Pohled Freddyho
Já a Bonnie jsme stáli uprostřed chodby. Goldy odešel do noclehárny, protože Toy chodili každou chvíli po chodbě.
,,Freddy, co to bylo?" zeptal se Bonnie.
,,Co by mělo být?"
,,No, ten tvůj výraz, když Goldy mluvil o peci s kořením."
Rozhlédl jsem se. Goldy tu nebyl. To, co se totiž stalo, bylo pěkně divné. Nevím, jestli můžu Goldymu věřit. Zatím chci dělat jakoby nic.
,,No, já vím, že to zní divně, ale tu věc jsem vůbec neřekl nahlas. Jen mě napadla." povídám.
Bonnie se na mě díval, jako kdybych právě spadl z duhy, kde jsem doteď klidně žil, však víte.
,,Chceš říct, že ti četl myšlenky?" zeptal se.
,,No, asi. Nevím, co to bylo, ale nedělám si srandu."
V tu chvíli se ozval šramot ze show stage. Jako kdyby někdo něco stěhoval.
,,Co to je?" nechápal Bonnie.
Rozběhl jsem se tam a on za mnou.
Před námi se objevila přímá chodba, kterou jsme viděli na show stage. Někdo tam stěhoval krabice o velikosti animatroniků. Může to být nový projekt?
To už jsem nezjistil, protože se mi pod nohama objevila majonéza a já spadl ma čumák. Ozvala se rána, jako kdyby spadl celý vagón. Kdybych nebyl z tak pevného materiálu, asi by ze mě byl mops.
Vyškrábal jsem se na nohy a spatřil Toy Freddyho a Toy Chicu, jak drží flašku s majonézou a tak strašně se gebí, že se skoro udusili.
Zklamala jsi mě Toy Chi. Myslel jsem, že jsi jediný v pohodě Toy. Tak asi ne.
Taky ty krabice na show stage byly úplně normální krabice ze skladu a stěhoval je kdo jiný než Toy Bonnie.
Tak oni na mě udělali prank? PRANK?
Sakra, asi zjistili kdo tomu debilovi včera rozlámal kytaru.
Tohle mě tak strašně naštvalo, že jsem s řevem vyrazil vpřed a shodil toho tlustého medvěda na linku v kuchyni, že mu lišta skoro urazila hlavu.
,,Tohle si vypiješ ty debile!" zakřičel jsem na něj a a třásl mu s rameny. Každé jeho oko se dívalo jinam, rána to byla slušná.
Než jsem se nadál, na obličeji mi přistála láhev s kečupem. Toy Bonnie dorazil a teď se vítězoslavně usmíval. To bylo na mě moc. Ze skříňky jsem vzal náhodnou krabici s pizzou a mrštil mu jí do obličeje.
,,Co se to tady děje?" ozval se rázný hlas ode dveří. Chica s rukama v bok pochodovala do místnosti a Toy Bonnieho, který se vzpamatovával a pomalu zvedal, praštila dvířky od trouby.
Doteď chrápala, ale jak jde o její pizzu, je hned na nohou.
Toy Freddy se vzpamatoval a utíkal pryč, Chica po něm stihla hodit celý stojan se solí, pepřem a kořením.
Zasáhla cíl.
Nevšimli jsme si, že Toy Chica už je dávno pryč. Ale Chica pro jistotu znovu praštila Toy Bonnieho a ten asi ztratil vědomí.
,,Tupci." zamumlala Chica.
,,Čau, co se děje?" zeptal se Bonnie, který právě dorazil. Při pohledu na tu spoušť zvedl jedno obočí (Takový fakt: Bonnie nemá obočí takže ta věta je blbost 😅 Ale co).
,,Toy na mě udělali prank." řekl jsem. Stále jsem si mnul čumák.
,,Jo tak. To jim musíme oplatit." povídá. ,,Je to vyrovnaně, měli bychom je zvládnout."
Začal jsem se usmívat, protože mi to právě došlo.
,,No, není to moc vyrovnaně." povídám s úšklebkem. ,,Goldy?!"
Chica se nedůvěřivě dívala, ale Bonnie pochopil. Do dveří vešel zlatý medvěd a Chica se tak lekla, že se rozplácla o zeď.
,,Ahá!" zakřičela. ,,Takže tři proti čtyřem! A to si na nás dovolovali!"
,,Ne." ozval se Goldy. ,,Ne proti čtyřem."
Chica zmlkla. Taky mě to překvapilo. Ani já jsem nevěděl, co tím myslí.
Goldy odešel za dveře a za pár sekund byl zpátky a táhl za rameno Foxyho.
,,Foxy!" zakřičela Chica a vrhla se mu kolem krku.
,,Omlouvám se, že jsem utekl." řekl Foxy. ,,Chyběli jste mi."
,,Ty nám taky."
,,O válce s Toy asi víš," přemýšlel Bonnie nahlas. ,,Takže, Toy nevědí, že se vrátil Foxy a už vůbec nevědí o Goldym. Máme výhody. Navíc Goldy umí číst myš-"
Zarazil se, když si uvědomil co řekl. Trapně se na mě podíval.
Sakra Bonnie, ty debile!
Chica opět nevěděla, o co jde a Goldy se otočil zády a neviděl jsem mu do tváře.
,,Je to pravda Goldy?" vyhrkla Chica, než jsem stihl cokoliv říct. Vydala se za Goldym, který pomalu vycházel ze dveří. Než ale stihl utéct, chytila ho za ramena a otočila směrem k nám. Vypadal překvapeně, ale i smutně.
,,Ano." řekl.
Chvílí nikdo nic neříkal. Všichni zahanbeně zírali do země.
,,Omlouvám se." prolomil Goldy ticho. ,,Neměli jste to vědět."
,,A jak je to mož-" Chica nedořekla otázku. Vložil jsem se do toho totiž já.
,,Aha, a proč jsi mi teda četl myšlenky?" osopil jsem se na něj. Celá záležitost mě pěkně štvala. Moje hlava rovná se moje soukromí!
,,No já..."
,,Nemáš mi co lézt do hlavy! A už vůbec to pak neříkat nahlas, je to tvoje chyba!"
,,Já se vážně omlouvám, neměl jsem to dělat..."
,,Pche, to je mi jedno že se omlouváš!" zakřičel jsem.
,,Freddy klid" řekl opatrně Foxy a položil mi ruku na rameno, ale já ho setřásl a udělal krok ke Goldymu.
,,Nemáš se chovat tak, abys toho musel litovat! A víš co, nepotřebujeme tě! Vypadni!"
Byl jsem zuřivý a máchal ve vzduchu pěstí. Goldy na mě hleděl smutným pohledem, který vystřídalo opovržení. V jeho očích se leskly... slzy?
Tohle jsem nechtěl!
Otočil se a odběhl pryč. Díval jsem se na chodbu jak se vzdaluje. Kroky byly čím dál vzdálenější než zmizely.
Bonnie se svěšenýma ušima se odploužil pryč a za ním šla Chica, která se ve dveřích zastavila a otočila na mě.
,,Tos přehnal Freddy Fazbeare." zasyčela, pak se odvrátila a odešla. Foxy na mě vrhl bolestný pohled a následoval jí.
Byl jsem sám. Klesl jsem na kolena a složil hlavu do dlaní.
Co jsem to udělal?! Nemůžeme ho ztratit! Znova už ne!
Slza mi stekla po ruce.
Ale už se stalo...Tak, konečně jsem to dopsala 😅
Vážně se mi to psalo špatně, ale už by to možná mohlo jít.
Více Prank wars bude příště (snad)😁
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...