10: Kdo je to?

295 23 10
                                    

Pohled Mangle
Pořád jsem ležela ve ventilaci.
Je tu tma, odněkud dopadá neznámé slabé světlo.
Nevěděla jsem, co mám dělat. Před chvilkou vypnuli úsporná světla a Jessie přestala fungovat. Mřížemi jsem hleděla na Toy, kteří stáli na pódiu a nehýbali se.
Proč nevypli mě, nevím. Asi mi děti rozbily i vypínání.
Hm, momentíček. Když jsou všichni vypnutí, můžu se volně pohybovat i mimo ventilaci.
Šplhala jsem k nejbližší mřížce a zkusila jí vyndat a dát do šachty, ale nebylo to lehké s takovým množstvím končetin.
Dopadlo to tak, že jsem mřížku vyrazila. Ach jo.
Snad její rachot na zemi nevzbudil Toy.
Chodit nemůžu, tak jsem jen opustila šachtu a šplhala po stropě. Nahlížela jsem do skladů, zatáčela do chodeb.
Bezcílně jsem se potulovala po pizzerii, jako předtím ve ventilaci. Nikde nikdo nebyl.
Možná to nebylo tak bezcílné. Možná jsem totiž přišla na cíl. Na to, proč tohle dělám.
Oldi.
Moje podvědomí si to uvědomilo dřív než já. Proto jsem bloudila po pizzerii. Celou dobu hledám je.
Od události před show jsem je neviděla. Co se s nimi stalo? Jsou v pořádku? A kde?
Když jsem si to uvědomila, o moc líp mi nebylo. Aspoň už vím, co hledám.
Dál jsem se přemisťovala po chodbě a najednou se v místnosti přede mnou na konci chodby rozsvítilo světlo. Slabé, ale bylo vidět.
Někdo otevřel dveře a já viděla přímo tam. Ten někdo seděl u stolu a zapnul větrák.
Byl to Freddy.
Freddy!
On je v pořádku!
,,Freddy!" zakřičela jsem a zhoupla se tak, abych mu sletěla přímo do náruče.
,,Jsem tak ráda že tě..."
Tak moment. Tohle není Freddy. Tohle rozhodně nejsou oči animatronika. Nesvítí a jsou nějaké malé, zapadlé uvnitř jeho hlavy. Navíc proč by byl zapnutý, když ostatní nejsou? Tohle ani není tělo Freddyho. To je...
Člověk?
Uvědomila jsem si to příliš pozdě.
Svištěla jsem chodbou přímo k němu.
Co to v ruce? Baterku?
Vyšlo že mě něco jako řev. Snažila jsem se v letu zastavit.
Vrazila jsem do větráku a spadla jsem na stůl.
,,Vážně se omlouvám já..."
Omluvně jsem se na něj podívala.
Další chyba.
Ostré světlo baterky mě udeřilo do očí. Neviděla jsem nic než bílo.
Držela jsem se za oko a motala se po místnosti, sesypala jsem se u zdi. Všude jsem pořád viděla černé fleky a motala se mi hlava.
Hodiny odbily 12;00.
Podívala jsem se do chodby. I přes mžitky jsem zahlédla pár bílých očí v temnotě. Dva páry.
Jedno z toho musí být Toy Freddy nebo Toy Bonnie! Nebo rovnou oba dva!
Musím zmizet.
Oči se přibližovaly. Do chodby jít nemůžu, proti světlu bych byla okamžitě vidět.
Jsem v pasti.
Nebo ne?
Plazila jsem se po zemi a snažila se najít jiný východ. Motala se mi hlava a oči mě zradily, neviděla jsem nic.
Byla jsem už u stěny nalevo v místnosti, i s rozostřeným zrakem jsem zahlédla nohu Toy Freddyho, která se objevila ve dveřích.
stejně najdou.
Opřela jsem se o zeď.
Jenže tam žádná zeď nebyla.

Pohled Bonnieho
Freddy chodí po místnosti sem a tam a snaží se zjistit, kde to jsme. Já jen sedím u zdi a Chica vedle mě. Kde je Foxy, nikdo neví.
,,To jsme dopadli." vzdychl jsem.
,,To jo." slyšel jsem Chicu, která zněla jako Google překladač. ,,Snědí mi všechnu pizzu! Bonnie, je to divný když jsem robot a mám hlad?"
Skoro brečela. I když se snažila znít vesele.
Je mi jich líto.
I když jsem na tom nejhůř.
Ale nejsem tu od toho, abych se litoval.
Položil jsem zbývající ruku na Chicy koleno. Potřebuju utěšit kamarádku. Chudakovi Chice tečou slzy z oleje přímo do urvaného zobáku.
Objala mě.

Pohled Foxyho
Freddy pořád bručí a hledá východ. Já už to vzdal a Chica s Bonniem taky. Nemá to cenu. Najdou nás nebo ne.
Shodou náhod jsem tu našel zbytky Pirate Cove. Asi šel do šrotu spolu s námi. Jsem rád, že tu něco důvěrně poznám.
Sedím a ani se nepřipojím do jejich rozhovoru.
Proč?
Mám strach.
Bojím se, že se odtud nikdy nedostaneme. Zůstaneme tu navždy.
I když to nebyl strach o mě.
Snažil jsem si to namlouvat, ale byl v tom jiný strach.
Strach o Mangle.
Co dělá? Je v pořádku? Zvládla show beze ?
Toužím zase cítit její ruku. Chci vidět její úsměv. Ten lesk v jejích očích.
-
Já jí....
Miluju...

Pohled Toy Chicy
Sedím v pizzerii. Je tu líp, než ve tmě na chodbě. Jím pizzu, která je mimochodem moc dobrá. Kluci šli na hlídače. Já se zatím odsud nehla.
Líbí se mi tu. Všude je vůně pizzy a taky ta pizza. Chápu, že jí má Chica tak ráda. Ale já jí nemusím zase tak moc jako ona.
Chica.
Oldi.
Kde asi jsou?
Do kuchyně něco spadlo. To něco byl Toy Freddy.
,,Toy Chi pomoc!" oddechoval. ,,Ten hlídač je moc chytrej!"
,,To víš, všichni jsou chytřejší než ty." odsekla jsem a ušklíbla se nad jeho výrazem. Vypadal jako houba. Jestli chápete jak se tváří houba.
,,Hahaha, vtipný." zasmál se falešným smíchem. ,,Toy Chi vážně, je nemožný tam zůstat déle než pět vteřin."
,,Toy Bonniemu se to očividně daří." prohodila jsem. He, další bod pro mě. Toy Freddy už je otravnej. Nikam nejdu, chápeš?
,,Prosím, pojď s námi." Pokusil se o psí oči, ale on nevypadá roztomile ani ve vaně štěňátek.
,,Ne."
Pohladil mě ve vlasech.
Fuj. No, tím spíš nikam nejdu.
,,Jinak Toy Chico, kde je Toy Foxy?"
Tohle byla velmi nepříjemná otázka. Sice sama nevím, kde je, ale určitě by přišla řeč na událost v Kids Cove. Nechtěla jsem odpovídat.
Z chodby najednou spadl Toy Bonnie, který se choval jako opilý a začali se s Toy Freddym prát.
Ha, dík.

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat