Pohled Bonnieho
Probudil jsem se. Po dlouhé době jsem stál zase na show stage, noclehárna je sice fajn, ale tohle by mohlo znamenat, že...
Pohlédl jsem na své ruce.
Jo!
Kostým na mých rukách a jak jsem si později všiml, i na zbytku mého těla, byl totiž úplně nový. Když jsem pohlédl za sebe, kromě třech dosud vypnutých Toy tu byli i moji kamarádi. Všichni byli jako noví a leskli se v paprscích ranního slunce, které sem svítilo okny.
Stejně jsem si svou teorii musel ještě ověřit. Napochodoval jsem ke vchodovým dveřím a zadíval se na nástěnku pro hosty a opravdu, byly tam plakáty s námi Oldy.
To znamená, že nás vrátí do provozu! Budeme vystupovat na show!
,,Oh yeah!" zakřičel jsem a začal tančit nějaký úplně stupidní taneček. To, že jsem burácel jak buldozer a skoro se propadl do podlahy jsem nějak neřešil.
,,Co je?" zamumlal někdo rozespale. ,,Jede sem snad kamion s betonem?"
,,Asi tak." odpověděl jsem s úsměvem, ale přestat jsem nemínil. Dupal jsem jako stožáry vysokého napětí, které se rozhodly vydat do města.
Pitomé přirovnání, vím.
Tak tedy kolejnice. Dupou kolejnice víc, než stožáry elektrického vedení?
Oukej, jsem bagr. Nebo Toy Freddy valící se ze schodů, hmotnost mají stejnou.
,,Bonnie nech toho, prasknou mi z tebe kabely!" ozval se zase dotyčný, ale já měl chuť ještě přidat. I když bych nejspíš zbořil celou budovu.
Pak jsem se ovšem nenápadně ohlédl a znehybněl jsem v pohybu. Celou dobu na mě totiž mluvila Toy Chica.
,,S-soráč!" zakoktal jsem a pak se usmál od ucha k uchu.
Bezva Bonnie, teď ví, že se ti líbí. Ty jsi takovej debil!
Toy Chica jen zakroutila hlavou.
,,V pohodě." řekla pak.
Oddechl jsem si. Chvilku jsem jen tak stál a nevěděl, co říct. Nebylo to tak, že bychom snad s Toy Chicou neměli společné téma, těch mě napadalo až dost. Prostě mi to bylo blbý.
Pak jsem ovšem pohlédl na Toy Chicu, jak se překvapeně rozhlíží po mých třech kamarádech a pak se podívala i na mě.
,,Vy jste opravený!" zalapala po dechu.
,,Už to tak bude." pokrčil jsem rameny.
,,To je skvělé Bonnie! Konečně vstoupíme spolu, tak jsme to přece plánovali!" zakřičela, ale pak se rozpačitě rozhlédla, aby se ujistila, že Toy Bonnie a Toy Freddy jsou stále vypnutí.
Tedy jestli je nevzbudilo moje hudební vystoupení, tak už nic.
,,Promiň Bonnie, já vím, že jsi na mě naštvaný." řekla Toy Chica sklesle.
,,Proč bych na tebe měl být naštvaný?" nechápal jsem.
,,No.... Prostě jsem na tebe... tedy na vás všechny byla hnusná. A pak jsem se zapojila do toho útoku na Freddyho v kuchyni...."
,,To není tvoje vina Toy Chico. Prostě se mezi námi všemi utvořilo jisté... napětí. A z toho se stala tahle válka. Možná za to můžeme tak trochu všichni, ale hlavně Freddy a Toy Freddy se tu mlátí nejvíc." povídám. ,,Krom toho jsme si kvit, to, co jsme vám udělali na show, od nás taky nebylo úplně hezké."
Nervózně jsem se zasmál a překvapilo mě, když se Toy Chica přidala.
,,Jsem ráda, že to bereš takhle." usmála se. ,,Víš, já bych s vámi vůbec nebojovala, ale docela se bojím, co by řekl Toy Freddy."
Znovu se ohlédla, kdyby se snad někdo z nich probudil. Ani se však nehli.
,,Tak to chápu." já na to. ,,Tak být rozmačkán tím jeho tlustým zadkem nechce nikdo."
Oba jsme se dali do smíchu.
,,Tak tos trefil." povídá. ,,Tedy moc to tam s ním nedávám, předtím jsem tam měla Toy Foxy, ale teď se oba chovají jak tupci."
Posmutněla.
,,Chápu. A co Toy Bonnie? Co ten udělal?"
,,Ehm... to je jedno, neřeš to Bonnie."
,,Oukej."
,,A co vlastně ty s nimi?"
,,Tak Foxy a Chica jsou nejlepší kamarádi, jaké můžu mít. Pomáhají mi, podporují mě, smějeme se spolu... Freddy sice taky, ale často nás štve."
,,Tebe taky štve? Mě teda od začátku přišel nesympatickej, ale jinak jste všichni v pohodě."
,,Tak když ho poznáš, tak je v pohodě taky. Zato Toy Freddy podle všeho ne."
,,Je to fakt blázinec s ním. Toy Freddy se chová, jako největší machr, ale nejde mu to."
,,Možná by mohl trochu zhubnout, pak by machra aspoň připomínal."
Zase jsme se zasmáli.
,,Víš, že jsi strašně fajn Bonnie?" usmála se Toy Chica.
,,Um.... C-Cože? Ehm.... Ty jsi teda t-taky fajn samozřejmě...."
Výborně Bonnie. Zase jsi to podělal.
To je nějaká blbost! Stejně je to jenom jejich trik. Jasně, mělo mi to hned dojít!
Než jsem se však stačil vzpamatovat, Toy Chica se ke mě nahnula a...
OMG ONA MI VÁŽNĚ DALA PUSU!
Když se oddálila, s úsměvem se podívala stranou. Zato já na ní nemohl přestat civět. Měl jsem vyvalené oči a asi jsem byl úplně rudý.
Trvalo to asi zlomek sekundy, ale prostě OMG!
Co teď? Má mě ráda? Byla to snad kamarádská pusa? Zase nějaká past Toy?
To je jedno...
,,Hustý...." vydechl jsem. Tak teď jsem musel vypadat jako ještě větší tupec.
Toy Chica zvedla pohled, podívala se na mě a pak na druhou stranu, ale najednou jí z tváře zmizel úsměv a její zářivé oči pohasly. Podíval jsem se stejným směrem a radost byla ta tam.
Ze show stage na nás totiž zíral pár očí.
Zelených očí, které patřily modrému králíkovi.
Do háje. Jak dlouho už nás může sledovat? Před chvilkou byl vypnutý! Nebo to jen předstíral?Pohled Toy Bonnieho
Ve všech mých systémech vřel olej. Strnule jsem hleděl na fialového zajíce a mou lásku vedle něj, jak na mě zírají. Jestli jí tak teda smím říkat.
Jak to mohla udělat? Jak může být s ním? Vždyť on je Old! Náš nepřítel!
Vydechl jsem, aby mi nepraskly tváře vzteky. Nezbývalo, než si namlouvat, že to není tak, jak to vypadá.
Ale to nešlo! Zradila mě! Zradila Toy!
Třeba jí k tomu jen donutil ten zajíc.
,,Um.... Toy Bonnie, jsi v pohodě?" zeptala se mě Toy Chica a já měl co dělat, abych nevybouchl.
Jasně! Jsem v pohodě! Jenom tu pěním vzteky a ty se tu dáváš dohromady s Bonniem!
,,O čem jste si povídali?" zasyčel jsem skrz zuby.
,,My si n-nepovídali." povídá Bonnie.
To tak!
Pak jsem si všiml dalšího znepokojujícího faktu. Bonnie, stejně jako ti tři byl kompletně opravený.
To znamená, že budou vystupovat? A nahradí nás?
Ne! Od toho jsme tu přece byli my!
Zvedl jsem se, vytrhl se Toy Chice a vydal se beze slova do chodeb pizzerie.
Po chvíli jsem se zastavil někde v chodbě, kde ještě nebylo dost světla a kus odtud byly Party rooms. Snažil jsem se sklidnit vařící tekutinu v mých systémech.
Třeba si vážně nepovídali. Třeba jen náhodou oba vystoupili z pódia.
Probudil jsem se ve chvíli, kdy se na mě otočili, takže nevím.
No co, nesmím dělat unáhlené závěry.Trochu zdlouhavá kapitola zde 🙃
Koho shipujete? Jestli tu teda ještě někdo kromě mě shipuje 😅♥️
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...