40: Takhle to bylo

399 19 8
                                    

Pohled Toy Chicy
Mlčela jsem.
,,Ty jsi celou dobu s tim-"
,,Dobrej postřeh Toy Bonnie."
,,Ty jsi mi lhala Toy Chico!"
,,Ne, nelhala. Jen jsem ti neřekla všechno."
Snažila jsem se znít pevně, ale zoufale jsem hledlala východisko z téhle zatraceně nepříjemné situace.
,,No ale měla jsi mi to říct! Měl jsem to tušit. My to měli tušit, když se s těmi Oldy tak kamarádíčkuješ. Tys nás zradila Toy Chico! Zradila jsi Toy! Jen počkej, až se to dozví Toy Freddy!"
,,Tak hele, něco mi slib. Toy Freddymu to říkat nebudeš, nebo se osobně postarám o to, že už neřekneš nikomu nic."
,,A tvůj kluk ti s tim pomůže, že?" řekl výsměšně.
,,Přesně tak, můj kluk mi pomůže. Je to úžasný mechanik, věděl jsi to?"
Zvedla jsem se a chystala se odejít pryč. Nechala jsem ho tam zaraženě sedět.
,,Nemůžeš mě tu nechat Toy Chico!"
,,Ale můžu, sorry Toy Bonnie. Stejně jsi říkal, že show s Oldy byla katastrofa. Aspoň se toho nemusíš účastnit."
Vyšla jsem ze dveří z Parts and Service.
,,Máme si ještě co říct Toy Chico!" volal za mnou.
,,Ne, už nemáme. Nebo mi chceš vyhrožovat, že to někomu vyklopíš? Co po mě ještě chceš? Na to ti se*u Toy Bonnie."
Odkráčela jsem, aby mi skrz okno neviděl do tváře.

Probrala jsem se na show stage. Oldi už tu nebyli, byl tu jen Toy Freddy, který byl pořád vypnutý.
Rozhlédla jsem se po celé místnosti a něco mi tu nehrálo.
Nebyly náhodou doteď u zdi nějaké krabice?
To se mi asi jen zdá.
Zvedla jsem se a taky někam šla. Obloukem jsem se vyhnula chodbám k Parts and Service. Toy Bonnie tam možná pořád je a já už se s nim bavit nechci. Co mu mám asi tak říkat?
Zamířila jsem do kuchyně. Když jsem zjistila, že tu není Chica, jen jsem si dala pizzu a rozhodla se tu počkat. Třeba ještě přijde. A když ne, aspoň se můžu trochu odreagovat.

Pohled Bonnieho
Zabouchl jsem dveře od noclehárny a stoupl si se založenýma rukama před ně. Chica stála s rukama v bok, Freddy nervózně podupával nohou. Chudáka Foxyho jsme drželi uprostřed místnosti, ale nedalo se nic dělat.
,,Taak," začal jsem. ,,teď nám koukej vysvětlit, co se to tam u všech nočních hlídačů včera semlelo. Útěk a vzdor je marný, prostě to vyklop a nedělej scény Foxy."
,,No jo." povzdechl si. ,,Útěk ani vzdor nemám v plánu, já jen chci, ať si to vyjasníme. Co chcete slyšet?"
,,Tak zaprvé," vzala si slovo Chica. ,,Tys patrně věděl o tom, že je Toy Foxy ve ventilaci. Co nám k tomu řekneš?"
,,Ano, věděl jsem to." sklopil pohled. ,,Ale ne celou dobu, přísahám. Viděl jsem jí až chvilku před tím, než jsem se objevil u vás vedle Parts and Service."
,,A to, co jsi udělal potom vysvětlíš jak?" zabručel Freddy.
Podívali jsme se na Foxyho. Všem se nám vybavila ta scéna, kdy Foxy skočil po Toy Freddym a následně naháněl Toy Bona a Toy Chicu ve skladu.
,,Pomáhal jsem jí." povzdechl si. ,,Chtěla do Parts and Service. Tam bylo údajně bezpečno, protože by jí nikdo neviděl ze spoda ve ventilaci."
,,Proč jsi jí sakra pomáhal?" zasyčel Freddy a já se jen nervózně podíval na Chicu. Oba jsme tušili, že tohle se může snadno zvrtnout.
,,Ona nesnáší Toy. Kdybychom se s ní spojili, mohli jsme mít výhodu."
,,Je to past." mumlal Freddy. ,,Jestli ti tohle řekla, tak jí hlavně nevěř!"
,,Proč jseš tak upjatej Freddy?" vyjela Chica.
,,Všechny ty plastový hračky jsou stejně falešný Chico."
,,Ty je vůbec neznáš, co?" odfrkl jsem si. ,,Ty se umíš akorát hádat s tim tlustym medvědem."
,,Ty snad jo Bonnie?"
,,Um... Chci říct ne neznám, ale stejně je nemůžeš takhle soudit."
,,Bonnie, jsou to svi*e. Všichni čtyři!"
,,FREDDY KLIDNI!" zakřičela Chica. ,,Jsme tu kvůli Foxymu a chceme si akorát vyjasnit situaci. Chceš snad, abychom se ještě rozhádali nebo co?"
,,Ugh, fajn." povzdechl si Freddy. ,,Jen se mi vůbec nelíbí, že se Foxy s tou liškou takhle kamarádíčkuje."
,,To je tvůj problém Freddy." já na to.
Ten by mě asi neměl moc rád, kdyby zjistil, co mám za vztah s Toy Chicou.
,,Dobrá." pokračovala Chica. ,,Kde je Toy Foxy teď?"
,,To nevím." přiznal Foxy. ,,Měla utéct, ale nevím, kam by se mohla schovat. Nejspíš je opět někde ve ventilaci."
,,To se mi nezdá." zabručel Freddy. ,,Proč ses teda na ty dva tak vrhl, když jí šli hledat do Parts and Service? Není náhodou tam, co?"
,,Tam není." povídá Foxy. ,,Já jen nechtěl, aby ti dva...."
,,Aby ti dva co? Ty nám něco tajíš?"
Jestli mohl Foxy nějak víc zrudnout, tak právě zrudnul.
,,N-nic vám nechci tajit." zakoktal. ,,Já fakt jenom chci, ať je jasné, co se tu děje. Na ty dva jsem vylítl čistě instinktivně, snad jsem se v tu chvíli i lekl, že by Toy Foxy vážně mohla být v tom skladu. Byla to kravina, ale to jsem v zápalu boje nepoznal. Ani nevím, proč jsem to udělal."
,,To je fakt, v tý bitce byl bordel." zamyslel jsem se. ,,No, já ti to uznam Foxy."
,,Já taky." přisvědčila Chica. ,,Cenim, že jsme to z tebe nemuseli páčit násilím."
,,V pohodě." Foxy na to. ,,Já vám nechci v ničem lhát, jste moji kamarádi a chci, abychom si říkali všechno."
,,No, aspoň jsi byl upřímnej." utrousil Freddy.
,,Jo a ještě jsem našel tohle." spustil najednou Foxy a vytáhl nějakou divnou věc. ,,Nemám tušení, k čemu to může být. Někomu to vypadlo během tý bitky."
,,To je velice zajímavé." zamumlal Freddy a vzal do ruky jakousi podivnou pizzu na tyčce. ,,Necháme to tady v krabici a pak to prozkoumáme, stejně je za pár minut show."
,,Dobře."
Freddy dal předmět do krabice pod stolem, aby se ho snad nikdo nepokusil ukrást a zmizel ze dveří. Foxy odešel hned poté.
,,To bylo docela o fous." zasmál jsem se. ,,Nevím, jak by se tvářil, kdyby zjistil, že se s Toy kamarádíčkujeme my."
,,To teda." uculila se Chica. ,,A kde jsou vůbec ti dva?"
,,Včera je Foxy docela zřídil. Toy Chi jsem jakž takž opravil, ale Toy Bonnie je na tom hůř. Navíc je v bezvědomí."
,,Tak to je teda super. Ale aspoň že tak. Budeš tam mít víc místa."
,,Jo, to je fajn. Aspoň mi nikdo nebude kopat do kabelu od mikrofonu."
,,To dělá? To je blb."
Se smíchem jsme vyšli z noclehárny.
Sám jsem se nemohl dočkat, až se odpoledne podíváme na tu věc, co Foxy našel.
Ale teď byla na řadě show.

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat