37: Co teď?

183 16 23
                                    

Pohled Toy Bonnieho
Procházel jsem chodbou. Doteď jsem spíš běžel, ale na to už jsem teď moc udejchanej.
Pitomá Chica! Všechno zkazila! Vždyť... Toy Chi mě přece miluje a už jsme mohli být spolu...
I když, Toy Chica musela poznat, co chci říct. A to už by odpověděla. Co když mě nemá ráda?
Nevnímal jsem, když pizzerie zapla úsporná světla. Vlastně jsem ani nevnímal kam jdu.
,,Hej!" ozvalo se odněkud.
Ani jsem se nenamáhal otočit a šel jsem dál.
,,HEJHEJHEJHEJHEJ!!" zakřičel dotyčný znovu a přímo za mými zády se přihnal Toy Freddy. ,,Kam jdeš?"
,,Co já vim." zamumlal jsem.
,,Tak pojď, jdeme k nástěnce." rozhodl. ,,A ještě mi vysvětli jedno, proč mě jako ignoruješ?"
,,Já jsem tě jen neslyšel." zalhal jsem. Vážně jsem teď neměl chuť se s ním hádat.
,,Oukej."
Po chvilce chůze jsme se ocitli před nástěnkou. Toy Freddy celý dnešek tak nějak doufal, že Oldy zase vyřadili a budeme vystupovat jenom my. Proto nebyl vůbec nadšený, když tam spatřil to stejné, co tam bylo ráno a kvůli čemu se s Freddym skoro poprali.
,,NEEEEE!!" zaječel Toy Freddy, sesypal se a začal mlátit pěstí do země jako nějaké naštvané malé děcko. Měl jsem trochu strach, aby nerozbil dlaždice.
Ještě že jsem si včas zakryl uši, protože jsem podobnou reakci čekal.
,,PROČ TAM JSOU ZAS ONI?!"
,,Nevím." zamumlal jsem. ,,Ale taky už mě štvou."
To nebyla lež. Vždyť se pořádně ani nenarveme na pódium.
,,Tak a dost." zavrčel. ,,Musíme pospíšit s naším plánem a zbavit se Oldů jednou provždy."
Toy Freddy vyskočil na nohy a hnal se někam chodbou pryč, nezbývalo mi, než jít za ním.

Pohled Mangle
Nemám ponětí o čase. Snad už i půl hodiny tu jen ležím a nejsem schopná pohybu. Nevím, jestli proto, že mě Jessie stále drží na místě, nebo už jsem jen natolik zničená tím, co řekla.
Koutkem oka jsem viděla mřížku opodál. Před pár minutami přepli na úsporná světla, do šachty už tedy pronikalo jen slabé oranžové světlo.
,,Poslyš Mangle," ozvala se Jessie. Nereagovala jsem. Ani jsem se na ní nemohla podívat, jen jsem ležela na studeném kovu.
,,Mangle"
I tentokrát jsem jí nechala bez odpovědi.
Co sakra může chtít?
,,Mangle, já vím, že jsi naštvaná. Já tě nechtěla ranit, já chtěla prostě jenom abys-"
V tu chvíli všechna světla zhasla a kromě kruhu, kam dosahovalo moje noční vidění už byla všude tma.
Vedle mě se ozvala rána, jak Jessie ztratila vědomí a její hlava dopadla do šachty.
,,Abych co?"
Co chtěla říct?
No, jestli mě nechtěla ranit, tak na to už je trochu pozdě.
Vůbec jsem nevěděla, co teď. Normálně bych šla za Foxym do Dream Cove, ale nemohla jsem dostat z hlavy to, co Jessie řekla.
Bavil se se mnou jen, aby se zorientoval v kolektivu. A já ho jen otravovala. Nechtěl mě vidět. A kdybych se mu ukázala, tak by mě zavrhl. Kdo by miloval změť drátů?
Posadila jsem se v šachtě a pokusila se utřít si všechen olej z obličeje. Pak musím někde najít hadr.
Vyrazila jsem na bezcílnou cestu po pizzerii, ale najednou jsem pod sebou zaslechla kroky. Skrčila jsem se a mřížkou se pokusila zachytit, kdo tam je. Viděla jsem jen siluetu ve tmě, sice jsem nezaznamenala barvu, ale ty špičaté uši a hák místo ruky nešly přehlédnout.
Sakra.
Mám se ozvat? Nebo nemám? Foxy je teď sám a není tu Jessie. To přece celou dobu chci, no ne?
Nechce mě vidět. Nemiluje mě.
A co když Jessie neříkala pravdu?
Když jsem se ohlédla, Foxy už byl pryč.
Tak počkat, nejsou náhodou všichni vypnutí?

Pohled Toy Chicy
Pokojně jsem spala v bunkru zahrabaná v plyšácích.
Když tu náhle mě vyrušila hlasitá rána. Vystřelila jsem do sedu a praštila se o strop, že skoro spadl.
Vykoukla jsem z bunkru a spatřila Toy Freddyho, který se válel mezi kusy desky stolu.
,,CO SE TU SAKRA DĚJE!?" zakřičela jsem.
,,Ten tupec rozbil stůl!" objasnil Toy Bonnie, který se odněkud vynořil zpoza stěny.
,,ZA TO MŮŽE ON!" hřměl Toy Freddy. ,,Já chtěl rozbít jeho! Kdyby se mi nevyhnul, tak...."
,,No super. Takže nemáme stůl." povzdechla jsem si.
,,VŠICHNI SE UKLIDNĚTE A TICHO!" zařval Toy Freddy.
,,My?" zasmál se Toy Bon. ,,To ty tu celou dobu řve-"
,,PŠŠŠŠŠŠT!" přehlušil ho Toy Freddy.
Minutu jsme tiše seděli.
,,Tak co?"
,,Jde o Toy Foxy." řekl tiše. ,,Dneska v noci už jí musíme najít."
,,Proč ne." já na to. Pořád jsem si nebyla jistá, jestli Toy Foxy opravdu viděl, ale vzhledem k tomu, že jí údajně viděl i Foxy...
,,Neřikals náhodou, že se půjdeme zbavit Oldů?" opáčil Toy Bon.
,,To jo. Ale k tomu musíme být všichni." Toy Freddy na to. ,,Oldi to tu znají mnohem líp, než my. Kdo ví, co chystají. Co když tu mají někde schované další animatroniky? Z čeho myslíte, že jsou ty díly u Parts and Service, hm?"
Vzpomněla jsem si na ten divný zlatý záblesk, který jsem tu před pár dny pronásledovala po pizzerii. A na ty oči ve tmě. A na jeho slova, říkal něco o tom, že tu byl mnohem dřív, než my.
Co když je jich víc? Co když se tu různě schovávají rozbití animatronici, kterým se honí v hlavě kdo ví co? Kolik jich může být? Spolupracují potají s Oldy, nebo mají ještě jiné plány?
Nahlas jsem neřekla nic.
,,Fajn, a kde chceš hledat?" otázal se Toy Bonnie.
,,Asi stejně, jako včera. Rozdělíme se a budeme různě procházet pizzerii."
,,No jasně." ušklíbla jsem se. ,,A ještě jí budeme volat jménem, že? Hele Toy Freddy, jestli se před náma Toy Foxy cíleně schovává, tak takhle jí najdeme těžko."
,,Jo Toy Freddy, je to hrozně neefektivní." přidal se Toy Bon.
,,Fajn!" urazil se Toy Freddy. ,,Tak navrhněte něco lepšího, čekám."
,,Co se prostě spojit s Oldy?" napadlo mě, i když jsem tušila, že nebudou souhlasit. ,,Sám jsi řekl, že to tu znají mnohem líp, než my."
,,S TĚMI REZAVÝMI KRÁMY NECHCI MÍT UŽ NIC SPOLEČNÝHO!" zahřměl.
Ach jo. Že jsem nebyla zticha.
,,Víte co? Kašlu na vás. Prostě půjdeme po pizzerii a hotovo. Dělejte si co chcete."
Toy Freddy odkráčel ze dveří a zmizel v chodbě.
,,No jo!" zakřičela jsem a vydala se chodbou na druhou stranu.
S Toy Freddym jsem nesouhlasila, ale měla jsem trochu strach, aby mi Toy Bon zase nezačal vyznávat lásku.
A za těmi Oldy stejně půjdu. Já jsem s nimi v pohodě.
Cože to říkal Toy Freddy? Dělejte si co chcete?

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat