Pohled Mangle
Už zase bloudím ve tmě. Jessie je vypnutá a já nemám co dělat.
Celý den jsme si povídali. Před začátkem show jsem čekala u Dream Cove, ale když Foxy nepřicházel, vyškrábala jsem se zas do ventilace. Nemám mu to za zlé, jistě měl starostí dost.
Musím vám říct, dnešní show byla fakt perla! Když z Kids Cove vyběhl Foxy převlečený za mě, bylo mi trochu trapně, zato Jessie jsem musela držet čelist, aby se nezačala nahlas řehtat.
Toy si to zasloužili. Tedy jen ti dva, Toy Chi s její záležitostí s mikrofonem je mi trochu líto.
Ano, také jsem si všimla, co se mezi nimi děje. Kdyby Toy nechystali ty hloupé Pranky, Oldi se nemuseli mstít.
Nejpodivnější věci jsem si však všimla dneska večer. Předtím jsem byla v Dream Cove a pak na show, takže nevím, jak dlouho tam ta věc je.
Ta věc je označení pro divnou zlatou šmouhu, kterou jsem zahlédla v odlehlých chodbách. Nejdřív jsem si toho příliš nevšímala, ale když jsem to spatřila víckrát, rozhodla jsem se to sledovat. Kupodivu jsem se zvládla pohybovat dost tiše, mřížek v plechovém potrubí bylo naštěstí dost, aby mi pan šmouha nezmizel z dohledu.
Nejdivnější však bylo, když se zastavil. Byl to animatronik, zlatý medvěd jen se svítícími tečkami v prázdných očích. Kromě úplně nové ruky vypadal dost staře. Nemám ponětí, kdo to je a jak dlouho tu může být.
Najednou se pode mnou rozsvítilo světlo a já okamžitě vyhnala myšlenky. Byla jsem přesně v chodbě, na konci které byl hlídač. Ale ne, je tu!
Doprovázená slabým hlukem rozbitého rádia jsem se vydala ventilací pryč. Čím hlouběji do pizzerie jsem uháněla, tím větší tma byla. Pod mřížkami jsem skoro nic neviděla, můj už tak poškozený night vision dosahoval sotva do šachty.
Konečně jsem se zastavila. Sice nevím kde, ale to pak zjistím.
No jo, ale co budu dělat? S Jessie si povídat nemůžu, když je vypnutá. A minule jsem...
Spring...
Nemůžu za ním! Rukou jsem si přejela po rozpárané tváři. On je milý, ale to, co udělal... Je to moje chyba, to ano, ale...
Já se ho bojím... Co když mě zabije?
Zatřásla jsem opět hlavou. Co kdybych prostě ležela ve ventilaci a srovnala si myšlenky? Asi bych to potřebovala.
Ne. Půjdu do Dream Cove. I kdyby tam nebyl Foxy, je to i tak příjemné místo na pobyt.
Stejně doufám, že tam bude.
Dobře, ale kde jsem? Prostě se podívám dolů, abych to zjistila. Ve ventilaci se orientuju dost dobře, jen jsem se během přemýšlení trochu ztratila.
Chvilku jsem se motala, abych našla nějakou větší mříž, kudy bych mohla ven. Ještě jsem se snažila zorientovat, ale prostě musím dolů.
Nakonec jsem jí našla. Nechci udělat stejnou blbost, jako včera, tak jsem mříž opatrně vyndala a položila jí do plechové šachty. Pak jsem se zachytila okrajů a spustila se na chodbu.
Visela jsem ze stropu hlavou dolů. Proč se ten pitomý night vision nemůže prostě načíst? Pomalu nabíhat začal a já začala identifikovat objekty.
Takže na téhle straně jsou dvoje dveře. A na téhle taky. Moment, je na nich nějaký nápis. Na všech podobný.
První písmeno je P. Co to může být? Parts and Service? Ne, to nejsou čtyři místnosti.
Aha, Party rooms. Tady jsem mockrát nebyla. Ale vím, kudy pryč.
Otočila jsem se a pohlédla dozadu na chodbu. V dáli byli ještě nějaké dveře. Byly tam vůbec předtím? Nebo tam ani nejsou?
Ježiši Mangle, neřeš to a vypadni odsud!
Otočila jsem se zpět.
Momentíček, nebyly ještě před chvílí všechny dveře zavřené?
,,Hej!" zakřičel někdo a já zůstala jako přimražená. Teď bych měla nejspíš utéct, ale já se místo toho otočila zpátky na druhou stranu chodby.
A tváří v tvář jsem se setkala s černýma očima s bílými zářícími tečkami.
Za okamžik jsem se vzpamatovala, shodila medvěda na zem a vystřelila ke stropu.
,,Toy Foxy!?" křičel Toy Freddy, ale to už jsem se hnala ventilací pryč.
Sakra! Poznal mě! Teď ví, kde jsem! Pokud tedy zareagoval dost rychle, když jsem mu vrazila do obličeje. Možná mám šanci.
No jo, ale tady není bezpečno! Všude jsou mřížky a jestli vědí, že jsem ve ventilaci, uvidí mě!
Musím do Dream Cove.Pohled Toy Chicy
Probudila jsem se napůl na dlažbě a napůl na krabici. Pomalu jsem se zvedla a několikrát ohla přeležené končetiny, moc to nepomohlo.
Řeknu vám, tenhle studený sklad není místo, kde chcete usínat. Ještě že už ho nepoužíváme.
Pak jsem si vzpomněla, proč jsem přišla. Ten zlatý záblesk, ty bílé tečky...
Podívala jsem se do tmy, ale žádné oči tam nebyly.
To ho snad nevypnuli? Co to vůbec bylo?
No co. Srovnala jsem si spoje a vkročila na chodbu.
Hm, takže co? Za hlídačem se mi nechce a stejně, zbývá ještě šest hodin. Času bude dost.
Vydala jsem se tedy k Party rooms.
Když jsem došla k Party room číslo dva, dívala jsem se na popadané židle a rozházené plyšáky z předchozí bitky.
To je spoušť! Ještě se tu někdo přerazí.
Posbírala jsem židle ze všech stran a zasunula je zase všechny k těm dvěma stolům. Pak jsem začala do bryndáku Let's Party sbírat plyšáky a všechny vysypala do bunkru z plakátů.
,,Toy Chico?" zamumlal Toy Bonnie. ,,Kde jsi byla? Nepřišla jsi, báli jsme se..."
,,Jsem v pohodě." já na to. Až teď jsem si všimla, že tlustý medvěd chybí. Toho bych snad nepřehlédla. ,,Kde je Toy Freddy?"
,,A jo, von tu neni." povídá Toy Bon. ,,Co já vím."
Když jsem vysypala na hromadu všechny plyšáky, vrátila jsem se do kouta pro pár dalších.
,,Poslyš Toy Chi" ozval se Toy Bonnie. Když jsem se na něj otočila, pokynul mi rukou, abych šla k němu. Vzala jsem tedy zbytek plyšáků, hodila je někam dozadu do příbytku a sedla si k němu na hromadu.
,,Ano?"
,,Víš, když tu není ten medvěd," začal nervózně a stiskl mi ruku. ,,chtěl bych ti říct, že..."
Začala jsem tušit, kam tím míří. Byla jsem nervózní.
,,...Vím, že už jsem to říkal, ale já tě miluju Toy Chico! A jestli ty mě taky, tak..."
Odmlčel se. Nejspíš čekal, že mu dám pusu, ale na to jsem se nezmohla. Užasle jsem na něj hleděla a v obličeji jsem musela být úplně rudá. Tušila jsem, že to chce říct, ale co mu na to mám sakra odpovědět?
'Promiň Toy Bonnie, ale já tě posílám do friendzone, protože miluju toho zajíce z nepřátelské party, který ti dneska vyj*bával s technikou.'
To asi ne, že?
Najednou jsem zaslechla zvuky.
Kroky. Křik. Rána. Další křik a další rána.
Toy Bon se naštěstí otočil ke dveřím stejně jako já a pustil mou ruku, takže z toho jsem zatím vycouvala.
Toy Freddy skoro vyrazil dveře, držel se za tvář a hnal se k nám.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se. Vypadal zděšeně.
,,Před chvílí jsem se šel projít- Když jsem se vracel, na chodbě něco bylo- Myslel jsem že jsi to ty, ale-"
,,Vůbec nechápu, co to povídáš!" křičel na něj Toy Bonnie. ,,Zpomal trochu!"
Toy Freddy se uklidnil a pak se na nás vážně podíval.
,,Viděl jsem Toy Foxy..."Pokud to není jasné, Toy Freddy se šel projít a mezitím se Toy Chica vrátila do Party room a když se Toy Freddy vracel, uviděl Mangle. Proto Toy Chi nikoho nepotkala 😁
Už jsem sem chtěla dát tu zápletku, ale zase se to protáhlo, to už se u mě dalo čekat 😅♥️
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...