38: Lov na Mangle

190 17 9
                                    

Pohled Mangle
Bloudila jsem po pizzerii. Ani nevím, co jsem hledala, prostě jsem někam mířila.
Mohla bych jít k hlídači. Ale co tam? Akorát mě zase oslepí baterkou.
Co kdybych vážně šla za Foxym do Dream Cove? Pořád nevím, jestli to Jessie myslela vážně, nebo ne. Nevím, co si mám myslet.
I když jak se znám, tak bych ho tam stejně zase nezastihla.
Mohla bych zjistit, k čemu je ten podivný klíč, co jsem našla včera. Ale to bych se musela přemístit do chodby a to nevím, jestli je úplně bezpečné.
Jsou už vůbec všichni zapnutí?
Odpovědí mi byl zvuk kroků dole po chodbě. Zastavila jsem se uprostřed pohybu a nebyla jsem zrovna nadšená, když jsem zjistila, že mřížka není u mojí hlavy, ale pod mým tělem. Někdo zespoda by mě mohl vidět a já ho přitom vůbec neuvidím.
Kroky se zastavily přímo pode mnou.
,,Toy Foxy?" zavolal někdo, po hlase jsem poznala Toy Freddyho.
Trhla jsem sebou. Vůbec jsem nevěděla, jestli se mě snaží zavolat, nebo mě právě spatřil.
Rozhodla jsem se nedělat nic.
Najednou se Toy Freddy znovu rozeběhl a brzy zmizel z doslechu. Doplazila jsem se k další mřížce a s úlevou zjistila, že dole vážně nikdo není.
Uf. Takže mě neviděl.
No jo, jenže oni mě pořád hledají. Ve ventilaci není bezpečno, snadno mě tu někdo uvidí. Sice nejspíš nevědí, že tu jsem, ale velmi lehce to můžou zjistit.
Musím na jediné bezpečné místo. Tam, kde nejsou ventilace a ani se tam nikdo neorientuje. Do Parts and Service a nejlépe do Dream Cove. To s Foxym nějak vymyslím.

Pohled Toy Chicy
Šla jsem chodbou směrem do kuchyně. Jestli není Chica tady, tak nevím.
Chica tu nebyla. Ale soudě podle pootevřeného šuplíku a prázdných krabic, které se někdo pokusil nacpat do koše tu byla pro doplnění zásob. A asi i poměrně nedávno.
Nevím, kde touhle dobou bývají Oldi. Pravděpodobně už se někde toulají po pizzerii.
Mohla bych tu prostě počkat, až si Chica přijde pro další pizzu, ale nesmím moc ztrácet čas. Jestli tu Mangle vážně je, musíme jí najít.
Najednou jsem zaslechla tlumené, ale i tak zřetelné hlasy. Musejí být někde blízko. Odpojila jsem se z chodby vedoucí k show stage a slyšela hlasy už o něco blíž. Mohly být přímo za rohem na konci téhle postranní chodby.
,,Dlouho jsme ho neviděli. Co ty víš, jestli nešel někam ven?"
,,Ven? Jak chceš jít z téhle pizzerie ven?"
,,Jestli jste si nevšimli, támhle jsou dveře, kudy sem chodí hosti!"
,,To je prostě blbost! Musí být někde v pizzerii."
,,Proč ho vůbec hledáš Freddy? Zrovna ty, cos na něj řval, ať kouká vypadnout."
,,Vím, co jsem udělal, a nejsem na to hrdý. Musím Goldyho najít a omluvit se mu."
Goldy. Ten zlatý záblesk.
,,Toy Chi?" podíval se na mě Bonnie a já překvapeně zjistila, že jsem právě vyšla z chodby a přede mnou stojí Freddy, Bonnie, Foxy a Chica. A Chicy komín z krabic na pizzu.
,,Potřebujeme vaší pomoc." řekla jsem. ,,Jde o Toy Foxy. Musíme jí najít."
Snažila jsem se znít vážně, ale asi se to nepovedlo, protože Freddy se začal smát.
,,Proč bychom to sakra dělali?" zasmál se, až se skoro zadusil. ,,Co jste pro nás udělali vy? Jo už víím, hodili jste Chice na hlavu kus ventilace! Byla několik hodin mimo!"
Počkat, cože? To udělali?
Možná jsem se jich neměla ptát. Hrotí to víc, než jsem myslela.
,,Tak my jí najdem sami." zamumlala jsem, otočila se a odešla.
O čem to mluvili?

Pohled Foxyho
Dívali jsme se, jak Toy Chica zmizela za rohem chodby.
Já, Chica a Bonnie jsme si vyměnili zmatené pohledy. Byl jsem si docela jistý, že oni jí chtěli pomoct stejně jako já. Zato Freddy se usmíval a cítil se nejspíš náramně povýšeně.
,,Hele Freddy," začal Bonnie. ,,možná bychom jim mohli pomoct. Abychom trochu urovnali spory, chápeš?"
,,Ne." odsekl Freddy.
Chvilku bylo ticho.
,,I když," zamyslel se Freddy. ,,To není tak špatný nápad Bonnie. Budeme dělat, že jim pomáháme a třeba si získáme jejich důvěru. Ale celou dobu budem tajně hledat Goldyho."
,,Oukej!" mrkl na něj Bonnie.
Génius Freddy odkráčel chodbou kamsi do pizzerie. Já, Chica a Bonnie jsme se na sebe podívali a ukázali zdvižené palce. My máme cíl jasný.
Ale najít Goldyho by taky asi nebylo na škodu.
Rozeběhli jsme každý do jiné chodby.

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat