Pohled Chicy
Jojojojojojo!
Nemůžu tomu uvěřit!
Vážně teď stojím na show stage u mikrofonu spolu s Toy Chicou a budeme vystupovat!
Před chvilkou už proběhlo naše láskyplné přivítání s Cupem. Skoro jsem ho rozmačkala. Nemůžu se dočkat, až zase uvidím děti.
Toy Chi pořád někam čumí. V tuhle chvíli na Bonnieho, který ladí kytaru Toy Bonniemu. Ten je naštěstí zády.
Jistě že vím, co mezi nimi je. Toy Chica byla docela odvážná, když mi to řekla. Nehodlám je zklamat a vykecat to tomu modrýmu zajícovi, to ne, ale stejně to možná nebylo úplně chytré.
Uvidíme.
Toy Freddy a Freddy stojí u mikrofonu a nasupeně na sebe civí. Foxyho jsem před chvílí viděla u dveří, když sem běžela i Toy Chica, teď je asi někde u Kids Cove. Nevidím tam.
No co.
Venku za dveřmi se začal ozývat ten starý známý hluk, jak se u vchodu hromadily děti.
A pak se dveře otevřely a děti se nahrnuly dovnitř. Během chvilky zaplavily úplně všechno. Nejvíce se jich rozmístilo u pódia a jakmile spatřili nás Oldy, úplně se jim rozzářily oči. Několikrát jsem z jejich řad zaslechla naše jména.
Konečně jsme tady!
,,Ahoj děti, vítám vás ve Freddy Faezbear's Pizzeria!" ozvalo se z reproduktorů, když Toy Freddy mluvil do mikrofonu.
No, tak se ukažte Toy.
,,Dneska tady mám-"
Toy Freddy se zadrhl a nedůvěřivě zkoumal papírek s textem. Děti utichly a nechápavě na něj hleděly. Zmateně jsem se podívala na všechny okolo, Bonnie a Toy Bonnie se rozhlíželi taky a Freddy se jen ušklíbl. Když jsem se setkala pohledem s Toy Chicou, obě jsme se začaly tiše smát.
,, ....Dneska tady máme vaše staré známé kamarády!" pokračoval Toy Freddy. Slovo kamarády jakoby vyprskl.
Nemůže aspoň hrát, že ho to baví? Ohledně jeho proslovu jsem si nedělala moc velké naděje, ale nechtěla jsem ani zbytečně soudit předem. Toy Freddy ale předčil moje očekávání, toto je fakt hrozný. Jak to ty děti mohly poslouchat?
Freddy zmatenému medvědovi čapl mikrofon a začal číst sám.
,,Je to tak, jsme to my a jsme tu zpátky za vámi děti! Moc jste nám chyběli, dlouho jsme se neviděli, tak to teď musíme napravit dvojnásobnou porcí zábavy!" dokončil Freddy proslov mnohem plynuleji a veseleji, než jeho Toy přeslazená verze.
Děti začaly tleskat a vřískat a Freddy se na Toy Freddyho jen povýšeně usmíval. Tlustý medvěd vypadal, že vybuchne.
Králíci začali hrát na kytaru a my se s tancem přidali. Freddy už zpíval písničku a zmatený Toy Freddy nevěděl, co dělat. Vypadalo to, že se chystá praštit Freddyho, který mu ukradl jeho mikrofon.
Pak si všiml, že ten jeho mikrofon byl ve skutečnosti Freddyho a on má ten svůj hned vedle sebe.
Woooow!Pohled Foxyho
Včera mi to bohatě stačilo. Slyšet toho přeslazeného medvěda zpívat fakt nechcete.
Toy Bonnie byl s Bonniem kupodivu synchronizovaný a ani nehrál falešně.
A kdo mu ladil kytaru? Bonnie! Ha!
Na tančící kuřata jsem ze stanu pochopitelně neviděl. Tak jsem si jen lehl do sítě a čekal, až se přiženou děti.
Mysleli jste si, že jsem v Kids Cove, co?
Kdepak! Pamatujete na řeči ohledně divné fialové věci u Kids Cove? Nikdo jí zatím nešel prozkoumat. Tak jsem tu a hádám, že tu taky být mám.
Je to totiž Pirate Cove! Tedy ten prototyp, který někde vyhrabali. Jako ten z mého snu, ale tenhle působí tak nějak reálněji.
Ty hvězdy jsou trochu jiné, to jo. Rovněž konstrukce a rozmístění prolejzaček je tu jiné. Starý Pirate Cove to není, ale určitě si zamiluju i tenhle.
Písnička venku se chýlila ke konci a já znervózněl.
Tak dlouho jsem děti neviděl...
Na druhou stranu jsem se hrozně těšil.
,,A já doufám, že si dnešní den užijete! Zahrajete si na kytaru tady s Bonniem a Toy Bonniem, zazpíváte si se mnou a Toy Freddym, zahrajete si hry s Chicou, Toy Chicou a Cupcakem a s Foxym!" dořekl Freddy proslov a děti začaly jásat. Teď bych chtěl vidět výraz toho přeslazeného medvěda. Škoda, že nemůžu vycházet nebo vykukovat z Pirate Cove. Tedy prototypu, ale říkejme mu takhle.
Pak už jsem zaslechl jen křik a kroky, fialová záclona se zvedla a dovnitř se nahrnuly děti.Pohled Mangle
Mřížkou jsem sledovala celou show. Chica, Toy Chica a Cup se prodírali davem dětí, všichni nadšeně ječeli. Další dvě fronty se odebíraly k Bonniemu a Toy Bonniemu, kteří hráli s dětmi na kytaru a k Freddymu a Toy Freddymu s mikrofony. U Freddyho bylo plno dětí, u Toy Freddyho nebyl vůbec nikdo. Tedy kromě nějakého děcka, které mu ukradlo klobouček a zmizelo v davu. Tlustý medvěd se úplně nepříčetný rozběhl za ním.
Dobře mu tak.
Pak jsem si všimla dalšího zástupu, odkud děti proudily do fialového stanu.
To je Pirate Cove! Je tam Foxy!
Začala jsem se ventilací posouvat směrem ke stanu, když tu najednou se mi před obličej připletla hlava.
,,Kam si myslíš, že jdeš?"
,,Musím za Foxym. Teď mám šanci, nikdo jiný mě neuvidí!"
,,Nikdo jiný tě neuvidí? Asi jsi zapomněla na těch padesát dětí nebo kolik!"
,,Notak Jessie, musím ho vidět."
,,Nepřipadá v úvahu Mangle. Víš, co se stane, když tě uvidí? Podívej, jak vypadáme!"
,,Počkám, až tam nikdo nebude!"
,,Dobře, tak tam zkus přijít tak o půlnoci."
,,Přece musí jít nějak odlákat."
,,Jak to chceš udělat, hm?"
Třeba hodit do davu tvojí hlavu Jessie.
Než stihla zase něco namítnout, odhrnula jsem rukou její hlavu z mého zorného pole a vydala se dál, ale dvě z mých nohou mě přestaly poslouchat a zachytily se o stěny šachty.
,,Jessie pusť mě! Já tam musím!"
,,Mangle ty ses zbláznila! To je sebevražda!"
Neposlouchala jsem a sunula se dál. Chci ho aspoň vidět! Nemusí vidět mě....
Jenže mě přestaly ovládat i dvě moje ruce a zachytily se tak, že jsem se ani se zbývajícími končetinami nehla. Jessie byla přímo přede mnou.
,,Neblbni Mangle. To nemůžeš riskovat."
Ona neví, jaké to je někoho milovat! Já ho prostě musím vidět, jindy pokaždé někam zmizí!
Napřáhla jsem jednu ze svých rukou a praštila.
Za doprovodu hlasité kovové rány se Jessie hlava rozmázla o zeď.
Celá jsem strnula, protože zezdola najednou nebyl slyšet křik dětí.
,,Mangle tobě hráblo! Pojď, musíme okamžitě zmizet!"
Už i já jsem pochopila, že je zle. Rychle jsem zamířila pryč ze show stage.Pohled Foxyho
Zrovna jsem seděl na nejvyšší prolejzačce a kázal k dětem, že jsem teď vůdce pirátů této lodi.
Když tu najednou zahřměla kovová rána.
Všichni strnuli a nastalo ticho.
Odkud to sakra mohlo být?
Vykoukl jsem z Pirate Cove, odkud se začaly děti hrnout pryč. Všude byl dav, neviděl jsem, co mohlo způsobit tu ránu.
Najednou se ozvala podobná rána znovu.
Toy Freddy ležel pod pódiem, kde právě spadl ze schodů a během chvilky byl zaplavený dětmi. Všude byl křik a animatronici na pódiu měli co dělat, aby se nezačali nahlas smát. Bonnie to samozřejmě nevydržel.
Ticho bylo to tam.
Jo tak to byl Toy Freddy. Ta předchozí rána nejspíš taky.
Děti mezitím utekly, tak jsem několik minut jen seděl v síti u prolejzačky.
Co tu mám sakra dělat, když jsem tu sám?Čte to ještě někdo? 😅
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...