Pohled Chicy
Ugh!
Prý Oldi! Takovou blbost mohl vymyslet jen Toy Freddy. Nejsme žádný starý šrot, jsme lepší než ty přeslazené hračky.
Už předtím jsem si myslela, že dřív nebo později dojde ke konfliktu. Ale až tak?
Odteď je to Toy proti Oldům. Asi jsme ve výhodě, kdo ví kam zmizela ta jejich přeslazená liška. Ale co já vím, třeba je fajn. Nebudu jí soudit jen podle toho, že je Toy.
Nejsem jako Toy Freddy.
Jdu si dát pizzu. Už půl hodiny jsem žádnou neměla.
Zavadila jsem o nástěnku na chodbě a rozhodla se prohlédnout si jí. Nebylo tam skoro nic nového, tedy kromě letáku s nějakými Party rooms.
Hm.
Prozkoumám to pak.
Cestou ke kuchyni jsem však zaslechla hlasy z vedlejší místnosti. Byla to naše noclehárna. Rozpoznala jsem Bonnieho a Freddyho.
,,Co se tu děje?" zeptala jsem se a nakoukla dovnitř.
,,Nic, jen řešíme Toy." na to Freddy. ,,Dost mě naštvali."
,,Mě taky." odpověděla jsem. ,,Nečekala jsem, že to zajde až sem. Jo, můžu dovnitř?"
,,Jasně, je to i tvoje noclehárna."
,,Oukej."
,,A jinak, neviděl jste někdo Foxyho?"Pohled Mangle
Ani nevím jak mě tohle jméno napadlo.
,,Bonnie... Springy... Spring Bonnie..."Byl to jen můj pocit, nebo se vážně zarazil? Jeho oči vyhasly, už svítily slabě jako předtím. Jeho zlý úsměv se vytratil a zdálo se, že povolil stisk.
To se mi nezdálo...
Pustil můj krk, já se sesypala k zemi a kašlala olej.
,,Jak jsi mi to řekla?" povídá. Jeho hlas se třásl. Možná strachem, ale spíš tím, že je pořád šílený.
,,Spring Bonnie." řekla jsem, stále přidušeným hlasem. ,,To je tvé jméno?"
,,Bývalo." on na to. Sklopil pohled k zemi, kde si všiml mě.
,,Ježiši Mangle, to... to jsem ti udělal já?" zakřičel hystericky. ,,Já... vůbec jsem se nemohl ovládát, co jsem to udělal?"
Klekl si a podal mi obě ruce, ale já je nepřijmula. Vstala jsem sama. Nemohla jsem se na něj už podívat.
,,Mangle, je mi to moc líto, omlouvám se, promiň! Pomůžu ti, opravím tě, ale vážně promiň!"
Skoro brečel.
Už to byl zase Springy. Měla bych mu odpustit.
Trochu se uklidnil.
,,Mangle, já vůbec nevím, co to do mě vjelo. Skoro jsem tě zabil jen proto, že jsem věděl celou tvou minulost a ty o mě nic, jen jsi to chtěla vědět..."
Zlomil se mu hlas.
,,V pořádku, ne každý chce mluvit o své minulosti." já na to.
Tak počkat, tohle jsem nechtěla říct!
,,Jsem rád, že to chápeš." oddechl si. ,,Opravím tě, odpustíš mi?"
Svýma šedivýma očima se díval do země. Nabídl mi ruku.
A já jí stiskla.
S úsměvem a jiskrou v očích se na mě podíval, jakmile si však všiml mého výrazu, naději vystřídal strach.
Nestiskla jsem ruku, ale pouze moje ucho, které jsem mu z ní vytrhla. Okamžitě jsem se vydala k východu.
Nemůžu mu odpustit...
,,Ne Mangle prosím, zůstaň! Nechci tu být sám!" volal za mnou. Neposlouchala jsem.
,,Můžeš mi říkat Springy, nevím proč mi to tak vadilo... Mangle prosím!"
,,Jsem Toy Foxy." Zasyčela jsem. Dvě z mých rukou už se chytily trubky. Stačil jeden pohyb a dostanu se pryč odsud.
,,A ty jsi Springtrap..."Pohled Bonnieho
Řešili jsme Foxyho několik minut. Byl jsem poslední, kdo ho ráno viděl. Ale kde je, nikoho nenapadlo.
Teď jsem na chodbě před kuchyní, vevnitř je Chica a pochutnává si na pizze. Jako obvykle.
Před sebou jsem zaslechl kroky. Freddy právě odešel, nevím kam, asi do noclehárny. Ten to být nemůže.
,,Foxy?"
Byl to určitě animatronik, ve tmě jsem rozeznal jeho žlutou barvu. Chica je ale přímo vedle mě v místnosti.
Co to sakra...
Toy Chica. Že mě to nenapadlo.
,,Ahoj Bonnie, hele já, promiň." řekla.
,,Za co?" zeptal jsem se. Nevím, jestli můžu věřit Toy.
,,Za to, že jsem si stoupla k němu. Nesnáším Toy."
To je určitě nějaký trik. Ale Toy Chica by snad nelhala, věřím jí a... dobře, líbí se mi.
,,Oukej." řekl jsem jen.
,,Všichni Toy na show stage!" ozval se Toy Freddy z dálky. Fuj, jak jim může takhle rozkazovat?
Ozval se jiný hlas, zřejmě Toy Bonnieho. Ten byl ale moc daleko, nerozuměl jsem mu.
,,Ne, byl jsem u hlídače, nakoukl mu do tabletu a je 5;50!" znovu Toy Freddy.
Aspoň vím, kolik je.
,,Dobře, jsem ráda, že to chápeš." hlesla a odešla směrem k show stage.Pohled Freddyho
Šel jsem se projít a podívat se po Foxym, ale nenašel jsem ho. Je tu pěkná nuda, tak jsem se vrátil k Bonniemu a Chice. Bonnie stál na chodbě a Chica je vedle v kuchyni.
,,Čau." pozdravil jsem. ,,Co děláte?"
,,Chica jí pizzu a já jen zírám do tmy a nudím se." odvětil Bonnie.
,,Jdu se nudit s tebou." zabručel jsem.
Stáli jsme tam.
Najednou se ozvaly kroky. Vycházely ze tmy za námi. Otočili jsme se, ale ještě jsme tam nedohlédli. Kroky se rychle přibližovaly.
Toy právě odešli!
Foxy?
To má být nějaký vtip?
Kroky už byly skoro u nás. Čekali jsme, než dorazí. Já jsem dostal trochu strach, ale nedal jsem na sobě nic znát.
Najednou se ta věc vynořila ze tmy a proletěla kolem nás. I když to byl jen záblesk, poznal jsem zlatého medvěda z Parts and Service.
COŽE?
,,Za ním!" zakřičel jsem a rozběhl se do tmy, vyjevený Bonnie stojící za mnou se však brzy přidal. Běželi jsme, ale on byl rychlejší. Brzy jsme ho ztratili.
,,Je to ten, co si myslím?" zeptal se Bonnie. Popadal dech, tedy jestli může robot popadat dech. ,,Fredbear?"
,,Jak jsi přišel na tohle jméno?" nechápal jsem. Co to vůbec je?
,,Ani nevím." řekl. Už se uklidnil.
Kroky se ozvaly tentokrát za námi. Byl jsem připravený se na toho Golden Freddyho vrhnout. Žlutý animatronik se octl přede mnou a já po něm skočil.
Spadl jsem na Chicu.
,,Freddy, tobě šiblo? Chci pomoct."
Dívala se na mě, jako kdybych právě spadnul z duhy, na které jsem doteď klidně žil s jednorožci.
,,Soráč, já myslel že jsi někdo jiný." zabručel jsem, zvedl se a pomohl jí vstát.
,,A co se tu vůbec děje?" otázala se.
,,Chytáme animatronika, je to takový žlutý medvěd."
,,Jo tak, žlutý medvěd sedí na chodbě k show stage."
,,Děláš si srandu?!"
Rozběhl jsem se k show stage, Bonnie a Chica za mnou. Golden Freddy tam byl, ale když nás zpozoroval, utekl na opačnou stranu.
,,Musíme se rozdělit!" volala Chica za běhu. Každý jsme zabočili do jiné chodby. Vůbec jsem nevěděl, kam běžím, ale po chvíli se přede mnou objevily záda žlutého animatronika. Ale nebyla to Chica.
Konečně!
Z chodby, která byla ještě daleko před námi, se ozvaly kroky. Bonnie a Chica si naběhli. Pokud však mé systémy počítají správně, Golden Freddy by jim utekl o 2 vteřiny.
Musím ho zdržet. Jen na 2 vteřiny! Ale jak? Nedoběhnu ho, tak tak s ním držím krok.
Ta chodba i kroky v ní se rychle přibližovaly. Co budu dělat?
,,FREDBEARE!" zakřičel jsem. Nevím, jak mě tohle napadlo.
Golden Freddy se zastavil přímo u vstupu do té chodby. Překvapeně se na mě otočil, ale v tu chvíli už z chodby vystartoval Bonnie a Chica a povalili ho k zemi. Rozběhl jsem se za nimi, ale ozvalo se zvonění na 6;00 a všechno se ponořilo do temnoty.Tak Golden Freddy (nebo Fredbear) je konečně na scéně 😁
Ani Mangle a Springtrap ještě není uzavřené, nebudu spoilerovat 🙃
Co na to řekne Jessie? A jak budou probíhat války Toy a Oldů?
Nenapadl mě výstižnější název a ilustrace aby to zároveň celý neprozradilo 😂
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...