Pohled Mangle
Už vážně nevím, kde může Foxy být. Hledám ho už dost dlouho.
Spustila jsem se dolů na chodbu a šplhala po stropě, ostatní jsou vypnutí a já se nemám čeho bát.
Na show stage nikdo není. Měla jsem pocit, že tu byla nějaká velká krabice s animatronikem, ale byla to obyčejná krabice, kterou někdo vytáhl z Kids Cove.
Ta fialová věc, co jsem předtím viděla, tam pořád byla. Vlastně to, že je fialová, si jen pamatuji. Je tu taková tma, že nerozeznám co to je. Vím jen, že je hodně veliká.
Ale kdo by se tím zabýval, prozkoumám to ve dne.
Zamířila jsem do noclehárny Oldů, už jsem tu několikrát byla tak nevím, v co pořád doufám. Foxy tu prostě není. Zvuk rozbitého rádia, který občas zazní z mých rozbitých obvodů aniž bych to mohla ovládat, je v tomhle tichu strašně hlasitý. Skoro si myslím, že by to mohlo někoho probudit.
Vydala jsem se zase pryč a přemýšlela, kde by mohl být.
Chica ležela v kuchyni, Toy byli v Party room číslo 2 jako před tím. Všichni byli vypnutí.
Hm, co teda bylo tamto? Ten žlutý záblesk?
Hlavou se mi však prohnala další myšlenka.
Springtrap.
Musím za ním. S nikým jiným si tu povídat nemůžu.
Vydala jsem se do chodby směrem k hlídači a čekalo mě nemilé překvapení, bylo rozsvíceno a on už tam byl. Neměl masku, ale obličej měl schovaný za tabletem.
Jak jsem si předtím tohle mohla splést s animatronikem?
Právě zazvonilo na půlnoc a já zmizela v díře napravo (od něj nalevo), protože odsunul tablet a zadíval se do chodby.
Rychle jsem se vydala do té trubky nahoru, protože se mi zdálo že slyším kroky.Pohled Toy Chicy
Právě jsem se probudila. Ležím na hromadě plyšáků a divím se, že se ještě nerozsypala.
V Party room číslo 2 se mi líbí. Už vím, proč Oldi nic neřekli, oni o tom totiž neví. Mohlo by to být nové území Toy, lepší než ten sklad.
Teď se probudili kluci a už se začali hádat.
,,Tys mi v noci kradl plyšáky z hromady?"
,,Ne, um..."
,,To jsou moji plyšáci!"
,,To teda ne, a na tý zemi se leží dost blbě."
,,Takže jsi mi je kradl!"
,,Jo, no a?"
,,Tys mi lhal!"
,,Tak se třeba po..."
,,Sakra přestaňte se hádat!" zakřičela jsem na ně.
Zmlkli.
,,Máš pravdu, jdem na hlídače." řekl Toy Bonnie a chtěl mě tam dotáhnout, protože věděl, že dobrovolně tam nepůjdu.
,,Jenom to ne." utrousila jsem.
,,Notak, je to sranda."
,,Ne že mi zas někdo ulomí zobák." ušklíbla jsem se.
Toy Freddy mu však brzy pomohl a tlačili mě k hlídači.
Ugh!Pohled Mangle
Prošla jsem chodby a skončila v té místnosti, kde jsem Springtrapa včera potkala. Opatrně jsem se vydala doprostřed místnosti.
Moc jsem ho chtěla znova vidět. Je tak milý, ale zároveň dost tajemný. Mám trochu strach.
,,Springy?" zeptala jsem se opatrně.
Bez odpovědi.
,,Haló, Springy?" zkusila jsem znovu.
Bylo ticho a já dostala strach. Co když tu vůbec není? Co když utekl, nebo ho odstranili, nebo...
,,Jdi pryč." zněl kovový hlas.
Nastražila jsem uši, ale už se nic neozvalo. Ale byla jsem si celkem jistá, že jsem něco slyšela. Nevím odkud, stěny zvuk odráží.
,,Springu to jsem já, Mangle." povídám zmateně. Proč by mě vyháněl?
,,Jsem Springtrap." ozvalo se.
Tentokrát už jsem to určitě slyšela. Je tu!
,,A chci být sám."
Nejsem si jistá, ale zdálo se mi, že ještě zaznělo něco jako ,,Promiň."
Ale to se mi asi vážně jen zdálo.
,,Celý den jsi sám." povídám. Snažím se znít vesele, což se mi asi daří, protože jsem ráda že tu je. ,,Tak teď, když máš návštěvu, tak se se mnou koukej bavit."
Řekla jsem to spíš ze srandy, ale nevím, jestli to pochopil. Protože dlouho nic neříkal. Měla jsem strach, že jsem ho ranila.
,,No a co tu tedy děláš celou dobu?" zeptala jsem se. Nedivila bych se, kdyby mi neodpovídal. Pootočila jsem se k východu. Asi ho vážně musím nechat být.
,,Vzpomínám." ozvalo se.
Tohle mě zarazilo. On má vzpomínky? Něco zažil? A co?
,,Na co?" dovolila jsem se zeptat.
,,Na ten den, na tu show kde se to zvrtlo..."
Show? On vystupoval na show?
,,Den kdy se zvrtla show?" zasmála jsem se. ,,Tos měl vidět dneska, tam lítaly kusy kytary."
Ta vzpomínka mě pobavila. Pro Toy Chi to bylo určitě trapné, ale já si nemohla pomoct. Ani nevěděli, že je pozoruji.
,,Tak jsem to úplně nemyslel."
Opět jsem posmutněla. Asi chce vážně být sám. Vydala jsem se k východu.
,,Počkej!" ozvalo se najednou. To jsem nečekala.
Otočila jsem se zpět a kdybych měla zadek, spadla bych na něj leknutím.
Stál tam, přímo přede mnou. Své šedivé oči upíral na mě.
Vymotala jsem se z drátů a znovu se narovnala.
,,Promiň." řekl. ,,Nevím, proč jsem byl tak nepříjemný. Chci, abys tu zůstala."
Usmála jsem se na něj.
,,V pohodě, chtěl si být sám."
,,Ale ani nechtěl, sám jsem celý den. Přesně jak jsi říkala."
,,Ale byla jsem otravná. Nemusíš se se mnou bavit když nechceš."
,,Ale já chci, Mangle. Rád si s tebou povídám."
Tohle mě zaskočilo. Spring se...
Cože usmíval?
Fakt že jo!
,,Dobře zůstanu tu." já na to. ,,Stejně si v noci s nikým povídat nemůžu. Vlastně ani ve dne skoro ne."
,,Proč?" zajímal se.
,,Nemám ráda Toy. Patřím mezi ně, ale oni jsou pitomci. Snad jen Toy Chica je v pohodě, ale ti dva pořád poskakují kolem ní."
,,Vás vystupuje víc?"
,,Um, ano. Toy, to jsem já, Toy Chica, Toy Freddy a Toy Bonnie. Pak tu jsou Oldi, ti jsou stejní ale starší verze. Vyřadili je, ale asi si to rozmysleli. Je to komplikované."
,,Nevadí, chci to slyšet." vyzvídal. Na tváři mu hrál úsměv po celou dobu, co si se mnou povídal. Asi byl vážně rád. A já taky. Vysvětlila jsem mu celou situaci od příjezdu do pizzerie, vztahy mezi Toy a Oldy a tak.
O Foxym jsem se zmínila, ale o tom, co cítím, jsem nic neřekla. Něco mi říkalo, že to by vědět nemusel. Věřím mu, ale... Ani nevím.
,,No, máte to tam zajímavý koukám!" zasmál se. ,,Nás na show tolik nevystupovalo."
,,Jo, takhle moc asi ne.!" zasmála jsem se já.
Tak počkat...Všem, co trochu znají Fnaf asi došlo, co myslím 😄
Kapitola o ničem 🙃
A došly mi kapitoly takže buď budu muset rychle psát, nebo se na to vykašlu 😕
Jinak, vadí vám rychlejší spád knížky než předtím? Dřív byl jeden den i s nocí na 10 kapitol, teď tak na 5. Prostě nevím, co tam mám psát.
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...