Pohled Toy Chicy
,,Co jste zas plašili?" hulákal Toy Freddy sotva jsme došli na show stage. Oldi už byli na místech.
,,Lepší být tu dřív, než pozdě." ušklíbl se Bonnie a zkoušel si naladit kytaru.
,,Tak mě kvůli tomu nemusíte tahat z postele." zabrblal Toy Freddy a postavil se na pódium k Freddymu, nezapomněl do něj pořádně žďuchnout loktem. Freddy se snažil nereagovat, ale bylo vidět, že se jen tak drží.
,,Ahoj!" pozdravila jsem Chicu a Cupcake, když jsem k nim došla. Cup vesele skákal, ale Chica se zdála být trochu skleslá.
,,Slyšela jsem, co se stalo." zamumlala. ,,Jsi už v pohodě?"
,,Jo, o mě si nedělej starosti."
,,To je dobře. Toy Bonnie snad taky bude v pohodě. I když, ani mi tu nechybí." ušklíbla se Chica.
Pousmála jsem se, ale úsměv mi rychle z tváře zmizel. Nenapadně jsem pohlédla na Toy Freddyho, ale ten zrovna prstem šťouchal do Freddyho a měl z toho hroznou srandu.
,,On o nás ví." špitla jsem tiše.
,,O nás?"
,,O mě a Bonniem."
Bylo mi strašně trapně. Toy Bonnie se to nikdy neměl dozvědět. I když nevím, jak dlouho bych to dokázala tajit. Asi to byla hloupost.
,,To je dost blbý, nebudu lhát."
Sklopila jsem pohled, ale naštěstí se za dveřmi ozval tlumený křik dětí, které se měly co nevidět dostat dovnitř. Aspoň se budu soustředit na něco jiného.Pohled Mangle
Probudila jsem se v šachtě. Neměla jsem sílu zjišťovat, kde přesně jsem, ale tipla bych asi někde u kuchyně.
Teď všichni ví, že jsem ve ventilaci. Hledají mě. Tady nejsem v bezpečí a Dream Cove bych teď opravdu neriskovala. Pokud bude Jessie vzhůru, tak za Springtrapem nemůžu. Stejně nevím, jestli za ním vůbec chci. Je mu očividně líto, co se stalo, ale stejně....
Co mělo být to s Foxym? Má mě snad rád? Mohla Jessie lhát?
Hm, nikoho tu neslyším. Asi jsou právě na show. Od někud hraje hudba, tím se to potvrzuje. Sice mě teď nebudou hledat, ale asi bych se tam ukazovat neměla.
Za mnou se ozvalo zavrzání obvodů. Jessie je vzhůru.
,,Mangle?" hlesla.
Nereagovala jsem.
Co jí mám říct? Lhala o tom, že mě Foxy nenávidí, jen aby mi ublížila. Foxy mě má přitom rád a až mě opraví, což nevím, jak chci udělat, tak budeme spolu!
Ale co když mě přece jen rád nemá? Do hlavy mu nevidím.
,,Mangle poslyš, pořád mi to vrtá hlavou." povzdechla si. ,,Jen jsem se ti chtěla omluvit, že jsem na tebe byla hnusná. Nechtěla jsem ti ublížit, jen jsem nechtěla, abychom se prozradily."
,,Hm." zamumlala jsem. Vyhýbala jsem se jejímu pohledu.
,,Přehnala jsem to, promiň. Neměla jsem říkat, co jsem řekla. Foxy tě určitě má rád."
,,Já vím."
Už jsem nic neříkala, ale začala jsem přemýšlet. Proto to udělala? Ne aby mě bezdůvodně zničila? No, asi jsem si to zasloužila.
,,Taky jsem se nechovala nejlíp." povzdechla jsem si. ,,Skoro jsem nás prozradila. Taky promiň."
Chvilku bylo ticho.
,,Omluva se přijímá." usmála se Jessie.
Konečně jsem byla schopná se na ní podívat. Jsme zase kamarádky!
,,Víš co Mangle? Klidně za Foxym teď můžeme. Nebo se aspoň podíváme na show-"
,,To není nejlepší nápad Jessie." drmolila jsem. Úsměv mi z tváře spadl.
,,Co se děje?"
,,Uvidí mě tam."
,,Ale určitě neuvidí. Přece nevědí, že jsme ve ventilaci."
,,Um... Jessie? Je tu takový jeden problém...."Pohled Toy Chicy
,,Kde je teď?"
Děti shromážděné kolem nás se zmateně ohlížely, než jedno z nich zmerčilo Cupa pod Chicy bryndákem.
,,Tady!"
Děti se nahrnuly na něj a Chica měla co dělat, aby udržela rovnováhu. Snažila se Cupa ukrýt, ale děti po něm zuřivě chňapaly.
,,Postřeh!" zvolala najednou a než jsem se nadála, Cup letěl přímo na mě. Oběma rukama jsem ho chytla a dětem chvíli trvalo, než manévr zaznamenaly.
,,Sledujte tohle!" zasmála jsem se a hodila Cupa zpátky Chice. Děti už ale věděli, která bije a hned se k ní nahrnuly jako lavina. Jen tak tak ho stihla hodit zase mně, aby jí nerozmačkaly.
Byla to zábava, to jo. Ale stejně se mi nepovedlo dostatečně se odreagovat. Pořád jsem musela myslet na Toy Bonnieho....
,,Pozor!" vykřikla Chica, ale to už se na mě nalepily děti. Při pádu jsem rychle odhodila Cupcake pryč, ale nejsem si jistá, kam dopadl. Snad se mu nic nestalo.
Spadla jsem na zem a po mně lezly děcka. Předstírala jsem smích, ale asi jsem spíš zněla jako umírající velryba, protože to nebylo nic příjemného. Ještě když jsem byla pořád poněkud rozlámaná z incidentu ve skladu Parts and Service.
,,Tam není!" ozvalo se odněkud.
Děti mě konečně nechaly na pokoji a nahrnuly se kamsi, kam mezitím stihla zmizet Chica. Jak se sakra dostala tak daleko za tak krátkou dobu?
,,Chico! Ty jsi mě tu nechala!" volala jsem, ale Chica se příliš věnovala publiku. Snažila jsem se procpat dětmi, ale marně. Akorát mě ještě nějakým způsobem unesly ke zdi. Ale zahlédla jsem Cupa, tak aspoň že je v pohodě.
Když si děti všimly, že Cup není u mě, rozutekli se po sále. Pořád jich tu bylo dost, ale ti všichni spíš zamířili za Foxym do Pirate Cove, který byl pár metrů ode mě.
Tadá, a jsem zase zapomenutá. Stejně už mi to trochu lezlo na nervy. Co kdybych šla za Foxym? Můžu do Pirate Cove vůbec?
Nejspíš ne. Ale zato vím, kam můžu. Tedy, když si toho nevšimne obsluha.
Vedle Pirate Cove byl stále opuštěný barevný stan Kids Cove, v tuhle chvíli byl přímo za mnou. Plastová cedulka mimo provoz už tu asi byla natrvalo, děti se sem už neopovážily vstoupit. Proč ho prostě nedají pryč? Pořád hledají Mangle? Nebo ty krabice s hračkami jen nemají kam dát? To těžko, skladů je v pizzerii snad víc, než je nutné. A alespoň se mi to teď hodí.
Rozhlédla jsem se a když jsem usoudila, že se mi nikdo nevěnuje, tiše jsem vklouzla pod plachtou do přítmí stanu.
Uf. Tak to by bylo. Jen trochu si odpočinu a pak se nenápadně vrátím.
Otočila jsem se a strnula.
Nebyla jsem tu sama.Tahle knížka je strašně random, snažím se sice držet příběhu, ale stejně sem pořád něco přidávám 😂
Vyzná se v tom vůbec někdo?
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...