Epilog 1/3

101 5 15
                                    

Vítám tady všechny, komu je tahle publikace ještě povědomá :V
Možná jste si říkali, že už ji nikdy neoživím, možná jste se u mě na profilu dozvěděli, co chystám, každopádně dočkali jste se ^^

Stylem dosavadních kapitol už pokračovat neplánuju, ale ráda bych vám tenhle příběh dovyprávěla. Jako takové poděkování za úspěch, který sklidil. Následující části budou podstatně delší, obsáhlejší a jinak pojaté, než jste zvyklí, dala jsem dohromady všechno, k čemu už jsem se nedostala. Ne každou díru v ději zalepím, ale i tak věřím, že to bude stát za to.

Na pokračování se pracuje a budu o něm informovat, stay tuned 😁
Zatím můžete analyzovat, co jsem schovala do textu a obrázků, podělit se o svoje dojmy a teorie.

Co víc říct, než berte popcorn (zkuste ho v té mikrovlnce nespálit lol) a enjoy ♥️

<🧻>
(toaleťák byl překlep)
(ale přišlo mi to funny)

,,Problémů máme spoustu, Bonnie. Upřesni."
,,Tak zaprvé," začal objasňovat zajíc. ,,Toy Bonnie zmizel."
,,To není naše starost. Dál?"
,,Šel jsem se podívat po Foxym a napadlo mě, že bych zkusil omrknout záznamy z kamer."
,,A našel jsi ho?"
,,Ne! Nepřerušuj!"
,,Tak co tu ztrácíme čas?"
,,Freddy!"
,,Chico!"
,,Ještě se rozhádejte, vy tupci!"
,,Bonnie!"
,,Já?"
,,Pokračuj."
,,Ehrm." odkašlal si. ,,Chvíli jsem prohlížel záběry z večerní pizzerie. Než na jednom z nich, v potemnělé chodbě poblíž Parts and Service, někdo proběhl."
,,Beztak to byl ten Toy Bonnie. Vyřešeno."
,,Právě že ne! Kámo, ten by se v tom rozlámaným stavu za běhu rozsypal! Mihlo se to jako šmouha, takový záblesk, spíš do žluta."
Výraz jejich tváří se náhle změnil.
,,Vole, co zas?" Bonnie rozhodil rukama.
,,Chico, myslíš na to, na co já?"
,,Goldy."
,,Dneska už ho nenecháme utéct. Znova ne."
Dva animatronici vyrazili chodbou a třetí je nechápavě následoval.

Toy už byli tou dobou na pátrací výpravě.
,,Tákže mi to zopakuj." přemýšlel medvěd za chůze. ,,Kdo všechno se pohřešuje?"
,,Toy Kitty, Toy Bonnie, a Toy Foxy už ani nezmiňuju."
,,To jsme zbyli jen my?"
,,Bohužel. Dva proti... Co já vím, kolik duchů plesnivých krabic se zas přidalo k Oldům. Tahle pizzerie je mega divná."
,,Takhle to dál nejde. Musíme je najít!"
,,A co asi děláme, ty idiote? Dej si pozor, abych tě nenarvala do nejbližších dveří a nezačal se pohřešovat taky Toy Freddy!"
Chvíli šli beze slova. Úsporná světla zablikala nad jejich hlavami, zapraskala a nechala je ve tmě.
,,Proč se mnou pořád spolupracuješ, když mě zjevně nesnášíš, Toy Chico?" ozval se tiše.
,,Oldy asi nesnáším víc."
,,Dřív ti tolik nevadili, nebo ano? Co se stalo?"
Kuřecí animatronička si podrážděně povzdechla.
,,Nepleť se do toho, jo?"

Strhla se honička tmou. Dvě skupiny, dva cíle. A když na sebe konečně narazili, oběma bylo jasné, že najít své posily bude o něco těžší, než čekali. Chodbami se šířila tajuplná ozvěna, kov o podlahu a křik.
,,Co do mě sakra vrážíš?"
,,Nemůžu za to, že mi stojíš v cestě!"
,,Tohle vám neprojde, Oldi! Až zazvoní šestá, nebudete mít šanci!"
,,Hlavně, že vy jste nejsilnější tým pod sluncem! Dva a furt se hádaj!"
,,Vám zas pořád utíká člen!"
,,A vám ne?"
,,Foxy už se nevrátí!"
,,Ani Toy Foxy!"
Prolezli snad celou pizzerii, nebo aspoň tolik, kolik stačili. Tikání hodin je tížilo s každým krokem, s každou prohledanou místností, kterou museli shledat jako prázdnou. Bonnie se párkrát vplížil k technice a vypomohl si záznamy. Nezdálo se jim to, nočním bludištěm se toulal stín animatronika.
Spojili mozky a pomocí kamer se jim podařilo dopadnout neznámého přesně tam, kam měl namířeno. Dobrý pokus, Goldy, ale přechytračili jsme tě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat