Pohled Toy Chicy
Otevřela jsem oči.
Stála jsem na pódiu jako včera. Všude bylo ticho a studené světlo z venku. Všechno bylo úplně stejné. Ale stejně to bylo divné.
Pak se mi vybavily události ze včerejší noci a náladu mi to moc nezlepšilo.
Rychle jsem sestoupila z pódia, protože vedle mě byl Toy Freddy a o toho jsem vážně nestála.
Zvlášť po tom, co se včera stalo.
Sáhla jsem na svůj zobák.
Byl na svém místě.
Kromě toho, že tu nebyli Oldi a Mangle, nic nenasvedčovalo tomu, že nějaký včerejšek vůbec byl.
Nebavilo mě tu stát, tak jsem šla přemýšlet do Kids Cove.
Bylo tu tak pusto. Nikde se nic nepohnulo. V Kids Cove byla tma a u stěn byly krabice.
Sedla jsem si na zem a jen bezcílně ležela. Jen tak.
Náhle jsem zaslechla vzdálené hlasy.
,,Co se stalo?"
,,Vypadá to, že tě vypli."
,,Aha, tebe ne?"
,,Ne, nevím jak to."
,,Co jsi celou noc dělala? Vypadáš strašně."
,,Eh... jen jsem se šla podívat k hlídači. Neviděl mě moc rád."
,,Kam půjdeme teď? Bezcílně bloudit?"
,,Oukej."
Hlasy se vzdálily a doprovázel je zvuk rozbitého rádia a šramot plechu. Pak zvuky utichly.
Hm, divné.
Sedět mě přestalo bavit.
Vyšla jsem ze sálu do chodby a chtěla jsem si dát pizzu, ale zaslechla jsem robotické kroky.
Toy Bonnie i Toy Freddy byli na pódiu.
Místo, abych se schovala, jsem počkala a zírala za roh, odkud se ozývaly.
Zpoza rohu vyšel Bonnie.
Chyběla mu jedna ruka, ale obličej měl úplně nový. Jeho červeno hnědé oči skoro zářily.
,,Toy Chico!" hlesl překvapeně, když mě spatřil. Jeho hlas byl trochu mechanický, ale určitě už se ho někdo pokusil opravit.
,,Ahoj Bonnie!" pozdravila jsem a usmála se, ale v tom se ozvala rána dopadu kovu na zem a něco mi spadlo na nohu.
Bonnie na mě překvapeně zíral.
Zvedla jsem neznámý objekt ze země a zjistila, že je to můj zobák.
,,Promiň." zahučela jsem a pokusila si zobák nasadit. Byl trochu nakřivo, ale docela držel.
Tak přeci ho zcela neopravili.
,,Jo a," pokusila jsem se prolomit ticho. ,,Jsem ráda, že tě vidím."
,,Já taky Toy Chico. Byli jsme dost dlouho ve tmě. Jsem rád, že vidím světlo."
,,Když už o tom mluvíme, jak jste se dostali ven?" napadlo mě.
,,Já vlastně nevím. Několik hodin se snažíme otevřít ty zamčené dveře a pak do nich kopne Freddy a otevřely se." zasmál se. ,,Je to záhada."
,,To jo." já na to.
Ale bylo to divné. Někdo to musel otevřít. Já ne tak kdo?
,,A proč tě opravují? Já myslela že jsme vás měli..." zarazila jsem se. To jsem vypustila omylem.
,,Nahradit?" zeptal se nejistě.
,,Jo to jsem chtěla říct, ale je to ode mě fakt hnusný, promiň." Bylo mi fakt trapně. ,,Hele, já o vás nechtěla přijít. Radši bych byla na show s tebou než s těma dvěma."
No tak tohle jsem taky přehnala.
Bonnie se začervenal.
,,Hm dobře, to mi lichotí. Ale to nevysvětluje, proč mě opravili. Nebo s tím začali."
,,Třeba bude něco zajímavého na nástěnce."
,,Třeba jo. Pojďme tam."
Tak jsme šli.
Došli jsme k nástěnce a já nemohla uvěřit svým očím. Vedle papírů s Toy tu byly i papíry s Oldy! A nově vytištěné!
,,Jsme zpátky ne scéně!" zaradoval se Bonnie.
Taky jsem byla ráda. Konečně vystoupíme spolu!Pohled Foxyho
Probral jsem se na něčem, co připomínalo postel v jakési místnosti. Byl tu šedý koberec, zářivka a stůl plný součástek.
Slezl jsem a zjistil, že část mého kostýmu je opravená a mám druhou ruku. Jen oko a ucho stále chybělo a větší část kostýmu byla stále odřená a ušmudlaná.
Slezl jsem z postele a rozhlédl se. Chica ležela vedle mě a její hlava byla zbrusu nová, stále však neměla ruce. U protější stěny byl Freddy s opraveným okem a prázdná postel, která asi patřila Bonniemu.
Vyšel jsem z místnosti a zjistil, že je to naše noclehárna. Konečně se tomu tak vážně dá říkat.
Vydal jsem se po chodbě. Bylo ráno.
Jsem zpátky! Konečně!
Chtěl jsem najít Bonnieho ale hlavně Mangle. Snad zvládla tu show.Pohled Mangle
Plazila jsem se ventilací. Jessie se před chvílí probrala a teď si se mnou občas povídala, o mé návštěvě Springtrapa neměla ani tušení.
Tak počkat. Když je vzhůru ona, už se třeba vzbudili ostatní.
Chtěla bych se ukázat Toy Chice, už o mě musí mít strach. Ale až tam nebudou ti dva.
Plazila jsem se až k show stage a podívala se na pódium, byl tam jen Toy Freddy a Toy Bonnie.
Takže je sama. Mám šanci.
Když jsem se otáčela, zahlédla jsem u Kids Cove něco fialového. Nevěnovala jsem tomu pozornost.
Letěla jsem ventilací a nahlížela do mříží, kde je Toy Chica. A našla jsem jí u nástěnky.
Jenže s ní byl Bonnie.
POČKAT, COŽE?!
Vážně to byl on!
Když je tu on, třeba tu jsou i ostatní Oldi a Foxy...
No, každopádně není sama a nevím, jestli můžu věřit Bonniemu. Radši jsem utekla.
,,Přestaň dělat ten zvuk rádia, ještě tě uslyší." upozornila mě Jessie.
,,Nemůžu za to, oukej?" odsekla jsem.
Dole jsem zase někoho spatřila. Byla to Chica, neměla ruce ale byla to ona.
Jsou tu! Oldi jsou tu!
Vydala jsem se dál ve snaze najít Foxyho.
,,Co ta tu dělá?" nechápala Jessie.
,,Nevím ale zdá se, že jsou tu všichni Oldi."
Po krátkém vysvětlování kdo jsou Oldi už bylo ticho a já se vydala dál.
,,Hele, celou dobu se mi zdá, že někoho hledáš." povídá Jessie. ,,Koho?"
,,Nikoho." odsekla jsem znovu, ale hlava Jessie mi proplula před obličejem a já neviděla na cestu.
,,Hele Mangle, jsme teď jedna osoba a já myslím, že bychom neměly mít tajnosti." řekla přísně.
,,Ugh, fajn." já na to, ale vůbec se mi do toho nechtělo. ,,Jmenuje se Foxy a je to moje Old verze. A já ho..."
,,Miluješ?" usmála se Jessie. Řekla to takovým tím vlezlým hlasem.
,,Jo, to je všechno oukej?"
Už jsem byla ticho. O Springovi jsem jí nic neřekla. To vědět nemusí.
Ale už dál nevyzvídala.
,,Víš," ozvala se po chvilce. ,,Tohle není úplně tajemství, ale měla bys to vědět. Já, ne že bych proti tobě něco měla a jsem ráda, že se nehádáme, když jsme v jednom těle, ale přála bych si vlastní tělo, chápeš?"
Zesmutněla.
,,Chápu a neboj, nějak to uděláme. Taky bych už ráda šla po zemi."
Usmála jsem se na ní o ona se trochu rozveselila. Už bylo ticho a já se vydala dál.Taková odpočinková kapitolka, já píšu, píšu a jejda, už mám 1000 slov 😂
Takže odteď budou kapitoly každý druhý den dokud mě to neomrzí 😁
Příště už se snad něco stane, už mě štve jak to protahuju.
Strašně děkuju za 100 votes! To už je docela dobrý číslo a já věřím, že to dotáhneme ještě dál ♥️
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...