gülümsemişti. Birkaç dakika dinlenmek için koltuğa oturduğunda uyuyakalmıştı, birkaç dakika boyunca onu uyandırıp uyandırmamak arasında kalmıştım. En sonunda işlerine çok önem verdiğini bildiğim için uyandırıp devam edip etmeyeceğini sorduğumda, daha sonra devam edeceğini söylemişti. Tekrar uyandırıp emin olup olmadığını sorduğumda emin olduğunu söyledikten sonra homurdanarak uyumaya devam etmişti.

Ters bir şekilde ona baktıktan sonra, sinirimi yok sayarak onun elinin tersini öpüp ayağa kalkıp ve iki tane battaniyeyle onun üstünü örtmüştüm. Işığı kapattıktan sonra, kendime de bir tane battaniye alıp ikili koltuğa uzanmıştım.

Koral'ın telefonunun ekran ışığıyla işlerimi halletmiştim. Normalde onun yanına uzanmak isterdim ama hem çok yorulduğu için rahatsız uyumasını hem de kolumun sorun olmasını istememiştim.

Sabah herkesten önce uyandığımı sanıyordum ama duyduğum seslerden sonra, Onur ve Nisa'nın çoktan uyanmış olduğunu fark etmiştim. Mutfakta kahvaltı hazırlayan ikiliye yardım etmeyi teklif etmiştim ama Nisa elindeki kaşığı sallayarak beni kovmuştu.

103 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin