Pohled Mangle
Tak počkat...Zaskočilo mě už jen to, že Springy vystupoval na show. Ale to, že jich tam bylo víc?
,,Kolik vás tam bylo?" zeptala jsem se. Dost mě to zajímalo. Kde jsou jeho přátelé teď?
,,Jen já a můj bra... totiž jeden kámoš. Nějak jsme se... eh... nebavili." vykoktal. Neznělo to moc přesvědčivě.
Co chtěl říct? Bratr?
,,Springy, poznala jsem že lžeš." povídám. ,,Mě to můžeš říct."
,,Fajn. Ale neříkej mi Springy, jsem Springtrap." povzdechl si. ,,Byl to můj bratr."
,,Bratr?"
,,Ano, byli jsme vytvoření ze stejných součástek. Vystupovali jsme společně na show a byli jako bratři než..."
Zarazil se.
,,Než co?" vyzvídala jsem.
,,Než se to stalo."
,,Než se stalo co?"
Springtrap se už neusmíval. Udělal dva kroky vzad do tmy a sklopil hlavu.
,,O tom nechci mluvit."
Cože? Proč? To nemůže být tak hrozné. Já to musím vědět! Zajímá mě to!
,,Springy, prosím řekni mi to. Jen ti chci pomoct, pomůže ti když to někomu řekneš. Věř mi."
,,Neslyšela jsi? Nechci o tom mluvit."
Najednou zněl tak chladně.
,,A už mi přestaň říkat Springy."
Popadla mě nejistota. Ale já to chci vědět! Chci mu pomoct!"
,,Tak promiň, řekneš mi to teda?"
,,Pořád jsi neslyšela?"
Zdálo se mi, že zvyšuje hlas.
,,NIC TI DO TOHO NENÍ A JÁ O TOM MLIVIT NEBUDU!!"
Takže nezdálo.
,,Springy... tedy Springtrape, uklidni se..."
,,NE!!!!"
Vyšel ze tmy a stál přímo proti mě. Jeho oči zářily nepřirozeně moc, jeho pravé oko blikalo a cukalo mu víčko. Takového ho neznám.
,,Omlouvám se, nemusím to vědět." omlouvala jsem se. Nevypadalo to dobře, Springtrap cenil zuby a objevila se i jeho endoskeletoní řada. Dostala jsem strach. ,,Už n-nebudu vyzvídat, s-slibuju."
,,Ne, to nebudeš." řekl zlověstně a kovově se zasmál.
Jeho kroky směřovaly ke mě a já byla na opačné straně, než cesta ven. A přes něj bych se nedostala. Cukaly mu koutky, jeho oko i prsty na rukou. Až teď jsem si všimla, jaké na nich má drápy. Začala jsem pomalu couvat.
,,Omlouvám se, prosím přestaň..." zkusila jsem ještě, ale i tak už jsem věděla, že to nemá cenu. Stále se přibližoval a já se zastavila o kovovou stěnu za mnou. Jeho obličej se octl přímo před mým a já viděla každý škrábanec, každou díru ze které trčel drát. Byl cítit olejem a rezivějícím kovem, jeho oči mě propalovaly skrz naskrz.
Nechtěla jsem mu ublížit, ale musela jsem. Začala jsem ho kopat, ale i když byl poškozený, byl mnohem silnější než můj rozmotaný endoskelet.
Jeho ruka mě chytila za krk, chtěla jsem se osvobodit ale neměla jsem šanci.
,,Jestli jsi mi nerozuměla, tak jsi asi hluchá a tobě nic říkat nebudu Toy Foxy."
Byl jako šílený. Ne, on byl šílený.
,,S-Springy..."
,,JÁ JSEM SPRINGTRAP!!"
Drápy jeho druhé ruky mi přistály na tváři a já ucítila ostrou bolest. Celá polovina obličeje mi pulzovala, z přetrhaných drátů létaly jiskry a po bradě mi začal téct olej. Který tekl i z mého oka.
Brečela jsem.
Je to jen moje vina! Neměla jsem strkat čumák do věcí, do kterých mi nic není... Můžu si za to sama!
Ale i tak, takhle přece nemůžu skončit!
Nevypadalo to, že by s ním můj pláč něco udělal. Bolest vystřelila znovu, tentokrát od mého ucha, které teď leželo v jeho ruce.
,,Foxy..." zašeptala jsem. ,,Toy Chi..."
Nevěnoval tomu pozornost, protože si všiml Jessie.
Ne!
Tu bolest jsem cítila místo ní. Kus jejího obličeje byl pryč...
Prosím ne!
Ale toho nepřesvědčím...
Ani nevím, proč mě tohle jméno napadlo.
,,Bonnie... Springy... Spring Bonnie..."Pohled Toy Chicy
Páni, kdo by to byl řekl?
Plazím se v šachtě a chystám se vybafnout na hlídače, on si mě ale všiml a zasvítil mi do očí baterkou. Stáhla jsem se.
Lov na hlídače je vážně zábava! Až na to, že už mám mžitky z baterky, opravdu mě to baví. Nechci mu ale ublížit, jen mě baví ho provokovat.
,,To je super!" volám nadšeně. Proč jsem sem předtím nechtěla?
,,Že jo!" volá Toy Bon.
Z hlavní chodby právě vyletěl Toy Freddy a přistál na zádech.
,,Jdeme zase náš trojitý útok?" zeptal se.
,,Jasně!"
Toy Freddy šel do chodby, Toy Bon do pravé a já do levé šachty (Jestli je to opačně tak se omlouvám 😂). Zaútočili jsme všichni najednou, ale hlídač byl moc silný. Stíhal na nás svítit baterkou, maska Freddyho už nás nezmátla, tak nás s ní prostě mlátil. Po Toy Freddym hodil větrák a přetáhl ho maskou, ten zase odletěl do chodby kde se rozplácl. Toy Bon oslněný baterkou vrávoral ven a spadl na zeď. Zbyla jsem jen já, ale ne na dlouho. Přistál na mě větrák a já vletěla do chodby.
Když jsem se zvedla, před mým obličejem jsem viděla fialové nohy animatronika.
,,Můžu nějak pomoct?" zeptal se Bonnie.
,,Oukej, pojď lovit hlídače."
Najednou se objevili Chica a Freddy. Foxy tu stále nebyl, ale na hlídače nás bylo dost.
,,Hej Toy Freddy, posily!"
Toy Freddy se podíval na mě a Oldy, nějak se mu to však nezamlouvalo. Že jsem nebyla zticha.
,,Co tu dělají tihle?" zasyčel.
,,Přišli jsme pomoct s hlídačem. Chtěli jsme vám ukázat naše fígle, třeba támhle se dá zhasnout..." Chica to nedořekla.
,,Teď lovíme my, vy tu nemáte co dělat!" zahromoval Toy Freddy. Vím, že Oldy nemusí, ale až takhle?
,,Chceme vám pomoct!" namítal Bonnie.
,,Nepotřebujeme vaší pomoc Oldi!" křičel na ně Toy Freddy. Kývl na Toy Bonnieho, ať jde za ním proti Oldům. Myslela jsem, že to neudělá. Ale on se postavil po boku Toy Freddyho.
Snad to jen hraje...
,,Oldi? Pche! Tak takhle nám teď říkáte?" Chicu to očividně vytočilo.
,,Chico, kašlem na to..." ozval se Freddy.
,,Ne! Takhle nám nadávat nebudete Toy!"
,,Proč ne?"
Chica, Freddy a Bonnie stáli s rukama v bok, proti nim byl Toy Bonnie a Toy Freddy. Všichni na sebe nenávistně zírali.
Toy Freddy kývnul na mě. Věděla jsem, že když tam nepůjdu, budu proti němu. Šla jsem tedy a postavila se vedle něj.
Hodila jsem na Bonnieho omluvný pohled, nevím jestli si toho všiml.
,,Protože nemáte právo nás urážet. Nic jsme vám neudělali!"
,,Pche, že ne? Měli vás vyřadit a jste zase tady!"
,,Vy nás zase nahradili!"
,,Protože jsme lepší!"
,,Jako proč? Jsme zpátky a půjdeme na show! Vyřadí vás!"
,,To určitě!"
,,Nesnášíme vás Toy!"
,,A my nesnášíme vás Oldi!"
,,Takže odteď jsme proti sobě, jo?"
,,Už znáte odpověď."
,,Fajn!"
Freddy se otočil a Bonnie s Chicou ho následovali. Zmizeli ve tmě.
Nechci být v týmu s Toy Freddym. I Toy Bonnie, to jak nenávistně se díval přece nemohl zahrát. Ale kdo ví.
Nic jsem neřekla a odešla jsem, stejně jako Toy Bon a Toy Freddy.Asi všichni čekáte, co se stalo s Mangle a nebojte, dočkáte se 😁
Přiznám se, tohle mě bavilo psát 😅
Neměla jsem tam dát varování 🤔?
Hlavní zápletka zase nic, ale snad už se brzo objeví. Stejně jako noví animatronici, některé z nich jsem si vymyslela tak schválně jak velkej trash to bude 😂
Jinak napadlo mě, že bych mohla napsat další knížku Fnaf SL, co vy na to?
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...