Pohled Toy Chicy
Občas se ozve vzdálený zvuk. Jinak mě tu obklopuje jen tma, ticho a zima.
Sedím na zemi a ještě před chvilkou jsem měla co dělat, abych nezačala brečet. Už jsem se uklidnila. Snad.Toy Bonnie v Kids Cove, on mě políbil. Nebránila jsem se tomu.
,,Chci tě Toy Chico." zašeptal, když se oddálil. ,,Prosím, buď moje přítelkyně a buď se mnou."
Nevěděla jsem, co mám říct.
Toy Bonnieho jsem vždycky brala jako kamaráda, možná ani to ne. Do Kids Cove jsem ho přivedla, protože Oldi byli pryč a nikomu z Toy jsem nevěřila. Jen Mangle a tu jsem na pomoc Mangle nemohla přivést.
Logicky.
Toy Freddy se na show choval dost divně. Ten jeho nenávistný pohled...
No, tak jsem přivedla tohohle. A on si to asi špatně vyložil.
,,Jsi v pohodě?" zeptal se, když jsem nic neříkala.
,,Já... já nevím Toy Bonnie..."
Setřásla jsem jeho ruce z mých ramen a odešla. Cestou jsem ještě koutkem oka zahlédla, jak klesl na kolena.No a skončila jsem tady. Já vím, nebyla to nějaká hrozná hádka a pořád mu můžu odpovědět, ale já prostě nevím.
Moc by se mi ulevilo, kdybych o tom mohla někomu říct. Ale Mangle je pryč. Mám o ní vážně strach. Doteď se neukázala a za chvíli bude večer.
Hlavou mi však proletěla další myšlenka.
Co se stalo s Oldy?
Nemám nejmenší tušení. Doufám, že jsou v pořádku. Od toho, co se stalo na pódiu jsem nikoho z nich neviděla.
Tak dost. Nemůžu tu sedět a nic nedělat. Ztrácím čas, za chvilku nás prý vypínají, jak říkala Chica.
Zvedla jsem se a vydala po chodbě.
Cestou jsem zavadila pohledem na nástěnku. Nechtělo se mi věřit tomu, co jsem viděla.
Papíry s Oldy zmizely! Všechny jejich texty i plakáty. Místo toho tam byli Toy. Všude Toy.
Tak takhle to je? My je měli nahradit?
To nemůžu nechat jen tak!
,,Všichni Toy ke mně!" zaslechla jsem z nějaké místnosti. Otočila jsem se a odešla směrem ke zdroji zvuku.
Byl to nějaký sklad, docela prázdný, jeden z mála osvětlených. Uprostřed byla velká bedna a okolo ní několik menších krabic.
Byli tam všichni Toy. Tedy jen Toy Bonnie a Toy Freddy. Nevím proč jsem doufala, že tu uvidím Mangle.
,,Jsem tady, co je?" zeptala jsem se.
Pražila jsem Toy Freddyho pohledem a snažila se nedívat na Toy Bonnieho. Po tamtom nevím, jestli se mu budu moct ještě někdy podívat do očí.
Do jeho krásných zelených očí.
Co to plácám?
,,Ahoj Toy Chico. Dobře že jsi tu. Víš, chtěli jsme probrat docela důležitou věc." začal Toy Freddy.
Toy Bonnie protočil oči. Asi si ještě nevšiml, že se na něj dívám.
Moment, já se na něj dívám?
Co to se mnou kruci je?
Zatřásla jsem hlavou, abych se vytrhla z myšlenek.
,,No?"
,,No víš, jistě sis všimla, že Oldi jsou pryč."
,,Ano, jak bych si mohla nevšimnout."
,,Taky máš takovou radost?"
Cože radost? Ne! Byli to moji přátelé! Proč bych měla mít radost?
Jsi pošahanej Toy Freddy?
,,Hm" řekla jsem jen, i když bych toho medvěda nejradši uškrtila jeho vlastní mašlí.
,,To je dobře. Avšak mám pocit, že od nich nebudeme mít pokoj jen tak."
,,To je strašně špatný." řekla jsem ironicky, ale on si myslel, že to myslím vážně.
Jsem nějaká moc přesvědčivá lhářka.
Nejspíš si to myslel i Toy Bonnie, protože zbystřel a přejel mě zaraženým pohledem.
Tak on s Toy Freddym taky nesouhlasí!
Ale asi si myslel, že já ano.
Pohlédla jsem na něj omluvným pohledem a snažila se naznačit, co si opravdu myslím. Ale to v jednom pohledu zkrátka nešlo. Ne tak, aby to pochopil.
Naše oči se setkaly a oba jsme uhli pohledem.
,,Někde tu možná budou." vyrušil náš němý rozhovor Toy Freddy. ,,Pizzerie je rozsáhlá. Proto radím, abyste je nehledali a když je někde uvidíte, zařiďte, ať se odtamtud nedostanou."
To víš že jo tupče.
Toy Freddy zpražil Toy Bonnieho pohledem. ,,Tys na mě moc dojem neudělal Toy Bone."
Toy Bon? Co je to sakra za přezdívku? Musela jsem se pousmát.
A on si toho zase všiml. Proč se na mě pořád dívá?
A proč se já pořád dívám na něj?
Toy Freddy se otočil na mě.
Ajaj.
,,Ale ty Toy Chi, ty jsi mě překvapila."
Nesnáším, když mi říká Toy Chi. Je to jen pro důvěrné přátele.
Přišel až ke mě. Zrovna v ten moment pizzerie přepla na úsporná světla a Toy Freddymu byla vidět jen spodní půlka hlavy. Byl creepy.
,,Já si skoro myslel, že se s nimi bavíš. Ale jsi dobrý herec."
To jo, když mi věříte tohle divadlo.
,,Jsem rád, že jsi s námi."
To určitě.
Pohladil mě po rameni.
Fuj!
Pak odešel a v místnosti jsem zůstala jen já a Toy Bonnie. Teď byla skvělá šance se mu omluvit.
Už jsem se nadechovala, ale on odešel.
To jako vážně?
Klopýtala jsem za ním po chodbě a snažila se ho dohonit. Konečně se zastavil.
Asi si mě všiml, ale ani se na mě nepodíval.
,,Toy Chico?" ozval se. Snažila jsem se vyčíst z těch slov jakoukoli emoci, ale žádná v tom nebyla.
,,Toy Bonnie já-"
Přerušil mě.
,,Nechte mě na pokoji. Oba dva."
,,Co tím myslíš?"
,,Pletl jsem se v tobě. Myslíš, že jsem si nevšiml, jak tě pohladil po rameni?"
,,To udělal on! Špatně to chápeš."
,,Neříkej, že se ti to nelíbilo."
,,Ne nelíbilo! Toy Bonnie, já s ním nesouhlasím! Nic z toho, co jsem řekla, jsem nemyslela vážně! Oba si to špatně vykládáte!"
Tohle jsem spíš zakřičela. Snad to neslyšel Toy Freddy.
Ale Toy Bonnie se zarazil. Snad už mu to došlo.
Podíval se na mě svýma zářivě zelenýma očima.
Byl tak cute!
Dívala jsem se mu do očí.
,,Miluju tě" zašeptala jsem.
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...