Pohled Freddyho
Otevřel jsem oči.
Byl jsem v noclehárně a zjistil jsem, že nám opravený kostým na břiše. Už nezbývá moc k tomu, abych byl opravený celý. Snad už brzo půjdu na show.
Vedle mě na posteli ležel Bonnie, který měl druhou ruku, i když stále měl poškozený kostým. Chica byla na opačné straně, měla opravené ruce.
Foxy tam však stále nebyl. Ale na jeho posteli ležel...
Cože Golden Freddy?
Byl to on! Opravili mu jednu paži zlatým kostýmem, který se na světle třpytil. Oni ho chtějí taky vrátit do provozu?
Vstal jsem z postele a chtěl jít na nástěnku, jestli tam není něco jako Golden Freddy už brzy ve vaší oblíbené pizzerii, ale zaslechl jsem vrzání obvodů. Rychle jsem se schoval za dveře a pozoroval Golden Freddyho, jak zvedl hlavu.
Otevřel oči.
Neměl oči.
(Logika Fnaf)
V těch temných dírách mu blikaly dvě bílá světýlka, skoro se zdálo že levitují ve vzduchu.
Pak jsem si však všiml, že ta malá světýlka se dívají na mě. Chtěl jsem utéct, ale jeho hlas mě zastavil.
,,Hej ty!" povídá. Hlas měl hluboký a mechanický.
,,Já?"
Opatrně jsem se na něj otočil.
,,Ano ty. Kde to jsem, kdo jsi ty a kdo jsou tihle?"
,,Jo soráč, jsi ve Freddy Faezbear's Pizzeria, já jsem Freddy Faezbear a tohle je Chica a Bonnie."
,,No, Fredbear's Family Dinner znělo líp." zabručel.
,,A to jsi ty, ten Fredbear?"
,,Byl jsem. Nevím, co jsem teď. Jsem jen šrot."
,,Ne nejsi, podívej na svou paži. Chtějí tě opravit."
Překvapeně se podíval na ruku a pak na mě a já se usmál.
,,Tak to by mě nenapadlo!" zasmál se.
,,Pojď, ukážu ti pizzerii." povídám a jdu ven, on mě následoval.
Procházel jsem chodbu, ukázal mu kuchyň a mířil na show stage, zapoměl jsem však na důležitou věc.
Toy.
Po chodbě běžel Toy Freddy, jen tak tak jsem stihl strčit Golden Freddyho do náhodných dveří a prstem u pusy mu naznačil, ať je zticha. Schoval se za stěnu a já se o ní opřel jakože nic, zkusil jsem si pískat, ale neumím to, takže jsem bzučel jako postižený čmelák.
To bylo teda nenápadný.
Ten pitomec přiběhl ke mě.
,,Hej Old Freddy, koukám, že tě opravují." zašklebil se.
Old Freddy? Pche! Ještě jednou mi tak řekne a nasypu kilo soli, pepře a chilli omáčky na ten jeho přeslazenej ksicht.
,,Začali mě opravovat už včera, takže sis toho všiml brzo ty tupče." odbyl jsem ho.
,,Stejně jsme lepší!" zakřičel vztekle. Asi mu došly argumenty, mám bod.
,,Pak nevím, proč nás vrací do provozu." řekl jsem nezaujatě a prohlížel si svou ruku, kterou jsem si predstavil na jeho obličeji. ,,Když už jsi takovej blesk, všiml sis, že nemáte Toy Foxy?"
,,Vy zase nemáte Foxyho." uchechtl se.
Sakra!
Oprava, posypu ho solí, pepřem, omáčkou, dál octem, vším kořením, co najdu a nacpu ho do pece, kde se peče pizza.
Mňam.
,,Došly ti argumenty, ha!" zasmál se a utekl. Konečně.
Tak hlavně že on má nejlepší hlášky pod sluncem.
,,Co to bylo?" ozval se Fredbear, když se Toy Freddy dost vzdálil.
,,Tohle, to byl Toy Freddy. Má dva spolupracovníky, vlastně tři, ale jeden se ztratil." začal jsem s vysvětlováním.
,,No, s tímhle bych asi taky nevydržel." zasmál se a já se přidal.
,,To se povedlo!" dostal jsem ze sebe, když jsem se přestal smát. ,,Jo, nechceš se podívat na nástěnku? Někdy jsou tam zajímavý věci."
,,Oukej."
Šli jsme k nástěnce. Na jedné straně byly plakáty s Toy, na druhé s námi. Mezi papírky a texty jsem skutečně našel cedulku, kde byl Fredbear a u toho bylo: Již brzy, Goldy!
,,Goldy?" ušklíbl se. ,,Tak takhle mi teď říkají?"
,,Není to tak hrozný." poznamenal jsem.
,,Pche, A proč vypadají ti Toy tak přeslazeně?" otázal se. ,,Jen na plakátu, nebo i v reálu?"
,,Bohužel i v reálu." řekl jsem popravdě.
,,No, jestli mají ti dva tolik rozumu jako ten tlustej medvěd, tak to bude ještě zajímavý." zasmál se a ani já se neubránil smíchu.
Kdy jsem se naposledy takhle zasmál? Bylo to vůbec někdy?
,,A neboj Freddy, jsem s váma. To ani nejde spolupracovať s tím pitomcem." usmál se na mě. ,,Jinak taky máš dobrý hlášky, měl jsem co dělat abych za tou zdí nedostal záchvat smíchu."
Začal se smát, protože si asi vzpomněl na nějakou mojí hlášku.
To mě potěšilo. Je to cenný spojenec proti Toy. Hned co se ostatní vzbudí, představím ho.
Goldy se nepřestal smát.
,,Taky bych ho... hek... nacpal do pece, ale škoda koření!" smál se.
Počkat, co?Pohled Mangle
Ležím ve ventilaci nad show stage. Je tu nejvíc světla a pozitivní energie.
Taky je to dost daleko od Springa, tedy Springtrapa.
Mám starost o Jessie. Dole už chodí Toy, ona se však neprobouzí. Asi za to může to, že nemá kus hlavy.
Na druhou stranu jsem ráda. Nestojím o její vyslýchání. Nevím, co bych řekla.
Jako kdybych nic neřekla, otevřela oko.
Rychle jsem od ní otočila hlavu a snažila si nasadit ucho, i když bylo úplně nakřivo. Ale bylo mi jasné, že si toho dřív nebo později všimne.
Za mnou se ozval křik, že to museli slyšet i dole. Asi si všimla, že nemá oko a čtvrtinu hlavy.
,,Mangle, slíbila jsi mi, že nebudeš dělat blbiny!" vyčítala mi. Chtěla mi připlout před obličej, ale otáčela jsem se, aby se jí to nepovedlo.
Co jsem však nečekala, dvě moje ruce mě přestaly poslouchat, chytily mě po stranách za hlavu a otočili mě k Jessie. Jakmile spatřila můj obličej s hlubokými škrábanci a zlomeným uchem, hrůza v jejím oku se ještě prohloubila. Jednu z rukou u mé hlavy si dala k puse, aby nevykřikla.
,,Co se ti to sakra stalo..." zašeptala. Nebyla schopná mluvit nahlas.
Hned se však vzpamatovala.
,,Mangle, kdo ti to udělal?" zeptala se důrazně. ,,To nebyl hlídač a nezkoušej se vymlouvat."
Zavrtěla jsem hlavou a sklopila pohled. Tohle jí říkat nebudu! Poznala by, že jsem jí lhala!
,,Řekni mi to!" řekla rázně. Tady přestává legrace. Ta druhá ruka mi zvedla bradu a mé oko se střetlo s jejím. Tenhle pohled mi něco silně připomínal. Nebo někoho. ,,Musím to vědět!",,Musím to vědět Springy, pomůže ti když to někomu řekneš!"
,,JÁ JSEM SPRINGTRAP!"Ty oči. Ten zlý úsměv. Ty drápy.
Byl jako šílený. Ne, on byl šílený.Jeho ruka mi přistála na obličeji a já ucítila ostrou bolest. Celá polovina obličeje mi pulzovala, z přetrhaných drátů létaly jiskry a po bradě mi začal téct olej.
Bolest vystřelila znovu, tentokrát od mého ucha.
Tu bolest jsem cítila místo ní.
Bolest. Bolest. Bolest.,,Mangle prosím! Můžeš mi říkat Springy, nevím co mi tak vadilo!"
To šílenství v jeho očích vystřídal smutek. Panický strach.
,,Jsem Toy Foxy."
Po tváři mi stekla jedna jediná slza. Nedokážu mu odpustit.
,,A ty jsi Springtrap!",,Ne!" zakřičela jsem přidušeně a oko mi zalily černé slzy. Přitáhla jsem si třetí a čtvrtou ruku, které Jessie neovládala a zakryla si s nimi obličej.
Brečela jsem. Nevšímala jsem si jejího pohledu. Zase jsem si vzpomněla na něj, jestli jsem tedy vůbec zapomněla. Ale chci zapomenout...
,,Promiň." ozvala se po chvilce. ,,Neměla jsem tolik naléhat. Řekneš mi to, až budeš chtít."
Nechala jsem jí při tom. Lepší nabídku asi nedostanu a říkat jí to stejně nebudu.
Opatrně jsem si sundala ruce z obličeje a přikývla. Jessie mi zkusila utřít slzy, ale do kovové ruky to moc nešlo.
,,Vždyť máš celý obličej od oleje, kape to z tebe. Za chvilku bude ve ventilaci tolik oleje, že v ní pojedeš jak v tobogánu a spadneš do náruče nějakýmu Toy Freddymu."
Musela jsem se usmát. Trochu mi to zvedlo náladu.
,,Pojď, seženeme nějaký hadr." pobídla mě.
,,Jakože dolů?"
,,Ano, musíme si dát pozor."
,,Tak jo."
Putovala jsem ventilací a spustila jsem se dolů na chodbu někde, kde očividně nikdo nebyl. Vedle sebe jsem viděla tu divnou místnost Parts and Service, kde stejně nebyla ventilace.
Ze stropu jsem se natáhla pro hadr, který ležel mezi součástkami a utřela do něj obličej.
Mojí pozornost však upoutalo něco jiného.Tak co myslíte, že tam je? Je to úplná blbina, to neuhodnete 😂
Kde myslíte, že je Foxy?
A jak na vás zatím působí Goldy?
JenomMě
Štve
Že
Hlavní
Zápletka
Tu
Pořád
Není
(Ale další noc už se snad objeví 😙♥️)
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...