Pohled Toy Chicy
Bonnie mi zíral do očí a sklonil se ke mě blíž. Nebránila jsem se.
,,Bonnie?" ozvalo se ode dveří.
Bonnie sebou překvapeně trhl a otočil se ke dveřím, stál tam Toy Bonnie a vyjeveně na nás zíral.
,,Co potřebuješ?" řekl Bonnie rychle a odešel ke stolu, aby si o nás Toy Bon něco nemyslel.
,,Jen jsem tě chtěl pozdravit. Ještě jsem tě neviděl." na to Toy Bonnie. ,,A taky potřebuju opravit tohle."
Toy Bon podal Bonniemu kusy kytary.
,,Ty jo, ta je na náhradní díly." zasmál se Bonnie. ,,Ukaž, pojď do Parts and Service, opravím jí."
Odešli.
Zvedla jsem se a vyšla ven.
Cestou po chodbě jsem zahlédla Freddyho.
,,Kruci, kruci, kruci...!" nadával z dálky. ,,Kam mohl zmizet, kam mohl zmizet..."
,,Co se děje?" zeptala jsem se.
Pohlédl na mě, ale rychle se otočil a odběhl.
Co má za problém?
Tím se teď zabývat nebudu.
Už tu je Chica, Bonnie a Freddy. Zbývá Foxy.
No, stejně nemám nic na práci, můžu se po něm podívat.Pohled Freddyho
Sakra!
Golden Freddy v Parts and Service není! Kam mohl zmizet? Kruci!
Zřejmě jsem své myšlenky říkal nahlas, protože se začalo zajímat to přeslazené kuře. Jí do toho nic není.
Nevím, kde může být. Možná ho odnesli zaměstnanci, ale to se mi moc nezdá, uklidili by i zničenou krabici.
Spíš mi dělá starost ta páčka, kterou jsem otočil. Co když jsem ho zapnul a jen chvíli trvalo, než se vzbudil, mezitím jsme šli ven a on utekl? Co když se právě prochází po pizzerii a může být klidně za mnou?
Brr, nechci na to myslet.
Bonnie měl možná pravdu, třeba nebude myslet jako my. Třeba něco zažil a chce se pomstít. Třeba nás všechny zničí...
Co jsem to udělal...
Ale musíte uznat, že ostatní se taky chovali dost blbě. Kdyby mi nenadávali, opravil bych ho a byl by s námi.
,,Freddy?"
Ale ne, zase Toy Chica.
,,Co je?" zabručel jsem.
,,Neviděls Foxyho?" zeptala se.
,,Ne, nikde."
,,Musí tu někde být. Taky bude v provozu, nebo ne?"
,,To nevím, už jsem říkal, že jsem ho neviděl."
Kruci to kuře je tak tupý...
,,Nemáš nápad, kde může být?"
,,Sakra už jsem řekl že ne!" zakřičel jsem.
Překvapeně na mě zírala a odešla.
Jak já ty Toy nenávidím...
Nad hlavou mi zablikala žárovka a přepli na úsporná světla.
Musím najít Golden Freddyho, ve tmě se bude hledat špatně.Pohled Toy Bonnieho
Bonnie mi právě opravuje kytaru. Pořád nevím, kde je problém. Musela v noci ležet na zemi, když po chodbě běhal Toy Freddy. Nenapadá mě jiný důvod, kdo by jí mohl dostat do takového stavu.
Spíš nemůžu teď dostat z hlavy, jak se dívá na Toy Chicu.
Ona je moje!
Asi měním svůj názor na Oldy. Měli jsme je nahradit a oni jsou teď zpět a ukradnou nám vše!
I když k Toy se přidat nemůžu, Toy Freddy je pitomec a navíc někam zmizela Toy Foxy po incidentu na show.
Zatím si nechám důvěru obou stran, ještě si nejsem jistý.
,,A je to." povídá Bonnie a podává mi kytaru.
,,Dík"
Vzal jsem kytaru a odešel. Nemůžu se na něj dívat.Pohled Mangle
Nemůžu Foxyho najít.
Už přešli na úsporná světla, za chvíli bude tma a co pak budu dělat?
Uháněla jsem ventilací a hledala Foxyho.
Ne ne ne! Musí tu někde být!
Nahlédla jsem do kuchyně, ale byla tam jen Chica. Kolem sebe měla tolik krabic s pizzou, že by jí trvalo hodně dlouho dostat se ven. Ale nevypadala, že by odtud chtěla.
Několik metrů od kuchyně stál Toy Bonnie a dál jsem spatřila Bonnieho a potom Toy Freddyho. Toy Chica stála u divných dveří, kde nebyly dveře a do té místnosti nevedla ventilace.
To se mi tedy ještě nestalo.
Nevěnovala jsem tomu pozornost a letěla jsem dál.
Freddy běžel chodbou a nadával. Neslyšela jsem, co říkal, ale vypadal že něco hledá.
Nebo někoho.
Třeba Foxyho....
Následovala jsem ho, třeba mě za ním zavede.
Ale místo toho mě odvedl někam, kde jsem nikdy nebyla a pak k nočnímu hlídači. Ten tam ještě nebyl.
Brr, nechci myslet na to, co mi udělal.
Zdá se, že Freddy mi nepomůže.
,,Za chvilku je tma." ozvala se Jessie. ,,Nechceš toho nechat?"
,,Nemůžu toho nechat Jessie. Musí tu někde být." já na to.
I přes její další poznámky, které brzy přerušil zvuk rozbitého rádia, jsem se vydala dál.
,,Neviděls Foxyho?" zeptala se Toy Chica, která už odešla z té divné místnosti, Bonnieho.
,,Ráno tu ještě byl." odpověděl.
Jo! Takže tu bude!
Chtěla jsem vědět víc, ale Bonnie šel do kuchyně. Chica vypadala mezi hromadami krabic jako na hradě.
,,Chico?" povídá Bonnie. ,,Jdeš do noclehárny? Za chvíli nás vypnou."
Chica se pokusila z krabic dostat, ale vzdala to.
,,Asi ne, budu tady."
,,Oukej"
Bonnie odešel a na chodbě už běžela Toy Chica a Toy Bonnie do nějaké místnosti.
,,Kam mě to vedeš Toy Bonnie?"
,,Uvidíš. Víš, jak Toy Freddy na show mluvil o party room?"
,,Vážně? To je ono? Mě Oldi nic neřekli."
,,Mě taky ne, oni o tom totiž ani neví. Je to nové vylepšení v rámci projektu Toy, četl jsem to na nástěnce pro hosty."
,,Na nástěnce pro hosty? To by mě teda nenapadlo."
Zasmáli se a šli do party room.
Byly tu barevné stoly se spoustou židlí, různé hračky a věci na párty a po stěnách visely plakáty s Toy animatroniky a nějakými neznámými animatroniky. Byla tu hubená loutka s otevřenou pusou, kluk s balónky a nějaká kočka?
Vůbec je neznám a nikoho z nich jsem neviděla. Ale třeba se jedná jen o fotky hraček. Nebudu si toho všímat.
Toy Chica se usadila na hromadě plyšáků a Toy Bonnie si obětavě lehl na tvrdou zem vedle ní.
Ó, jaký gentleman. Na druhé straně místnosti máš ještě větší hromadu plyšáků ty tupče!
Z hromady pod Toy Chicou vzal plyšáka Toy Bonnieho a Toy Chi a chytil je tak, aby se drželi za ruce.
Toy Chico, copak nevidíš, že tě ten blbec miluje? To si přece nezasloužíš! Tenhle pár musím překazit. Ale né teď.
,,Toy Chico, musím ti něco říct."
Ne! To neudělaš!
,,Copak Toy Bonnie?"
,,Já tě..."
Náhle vešel do dveří Toy Freddy.
,,Proč jste nepočkali?" fuňel. ,,Hledám vás po celé pizzerii!"
Toy Bonnie ani Toy Chica nic neříkali, Toy Bonnie rychle schoval plyšáky do náhodné krabice vedle něj.
To bylo o fous. Nevím, jak by na to reagovala Toy Chi, konec konců přivedla Toy Bonnieho do Kids Cove.
Toy Freddy se svalil na tu hromadu plyšáků na druhé straně.
,,Kdo tu ladí rádio?" zeptal se.
Sakra!
Honem jsem vypadla z místnosti a vydala se po chodbě.
Venku už některá světla zhlasla. Na chodbě dobíhal Freddy, kterého jsem sledovala a narazila na noclehárnu Oldů.
Foxy tam ale nebyl.
Ani Chica, ale ta zůstává v kuchyni.
,,Mangle?" povídá Jessie.
,,Ano?"
,,Než mě vypnou, prosím slib mi, že nebudeš dělat blbiny." pokračovala Jessie. ,,Nechci, abys vypadala jako včera."
,,Slibuju Jessie." já na to.
Jessie se usmála, s tichým zabzučením zavřela oči a její hlava mi spadla podél těla. Všechna světla zhasla.
Vypnuli je.
Budu se muset pokusit najít Foxyho i ve tmě.
Pod sebou jsem zaslechla kroky. Nebyly tak hlasité, jako u animatronika, vlastně byly docela tiché jako lidské, ale bylo slyšet vrzání a šramot kovu a to člověk být nemohl.
Byl to animatronik. Ale jako kdyby na něj nefungovala gravitace.
Ve tmě jsem zahlédla žlutý záblesk.
Tak Chica se přece rozhodla přemístit do noclehárny.
Tak počkat.
Chica se přece rozhodla zůstat v kuchyni. Za tak krátký čas by se odtamtud nedostala.
Kuchyň je navíc na druhé straně.
A vůbec, neměli být vypnutí?Asi je jasné kdo to je 😁
Do ilustrace se mi nechce
A dochází mi předepsané kapitoly, snad to pravidelné vydávání moc brzo nevzdám 😅
Musím zase vymyslet něco zajímavého do příběhu, ještě jsem se ani nedostala k hlavní zápletce 😐
Snad už to bude brzo.
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...