Pohled Toy Chicy
Procházela jsem chodbou. Ani nevím, co jsem hledala, nejspíš Chicu a Bonnieho, abych s nimi mohla probrat dnešní show.
,,Ahoj Toy Chi!" volal na mě Bonnie, který ke mně běžel chodbou.
,,Ahoj Bonnie!" pozdravila jsem taky.
,,Tak ta dnešní show byla katastrofa." začal Bonnie. ,,Teda až na tebe, tys byla zase skvělá, ale ti dva rozhodně ne. Toy Freddy to zase pokazil."
,,Souhlasím." podotkla jsem. ,,Ten vyzařuje asi tolik pozitivní energie, co tahle cihla ve zdi."
,,Haha trefa." zasmál se. ,,Mimochodem, nedáme si pizzu?"
,,Dám si ráda." usmála jsem se.
,,Uděláme si romantickou večeři!" vypískl Bonnie, otočil se a zmizel v kuchyni, která byla mimochodem pár metrů nás. Zůstala jsem na chodbě a čekala na dobrou voňavou večeři.
Proč je tu takové ticho?
,,Toy Chi?" zaslechla jsem Toy Bonnieho, který si ke mně razil cestu.
A sakra.
,,Čau." utrousila jsem. Pak mi došlo, že to možná bylo moc hrubé, tak jsem přihodila úsměv. Zase si ho nechci znepřátelit.
Toy Bon došel ke mně.
,,Ta show byla hrůza." vyprskl. ,,Proč tam sakra byli Oldi?"
,,Noo fakt strašný." řekla jsem, možná to vyznělo až moc ironicky.
,,Ale tys byla dobrá." řekl trochu nesměle a podíval se do země.
,,Dík."
Chvilku bylo ticho a já doufala, že se právě teď nevyřítí z kuchyně Bonnie s komínem krabic v ruce a s růží v zubech. Toy Bonnie o nás nesmí vědět! Jak říkám, nechci ho ranit.
,,Hele Toy Chico?" ozval se tiše Toy Bon a já doufala, že se nechystá říct, co si myslím. ,,Už hrozně dlouho ti chci něco říct."
Sakra. To se mi nelíbí.
,,Vlastně, už jsem ti to říkal, ale nějak jsme se nedobrali k odpovědi."
Toy Bonnie mi stiskl ruce a já už naprosto přesně věděla, kam tím míří.
Sakra Bonnie hlavně sem teď nechoď! Potřebuju to nějak překazit, ale ty bys to udělal ještě horší! Jak jsi tam vůbec tak potichu? A co ti to tak trvá?
,,Toy Chico jsi tu?" vytrhl mě z přemýtání Toy Bon.
,,Jojo." drmolila jsem. ,,Cože jsi chtěl říct?"
,,No víš, já-"
Náhle zazněl naprostý chaos z kuchyně, jako kdyby někdo rozsypal všechny omáčky, doprovázený výkřikem animatronika.
,,Tam je Chica?" zeptal se nejistě Toy Bonnie.
Mlčela jsem. Toy Bon pustil moje ruce a rázoval směrem ke kuchyni.
Ale ne! Sakrasakrasakra!
,,Hm, jo! Samozřejmě je tam Chica!"
,,AaaaAAaaAa!" zaúpěla Chica, která se vypotácela z místnosti celá pokrytá omáčkami. Toy Bonnie už skoro u dveří změnil směr a utekl chodbou pryč.
Dívala jsem se, jak mizí za rohem a pak jsem se otočila zpět ke kuchyni. Chica zase zmizela ve dveřích a po chvilce táhla ven Bonnieho, který nesl krabice s pizzou a růži utvořenou z ubrousku. Taky byl trochu od omáček, ale šlo to.
,,Tahle blbka mi celou dobu držela pusu, abych byl zticha!" stěžoval si Bonnie a ukazoval na Chicu, když mířil ke mně. Překvapeně jsem se na ní podívala.
,,Nemáš zač." usmála se a zalezla zpět do kuchyně.Pohled Mangle
Ležela jsem v šachtě, která vedla v těch tmavých chodbách někde za Parts and Service. Vlastně jsem tu od doby, co jsme utekly ze Show stage.
Ani já, ani Jessie jsme za celou dobu nepromluvily. Když se ovšem Jessie nadechla, očekávala jsem, že ticho bude brzo to tam.
,,Mangle," povzdechla si. ,,tohle už vážně nedělej."
,,Jen jsem ho chtěla vidět." pípla jsem.
,,No jo, ale zkus to udělat tak, abys nás neprozradila a nezbořila celou ventilaci."
,,To nešlo jinak."
,,Ono by totiž stačilo, kdyby ses nepotloukala po Show stage a prostě ho odlovila někde tady v chodbách, kde nikdo není."
,,Super! Tak jdeme?" vypískla jsem a už jsem se chtěla plazit pryč.
,,Mangle, měly bychom být opatrnější. Ta rána, co jsi způsobila, je jistě pořád v paměti všech."
,,Já? To způsobila tvoje hlava Jessie." zamumlala jsem a začala se plazit pryč. Ona to ale nejspíš slyšela.
,,Mangle počkej! Aspoň teď nikam nechoď!"
,,Ty prostě jenom nechceš, abych viděla Foxyho!" zakřičela jsem. ,,Jsi sobecká Jessie!"
,,Ne Mangle." řekla zcela klidně. ,,Ty jsi sobecká. Takhle nás obě ohrozit! A kvůli čemu? Kvůli blbýmu klukovi!"
,,NENÍ BLBEJ!" vykřikla jsem. ,,Ty prostě nevíš, jaký to je někoho milovat!"
,,A ty zas nevíš, jaký to je, když někdo miluje tebe." ušklíbla se. ,,Pěkně otravný a toxický."
,,Je fajn vědět, že tě někdo miluje!"
,,No jo, ale ne pokud je to někdo, koho ty nemiluješ a je tebou úplně posedlý. Copak to nechápeš? Foxyho jenom otravuješ!"
,,To není pravda! On mě miluje!" zakřičela jsem, ale zatřásl se mi hlas.
Jak můžu vědět, že mě miluje?
Jessie si toho zcela jistě všimla.
,,Říkal ti to snad někdy?" uculila se. ,,Říkal ti někdy, že tě miluje?"
Mlčela jsem. Pohled jsem stočila k podlaze šachty.
,,Vidíš. Foxy tě nemiluje."
,,To není pravda." řekla jsem potichu, ale začaly mě pálit oči.
Co když to pravda je?
,,Jo? Jak to můžeš vědět?" otočila se na mě Jessie a já cítila, jak se mi její pohled zavrtává to zátylku.
,,Vždyť je tak milý.... A tehdy v Dream Cove, říkal, že by mě rád viděl...." šeptala jsem si spíš pro sebe, než pro Jessie. Sama jsem si přestávala být jistá.
,,No a ukázala ses mu?"
,,Ne...."
,,A proč? Protože ses bála, že by tě zavrhl. A udělal by to snad, kdyby tě miloval?"
Mlčela jsem. Cítila jsem, jak mi z očí po tvářích stéká olej.
,,A pro informaci, on nebyl rád, že tam jsi. Jen se chtěl ujistit. Byl jeden z posledních, kdo tě viděl v Kids Cove a nechtěl z toho mít problém."
Ne! To nemůže být pravda!
Složila jsem se na podlahu šachty a naplno se rozbrečela.
,,Už ti to došlo? Nemiluje tě." zasmála se Jessie. ,,Jsi jenom změť drátů. Kdo by miloval změť drátů?"
Ležela jsem na studeném plechu a nechala slzy téct.
Foxy mě nemiluje....Zase kapitola o ničem 😅
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...