45: Kam všichni zmizeli?

157 16 17
                                    

Pohled Chicy
,,Kde vězí?" zabručel už po několikáté Freddy, jako bych snad mohla vědět odpověď.
Vyhlížel z otevřených dveří noclehárny a začínal vypadat frustrovaně. Já jen bez zájmu posedávala na posteli a ládovala se pizzou, kterou jsem si přinesla.
,,Oni přijdou." zamumlala jsem. ,,Teda možná. Nevím."
Mňam sýrová.
,,To už by dávno přišli! Kruci vždyť jsem tady jasně stanovil sraz po show s tím, že prozkoumáme ten klíč! Bonnie se odpojil cestou a Foxy se rovnou vypařil úplně!"
,,Freddy klid. Možná zapomněli."
,,Předtim vypadali nadšeně, ale očividně je to zas tak moc nezajímá! Kam vůbec furt mizí? Co Foxy? Tohle není poprvé."
Tohle mě trochu donutilo k zamyšlení. Má pravdu. Ten den, co jsme se dostali ze skladu v Parts and Service, o kterém jsme ani nevěděli, že má sklad, se Foxy na dlouhou dobu někam poděl. A ztrácí se průběžně, moc jsem tomu nevěnovala pozornost, ale teď jsem to zvážila.
,,Nemůžou být daleko. Můžeme se po nich podívat." rozhodla jsem. Zavřela jsem nyní prázdnou krabici, vypochodovala ze dveří a kývla na medvěda. Protočil očima a pak vykročil po chodbě za mnou.
Najít Bonnieho by bylo fajn, ale odhalit Foxyho? Přemýšlím, co by se tu mohlo dít za našemi zády. Má snad tajný kontakt s Toy Foxy? Nebo s Goldym?
Pojďme to zjistit.

Pohled Toy Chicy
Běžela jsem chodbou, show stage jsem nechávala daleko za sebou. Zděšeně jsem se rozhlížela, ale křičet jsem nemohla, mohli by mě slyšet Oldi.
Co mi sakra vůbec je? Vždyť jí stejně uvidí!"
,,Toy Kitty!?" vyhrkla jsem a zabrzdila.
Přejela jsem pohledem dveře Party rooms. Tady taky není, trefila by sem vůbec? Nemohla stihnout utéct takhle daleko, ale u pódia jsem prohledala všechno, tam se schovávat nemůže. Kdybych všude nevídala plakáty s jejím obličejem, přísahala bych, že se mi to jen zdálo a nikdy ani neexistovala. Jako by se prostě beze stopy vypařila.
A taky kdybych se kvůli tomu nerozešla s Bonniem, ale tím už se nehodlám zabývat. Snad aspoň opravil Toy Bona, kdyby zůstal dlouho mimo show, mohl by být průšvih.
Rozběhla jsem se po dlažbě znovu a mířila hlouběji do pizzerie. Můžu za to já a musím jí co nejdřív najít.
,,Toy Kitty?"
,,Myslím, že jsi chtěla říct Toy Freddy." odvětil dotčeně opodál procházející medvěd a já obrátila oči.
,,Ne, opravdu ne." odsekla jsem a zastavila se uprostřed kroku. ,,Hledám Toy Kitty, neviděl jsi tu někde žluto oranžovou kočičí animatroničku?"
,,Tu z těch plakátů?" podivil se. ,,Myslíš, že tu jen tak bude? Vždyť ani nemůžeš vědět, jestli vůbec existuje."
Ozvala se kovová rána, jak mi moje dlaň přistála na čele.
,,Ano existuje, byla v jedné z těch krabic a podle všeho ji včera v noci zapnuli! Během show byla v Kids Cove. Mluvila jsem s ní!" začala jsem rozrušeně s vysvětlováním a medvěd vykulil oči. ,,Chvilku jsem ji nechala bez dozoru a slehla se po ní zem. Asi se ztratila v chodbách. Pomůžeš mi jí najít?"
,,Tobě utekla. To ty jí najdi."
Potlačila jsem nutkání jednu mu vrazit.
,,Fajn." sykla jsem a odebrala se pryč.
No co. Moment, vážně jsem to právě vylíčila jemu? Toy Freddymu? Vždyť se celou dobu bojím, že by jí něco nakecal!
Dřív nebo později by se o ní stejně dozvěděl, někdo mu to říct musel. A já jí vlastně taky něco nakecala. Jsou to jen úhly pohledu, přestože tohle vůbec nebyl můj.
Ale Bonnie si to teď myslí a nevěří mému skutečnému názoru. Ztratila jsem ho a tím pádem nejspíš i ostatní Oldy. Záleží vůbec na tom, co si doopravdy myslím? Za zrádkyni už mě mají a je jedno, co řeknu na svou obhajobu.
Než jsem se nadála, ozvaly se za mnou těžké kroky.
,,Faajn! Pomůžu ti." hulákal Toy Freddy. ,,Ta kočka by mohla být dobrou posilou pro Toy, nemyslíš?"
Na chvilku jsem se zarazila, ale pak se mi na tváři objevil úsměv.

Pohled Foxyho
Několik okamžiků jsem strnule zíral na lišku na plakátu, její barvy vypadaly v barevném prosvícení úplně jinak.
,,No, vlastně to není její jméno." odvětil jsem rozpačitě. ,,Jmenuje se Toy Foxy, Mangle jí můžou říkat jen kamarádi."
Animatronička vypadala, že přemýšlí, já sklopil pohled. Nikdy jsem o Mangle před nikým pořádně nemluvil. Ne seriózně.
,,Zatím jsi mi řekl, že Oldi stojí proti Toy." ozvala se opět. ,,Měla jsem tušit, že to asi nebude tak jednoduché, co?"
,,No, je to trochu složitější." zasmál jsem se.
,,Old a kamarád Toy? To je skoro jak nějaká zakázaná láska."
Trochu jsem zrudl, ale pak jsme se zasmáli oba.
,,Ne, to ne." pokračoval jsem. ,,To k ní necítím. Ale bavíme se, tu válku vedou vlastně jenom Freddy a Toy Freddy, ti medvědi. Toy Bonnie, modrý zajíc, je teda taky divnej, ale my ostatní jsme tak nějak se všemi v pohodě."
,,To byl vtip, promiň. Ale dobré vědět."
Asi se jí nepřiznám, aspoň zatím. Radši.
Chvilku jsme mlčeli. Vypadala nejistě, trochu jsem znervózněl.
,,Jak jsi říkal, že je ve ventilaci," hlesla. ,,jak se tam dostala?"
,,Utekla. Prý je to jediné místo, kde je v bezpečí." zamyslel jsem se. ,,Toy Chica mi řekla, že ji zničily děti. Ani jsem nevěřil, že by toho byly schopné, ale lidi jsou asi různí. Neukázala se mi. Jen jsem s ní mluvil."
Zdálo se mi, nebo sebou animatronička trhla?
,,Aha. To je mi líto. Ptám se, protože hlídat ventilaci asi nebude snadné, ale něco vymyslím. Nech to na mně."
Zůstal jsem ticho. Nemohl jsem si nevšimnout, že stále upírá své fialové a to rozbité oko na plakát s liškou. Začínalo to tu vypadat nějak temně, na kočičí animatroničku dopadalo z této strany jen tmavě modré světlo.
Nemám tušení, co chce vymyslet. Ventilace chybí jen tady, jinde ji Mangle může vidět.
Co by se vlastně stalo, kdyby ji Mangle viděla? Je to sice tajemství mezi mnou a jí, ale Mangle by nás nejspíš nijak neohrozila, s nikým jiným se nebaví. O Dream Cove ví, sice by nejspíš nenašla nový vchod, ale s tím jí můžu pomoct. Jestli jí někdy ještě potkám, nemám tušení, kde je teď.
Nad čím to sakra přemýšlím? Pro Mangle se stará cesta zavřela a tím i tahle místnost, už sem nikdy nevztoupí.
Přece jí nemůžu svěřit tohle!

Pohled Chicy
,,Je tam někdo?" volal na mě Freddy. Rozhlížela jsem se po tmavém skladu Parts and Service. Povalovalo se tu harampádí, vzadu se rozléhala hromada z krabic, ale ti dva nikde. Moc jsem toho neviděla, ale nejspíš by tu Bonnie něco montoval a Foxy se nacházel v Pirate Cove, ten však zel prázdnotou.
,,Ne."
Vrátila jsem se ke stolkům pod oknem a oba jsme se podivili, když zablikala slabá úsporná světla.
,,Vážně!? Už jsme prohledali všechno! Bude noc a oni nikde? To už dneska žádnou pizzu prozkoumat nestihneme." blblal Freddy, když jsme si razili cestu do odlehlých chodeb. Nad hlavami nám ubíhaly oranžové žárovky, už převládala tma. Neměla jsem úplně dobrý pocit. Za chvíli budeme vypnutí, měli bychom se odebrat do naší místnosti.
,,Dobrý hele, snad pak přijdou do noclehárny. V noci bude času dost."
,,Ještě se po nich podíváme tady, když už tu jsme."
,,No jak chceš."
Oba nás vyděsilo, když se najednou kus odtud ozvalo plechové burácení. Jsem si jistá, že hned vedlejší chodbou se někdo prohnal.
,,Freddy!" zakřičela jsem a uháněla za běžícím medvědem, který vystartoval a supěl jako lokomotiva. Vyběhla jsem za zatáčku a sledovala, jak málem porazil vyjeveného zajíce.
,,Co děláš tady!?" obořil se na Bonnieho, který vypadal snad ještě více rozrušeně. Asi bych se do Freddyho zase navezla, ale tenhle dotaz je na místě. Co dělá až tady?
Bonnie se pokoušel uklidnit, ale jeho nervozitu skrýt nemohl.
,,Přátelé, máme problém...."

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat