Pohled Foxyho
Procházel jsem se pizzerií. Už dlouho jsem neměl takhle dobrou náladu.
Oni nás vážně opravili! Máme zpátky končetiny, kostýmy, Chica už není Google překladač a navíc budeme vystupovat na show!
Tedy, ještě uvidíme, co s tou show. Jako my tam budeme vystupovat určitě, ale jsou tu tací, kterým to ještě není jasné.
,,JEŠTĚ POŘÁD JSME NA NÁSTĚNECE, TAKŽE BUDEME VYSTUPOVAT MY!" křičel Toy Freddy na Freddyho v chodbě u Show stage. Vedle seděla na zemi Toy Chica, Chica a Bonnie a celé to sledovali, zatímco se cpali pizzou.
Jsem hodně rád, že se tu takhle uvolnila atmosféra a Oldi s Toy jsou v pohodě. Tedy až na Toy Bonnieho, ten tu pořád někde nasupeně prochází.
A taky až na Toy Freddyho a Freddyho.
,,Proč by nás teda opravovali? Uvědom si to už!" ušklíbl se Freddy s naprostým klidem. Takhle klidného jsem ho dlouho neviděl, vlastně jsem čekal, že bude nepříčetně řvát taky. Asi mu události zvedly ego.
,,KLIDNĚ SE BĚŽ ZEPTAT ZAMĚSTNANCŮ!" supěl Toy Freddy.
,,Já? Spíš ty."
,,CO NA TOM NECHÁPEŠ? VYSTUPOVAT BUDEME MY!"
,,Co na tom nechápeš spíš ty?"
Koukal jsem se na to stejně pobaveně, jako Chica s Toy Chicou a Bonniem. Taky jsem čekal, že se Toy Chica postaví za Toy Freddyho, což se nestalo. Dneska mi ten odhad moc nejde.
Když si byli jistí, že je nikdo nevidí, tedy když si mysleli, že je nikdo nevidí, protože já na ně zrovna koukal, Bonnie chytil ruku Toy Chicy a oba dva zčervenali.
Co to děláš ty fialovej blbe? To si myslíš, že s tebou bude Toy?
Toy Chica s tím ale žádný problém neměla. Spíš naopak.
Co to kruci? To jste jako spolu? Nejede po ní náhodou ten modrej králík? Ví o tom vůbec?
Bonnie podal Toy Chice pizzu jako gentleman a ta se mile usmála.
V tu chvíli mi před očima problikl obraz. Byla tam růžovo bílá liška u vchodu na show stage, červenala se a její zářivé oči hleděly na mě. Její veselý smích zněl kolem jako ozvěna.
Pak jsem se ocitl zase v chodbě, na zemi seděli ti tři tupci a sledovali medvědy, co se stále nepřestali hádat.
Tedy vzpomínka to sice byla pěkná, ale vzhledem k tomu, že už tu Mangle není, spíš mě to rozesmutnilo. Měl jsem tehdy tak blízko k tomu, abych jí řekl, co cítím... Myslel jsem, že bude ještě příležitost, ale bylo to ve skutečnosti pár minut před tím, než...
Co se vůbec stalo, když mě vypli? Co se stalo Mangle?
Co když už tu není vůbec? Dlouho nepřišla ani do Dream Cove, když jsem jí tam tehdy slyšel, myslel jsem, že je naděje, ale teď?
Foxy sakra nech toho.
,,Tak a dost!" zakřičel Toy Bonnie, který sem právě rázoval chodbou a odtrhl medvědy od sebe. ,,Na nástěnce jsou Toy i Oldi. Vystupujeme spolu, ať se vám to líbí nebo ne."
Freddy se opíral o stěnu nejspíš zhnusen tím, že se ho dotkl ten zajíc a Toy Freddy se sbíral ze země a propaloval Olda pohledem. Toy Chica se mezitím odsunula od těch dvou, aby je neviděl spolu Toy Bonnie, ale ten už je stejně musel vidět, když sem šel. Jelikož na ně nezačal křičet, tak o tom nejspíš neví.
Jsi asi v průšvihu Bonnie. Teda, zatím ještě ne.Pohled Toy Chicy
Show měla začít za pár minut a já se narozdíl od Toy Freddyho a Toy Bonnieho na společné vystoupení neskutečně těšila. Tohle jsme přece plánovali od prvního dne, co jsme tady!
Chica si šla pro pizzu, Toy Bon odešel s Toy Freddym a Bonnie radši odešel pryč s Freddym.
Podle všeho o nás Toy Bon neví. A tak by to mělo zůstat. Sice ho fakt nemám ráda, ale nechci ho ranit...
Za mnou se ozvaly kroky a já strnula.
Co když je to Toy Bonnie? Co když Bonnieho předtím jen ignoroval, aby si to se mnou mohl vyříkat teď?
,,Toy Chico?" ozvalo se za mnou.
Vydechla jsem a otočila se.
,,Co chceš Foxy?"
,,Jen jsem se chtěl na něco zeptat." povídá. Proč byl tak skleslý?
,,Ano?"
Foxy mě chytil za paži a táhl mě tmavou chodbou kamsi do pizzerie.
Co to má kruci znamenat? Já nepotřebuju dalšího ctitele! Dva je snad dost!
,,Počkej počkej, co to sakra-"
,,Tady ne."
S povytaženým obočím jsem se nechala táhnout dál. Foxy se se mnou zastavil v tmavé chodbě u Parts and Service.
,,Koukej to vysvětlit!" zakřičela jsem.
,,Promiň Toy Chico." řekl Foxy. ,,Naši by neměli vědět, že se s tebou bavím."
Nevěřícně jsem na něj zírala.
,,No, na co ses teda chtěl zeptat?"
,,Co se stalo?"
,,Co se stalo kdy?"
,,Ten první den, když mě vypli. Co se tu stalo? Co se stalo Toy Foxy?"
,,Proč tě to zajímá?" ušklíbla jsem se. ,,Tobě na ní snad záleží nebo co?"
Začala jsem se smát. Když jsem však spatřila jeho výraz, smích mě přešel.
,,Toy Chico prosím, co se stalo Mangle?
Zalapala jsem po dechu.
,,Jak víš, že...."
,,Řekla mi to."
Hlavou mi vířily myšlenky. Jestli mu Toy Foxy řekla tohle, pak to musí být dost vážné. Jsou snad spolu nebo co? Co se tu sakra děje?
Mám mu to říct? Nemám mu to říct?
,,Děti jí zničily." posmutněla jsem. ,,Chtěla jsem jí pomoct a opravit jí, ale když jsem se vrátila, už tam nebyla...."
Nejspíš se mi zlomil hlas.
,,To jí udělaly děti?" nechápal. ,,Děti jsou milé, přece by nemohly jen tak zničit animatronika."
Foxy si dal hlavu do dlaní.
,,To jí musely hodně zřídit, když se mi nechtěla ani ukázat. Ani říct mi, co se stalo." zamumlal.
,,Tys jí viděl?!" zakřičela jsem překvapeně a Foxy se zarazil. Neodpovídal.
,,TAK VIDĚL? VÍŠ, KDE JE?!"
Najednou se někde v pizzerii ozvaly kroky a někdo křičel cosi o show.
,,Show za dvě minuty." povídá Foxy s kamenným výrazem a rozběhl se chodbou k Show stage. Nevěděla jsem, že běhá tak rychle, brzy se ztratil z dohledu.
Tomuhle budu muset přijít na kloub.Konečně další kapitola 😁
SV už mě zase omrzelo, tak jsem se rozhodla pokračovat v tomhle a asi jsem už překonala tu část, která mi nešla 😄
Už snad budu vydávat častěji.
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...