5: Show za deset minut

329 30 4
                                    

Pohled Toy Chicy
Mám asi dvacet minut na to prohlédnout si pizzerii než nám začne show. Vážně by mě zajímalo jak to bude probíhat.
Docela se těším, až budu s Chicou a Cupcakem na pódiu.
Ptáte se jak to vím?
No, jen jsem šla kolem nástěnky a viděla to tam.
Bylo tam napsáno, že Chica a Cupcake baví děti, Freddy zpívá a mluví do mikrofonu, Bonnie hraje na kytaru a Foxy provozuje atrakci jménem Pirate Cove.
Pod tím stálo to samé na mnohem novějším papíře, jen s Toy animatroniky. Jenom tam nebylo Pirate Cove ale Kids Cove.
Nevím, proč to nenapsali na jeden papír.
Ale co.
Asi je ideální příležitost poznat Chicu.
Šla jsem do kuchyně, kde, jak mi řekl Foxy, tráví Chica nejvíc času.
A opravdu. Právě do sebe soukala obří pizzu Havai.
,,Ahoj!" pozdravila jsem. Snažila jsem se znít mile.
Chica se nacpala svou svačinou a po zobáku jí tekly proudy omáčky s ananasem.
,,Čau!" zahuhňala s plnou pusou. ,,Co potřebuješ?"
,,No, jsi něco jako moje verze nebo lépe řečeno já jsem tvoje verze." povídám. ,,No a tak mě napadlo, že bychom se mohly lépe poznat."
Nevypadala, že by jí to vadilo.
Ani že by to nevadilo.
Tak nevím.
Dramatická chvíle ticha.
,,Oukej" řekla po chvilce, když všechno spolkla. ,,Tak jak se těšíš na show, která už je mimochodem asi za čtvrt hodiny?"
,,Vážně moc. Bude fajn účinkovat tam s tebou a Cupcakem."
,,Svojí Toy verzi Cupcake koukám nemáte."
,,Ne, to nemáme."
Chica vypadala vesele, zdá se mi fajn. Cupcake jsem ještě nepoznala, toho prý zapínají až na show.
I tak jsem moc zvědavá.
Už jen čtvrt hodiny a začíná show! Budeme bavit spoustu dětí které se na nás těší. Společně budeme dělat blbosti a smát se.
Já jsem tak nedočkavá!
,,Juuuuupíííííííí!"
Na mě nekoukejte, já prostě musela zařvat.
Ani ty Chico. Nekoukej na mě jak když jsem spadla z duhy na nebi kde jsem doteď klidně žila s jednorožci.
Ale asi to bylo divné když jsem sama od sebe zakřičela.
Chápu.

Pohled Bonnieho
Právě jsem doběhl do kuchyně, odkud se ozval výkřik. Toy Chica tu křičí a z Chicy zobáku teče vodopád kečupu.
Ach jo.
,,Čauky" pozdravil jsem.
,,Čauves" na to Toy Chica.
Včera jsem se s ní moc nebavil, ale to s nikým. Ráno jsme prohodili pár slov, je vcelku fajn.
Rozpovídali jsme se o nadcházející společné show.

Pohled Foxyho
Běžel jsem chodbou.
,,Mangle?!" volal jsem. ,,Mangle!"
Když jsem se zapovídal s Freddym, někam zmizela.
,,Mangleeee!"
Někoho jsem spatřil na chodbě přede mnou.
Ten někdo byl Toy Freddy.
Neubrzdil jsem to, trochu do něj strčil a skoro jsem mu shodil klobouček.
,,Jaký Mangle, co to je?" otázal se. Asi se snažil znít mile, ale neznělo to tak.
,,Eh..." rychle jsem se pokusil vymyslet výmluvu.
On přece nesmí vědět, že je to Toy Foxy. Jemu nevěří a já ji nezradím.
,,...Já měl na mysli mandle! To je... eh... nová přísada na pizzu. Nová receptura."
Oukej přiznávám, tohle bylo pěkně trapný.
,,Aha, a proč běžíš po chodbě a voláš přísady na pizzu?" nevěřícně na mě zíral, jako když jsem právě spadl z duhy na nebi kde jsem doteď klidně žil s jednorožci.
Nevěnoval jsem mu pozornost, protože show začínala za deset minut a já musel Mangle najít. Odběhl jsem a ještě koutkem oka spatřil, jak nevěřícně kroutí hlavou.
Přede mnou se ale zase někdo objevil.
Ale tohle byla Mangle!
Zastavil jsem se u ní.
,,Ahoj Mangle!" pozdravil jsem. ,,Hledal jsem tě."
,,Taky jsem tě nemohla najít Foxy." řekla a začala se červenat.
Chvilku bylo ticho. V jejích očích byl zvláštní lesk.
Dobře dobře, taky jsem jí zíral do očí.
,,Tak co, jak se těšíš na naší společnou show?" prolomil jsem po chvilce ticho. ,,Máš svou atrakci, že? Určitě bude zábava."
,,To jo, těším se. Jen ještě nevím, co tam budu vlastně dělat. Toy Chi říkala, že ona bude s Chicou a Cupcakem na pódiu."
,,Na to přijdeš, kdyby ses nudila, můžeš za mnou do Pirate Cove."
,,To bych ráda." zasmála se. ,,Můžu ten Pirate Cove omrknout?"
,,Jasně!"
Zářila nedočkavostí. Vyrazil jsem směrem k pódiu s Mangle v patách.
,,Už tam skoro jsme!" oznámil jsem vesele.
Vešli jsme do sálu s pódiem.
Ale co to?
Kde je Pirate Cove?
Místo mého krásného fialového stanu tu teď strašil jakýsi barevný stan s nápisem Kids Cove. Co mělo tohle znamenat?
,,Moc pirátsky nevypadá." ozvala se. Pak si nejspíš všimla mého upřeného výrazu.
Nechápal jsem to.
Nebyla snad Pirate Cove dobrá atrakce? Proč nahradili?
Něco mi říká, že to nějak souvisí s Toy. Já mám Toy rád, Mangle... dobře tak se mi líbí a Toy Chica je taky fajn, se zbylýma dvěma jsem se zatím nebavil, ale i tak, proč tu vůbec jsou?
Tohle se mi nějak nezdá.
,,Jsi v pořádku?" zeptala se Mangle. Viděl jsem její ustaraný výraz.
Zatřásl jsem hlavou abych zaplašil myšlenky.
,,Jasně!" řekl jsem. Snažil jsem se znít klidně. ,,Jen ten Pirate Cove trochu... změnili."
Ztěží jsem skrýval nejistotu.
Stejně si toho všimla.
,,Asi tu zavádí různé novinky. Neboj se." řekla soucitně. ,,Třeba si oblíbíš i tuhle atrakci."
Myslela to dobře. Ale mou starou dobrou zátoku nic nenahradí.
Smutně jsem se posadil na zem, někdo se posadil vedle mě.
,,Budeme tam přece vystupovat spolu."
Tuhle větu spíš zašeptala.
,,Aspoň tak. S tebou mi tam bude hezky."
,,Mně s tebou taky Foxy."
Nad překvapením v mém obličeji se musela usmát. Najednou jsem ucítil její ruku na té mé. Pohlédl jsem jí do tváře. Usmívala se a v jejích očích byl zase ten lesk. Začervenal jsem se.
Jsem červenej oukej? Jako obrazně.
Chytil jsem její ruku.
Aniž jsem mohl cokoliv ovlivnit, přiblížil jsem se k její tváři.
Ona k té mé.
,,Lidi, show je za 3 minuty!"
Do místnosti se přiřítil Bonnie, Toy Bonnie, Chica, Toy Chi a vlastně všichni.
Mangle se ode mě odtáhla, pustila mou ruku, zmizel třpyt z jejích očí a přestala se červenat.
červený tváře, to bylo taky obrazně.
Vážně sem museli vtrhnout?
Zvedla se a vydala ke Kids Cove. Kývla na mě ať jdu za ní. Zvedl jsem se.
Kids Cove vypadalo vcelku zajímavě. Povalovaly se tu nějaké krabice s hračkami a vešli by se sem stova dva animatronici. Kam se vejdou děti jsem neřešil.
Odvážil jsem se podívat na Mangle. Byla smutná.
,,Poslyš, tamto, já..."
,,Promiň." zašeptal jsem.
Nikdo z nás už nic neříkal.
,,Za minutu je show." změnil jsem téma na naše zatím obvyklé. ,,Jak se těšíš?"
Na tváři se jí rozzářil úsměv.
,,Moc!" zavolala vesele.
Vykoukli jsme z Kids Cove. Chica a Toy Chica stály na pódiu s Cupcakem, vesele si povídaly. Freddy a Toy Freddy stáli u mikrofonu a Bonnie s Toy Bonniem se smáli a ukazovali si něco na svých kytarách.
Nemohli jsme se dočkat společné show.
Pak se stalo něco, co nikdo nečekal.
Viděl jsem, jak Freddy spadl na zem. Animatronici vyděšeně vykřikli.
Bonnie se zhroutil a Toy Bonnie nechápavě zůstal stát.
Chica se sesunula k zemi. Toy Chica jen tak tak stihla zachytit talíř s Cupcakem.
Na pódiu zůstali jen Toy a nikdo nechápal co se děje.
Došlo mi, o co tu celou dobu šlo a zamrzl jsem.
,,Foxy, tebe nesmím ztratit!"
Podíval jsem se na Mangle. Taky pochopila, byla vyděšená.
Začal se mi vytrácet cit z těla. Né to nemůže být...
Zatemnělo se mi před očima.
Tedy před jedním okem, ale na vtipkování vážně nebyl čas.
,,Foxy!!" zaslechl jsem, než jsem ztratil vědomí.

Vím, že před show asi moc čas nemají ale to by se jinak nic nedělo 😃

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat