43: Tajemná ve stanu

143 12 10
                                    

Pohled Bonnieho
Vesele jsme se potáceli chodbou ze show stage.
,,A já si říkal, kdo to udělal!" smál se Freddy. ,,Toy Freddy skoro ztratil balanc, když mu Cupcake vlítl do čumáku."
,,Tak co jsem měla dělat?" ušklíbla se Chica. ,,Toy Chi se někam vytratila a mně v tu chvíli došly nápady, tak jsem ho po něm prostě hodila."
,,Mělas vidět, jak ho pak rozdrtily ty děti, co se za Cupem nahrnuli na pódium."
,,Ten už je zvyklej, ne? Na show ho furt někdo šikanuje.
,,Nevíte, kde je Foxy?" napadlo mě.
,,Nevzpomínám si, že bych ho viděla opouštět show stage." namítla Chica. ,,Asi pořád v Pirate Cove."
,,Jdu se po něm podívat." oznámil jsem a změnil směr. Nezdálo se, že by se mým odchodem zabývali.

,,Foxy?"
Očima jsem sjel prostor mezi fialovými plachtami, ale stan byl prázdný. Kde teda Foxy je? Zatáhl jsem závěs a vydal se po nyní tiché, vylidněné show stage. Asi jsme se prostě minuli, odešel dřív.
Odněkud z dáli ke mně dolehlo velmi vzdálené bzučení rozbitého rádia. Ta liška je pořád v pizzerii a všichni vědí kde, určitě po ní v noci půjdou. Bude potřebovat sakra štěstí, aby jí nechytili. Nejdřív jsem jí chtěl najít taky, ale teď si myslím, že to tak dobrý nápad nebyl. Určitě má své důvody. Jak se vůbec pohybuje ve ventilaci tak rychle a proč zrovna tam? A vůbec, jak se tam dostala? Proč bzučí? Nějak jsem nad tím nepřemýšlel.
Najednou jsem si na něco vzpomněl a s trhnutím se otočil.
Ta divná nástěnka! Byla přímo tady, kdy jí stihli odstavit? Asi ještě s končící show, když se návštěvníci odebírali pryč. Vědí, že se tu během dne pohybujeme. Je tam snad něco tajného, co bychom neměli vědět?
O to víc mě to zajímá. Zkusím se tam dostat zítra během show, nebo pověřím jednu z kuřecích animatroniček, které můžou mimo pódium.
Mířil jsem zpátky do chodeb, ale zaslechl jsem ještě něco. Ty hlasy vycházely ze show stage, ale nebylo mi jasné, odkud ani komu patří, než jsem se dostatečně přiblížil.
Toy Chi byla v Kids Cove ještě s někým.

Pohled Foxyho
Poskakoval jsem po haldě z krabic a kontroloval. Po tajné chodbě vskutku nezbylo ani stopy a místnost podle všeho zůstala celá, ale nemůžu si být jistý, že dolů nespadla nějaká krabice.
V Parts and Service byla tma a nebylo snadné se tu zorientovat, začínal jsem trochu panikařit. Snad sem nikdo nezavítá, ale zavřel jsem dveře skladu, tak bych kdyžtak aspoň slyšel jejich otevírání.
Musím novou chodbu vystavět jinudy. Ale kudy? Mohl bych to vézt podél jedné ze dvou stěn, které se setkávají v rohu u Dream Cove. U té zdi vzadu jsou krabice většinou příliš velké, bylo by těžké všechny přesouvat. Pokud bych cestu umístil ke druhé zdi, nejspíš by na ní bylo vidět přímo ode dveří.
Pak jsem si ovšem něco uvědomil. Vždyť já ten vchod můžu zakrýt! Harampádí je ve skladu dost i mimo hromadu. Nebo ke vchodu do chodby prostě přisunu původní Pirate Cove. Přistavím k němu boční plachtu, která se bude muset nadzvednout. Perfektní!
No, teď ještě abych se do toho dal. Ale jednou už jsem to zvládl, dokážu to znovu. Navíc, nejde jen o mě.

Pohled Toy Chicy
,,Toy Foxy utekla." pokračovala jsem ve vysvětlování. ,,Už jí ale našli a budou jí chtít-"
Najednou se odhrnula plachta a dovnitř překvapeně hleděl fialový králík. Kočka se otočila.
,,Nemá barevné tváře. To je jeden z těch šmejdů Oldů?"
,,Eeh, vlastně jsem ti to řekla trochu zkresleně. Oldi nejsou tak..."
,,Toy Chi kdo to sakra je?" vyhrkl Bonnie. ,,Kde se tu vzala?"
Moje společnice zmateně mlčela, já se podívala nejdřív na Bonnieho, pak na ní. Vždyť je to jedno, bude se pohybovat po pizzerii a vystupovat na show. Nevím, co jsem si s tím tajným spojenectvím myslela.
,,Toy Kitty." hlesla jsem pak. ,,Doručili jí včera v noci. Tedy, byla tu celou dobu v jedné z těch krabic."
,,Nejdřív říkáš, jací jsou Oldi polorozpadlí tupci a teď se s ním bavíš?"
,,Um no, trochu jsem to přehnala. Vlastně se s nimi bavím skoro se všemi."
,,Lásko co to má znamenat?"
,,Vy dva jste spolu?"
,,N-ne, jsme jen kamarádi."
Připadala jsem si strašně trapně. Bonnie mě propaloval pohledem.
,,Okamžitě pojď ven. Tohle mi budeš muset vysvětlit."
,,Počkej tady Toy Kitty, jen si to vyříkáme a pak ti to dopovím, dobře?" drmolila jsem, když jsem se zvedala. ,,Hlavně nechoď z Kids Cove, hned jsem zpátky."
Po boku králíka jsem se odebírala pryč a nechala kočku nechápavě sedět ve stanu za sebou.

Pohled Foxyho
Stavět cestu hned u země mělo výhodu i nevýhodu. Nemusel jsem nic vyvyšovat ani v místnosti stavět schody, prostě to vedlo přímo tam, kam potřebuji. Ze zhora přitom byla prakticky nedobytná a neviditelná, vchod tu byl jen jeden.
Krabice jsem však musel tahat z mnohem větší hloubky a kdybych nebyl opatrný, celá hromada se mohla zhroutit. Teď u místnosti si navíc musím dávat pozor, aby se nesesypala i ta. Kdyby se mi teď strop z krabic zřítil na hlavu, pravděpodobně se odsud nedostanu.
Opatrně jsem se do jedné z krabic ve zdi přede mnou opřel. Měl jsem pravdu, přede mnou už byl konečně prostor s Dream Cove, bedna se začala posouvat. Konečně se budu moct trochu protáhnout a nebýt narvaný v tomhle kartonovém tunelu.
S tupou ránou dopadla na dlaždice a zdálo se, že všechno drží, jak má. Rozhodl jsem se, že už radši se zdivem manipulovat nebudu, můžu být rád, že to nespadlo. Díra sice neodpovídala šířce chodby, ale protáhnout se tím dalo.
,,Haló?" zkusil jsem zavolat, zatímco jsem si oklepával ramena a došel k prodlužce, abych zapnul reflektory. Plachta se rozzářila. ,,Jsi tady?"
Bez odpovědi. Odhrnul jsem vstup a sjel pohledem můj obývák s plakáty, pak jsem se propletl do místnosti druhé. Zamrazilo mě. Nikdo tu nebyl, plachta i provizorní postel byly na několika místech podrápané.
Sakra! Děsila mě už jen představa, že jsem jí na celý den uvěznil tady, ale co když šla navzdory mému varování zase prozkoumávat pizzerii? Co když jsem jí zavřel venku?
,,Říkala jsem si, že nějak dlouho nejdeš." ozval se ženský mechanický hlas a já uskočil leknutím, když se plachta přede mnou pohnula.



Nečekala jsem, že se k tomu vrátím už teď, ale tady to je 😁 Další kapitola už ale nebude hned, pořád to nemám domyšlené.
Informuju, že jsem napříč příběhem odstranila BB a JJ. Vůbec jsem nevěděla, co bych s těmi postavami dělala a zdáli se mi tu zbyteční 😅 Taky asi omezím narážky na Toy Freddyho, je to strašnej fat shaming :d
Při pročítání příběhu už jsem i opravila některé nesmysly, aspoň ty do očí bijící. Jinak to asi nechám tak. Pořád se mi to zdá náhodné, ale nemusí být všechny knížky seriózní, že 😅

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat