4: Přátelé nebo ne?

354 27 8
                                    

Pohled Foxyho
Probral jsem se na pódiu. Vkročil jsem dopředu a skoro zakopl o hromadu tří animatroniků.
Co to sakra?
Pak se mi vybavily včerejší události. To byla zase noc.
Tak oni to nestihli.
Napadlo mě, že tu nesmí v žádném případě zůstat takhle. Přijde personál a bude se konat show, co pak? Vzal jsem to kuře.
Bylo to to kuře, co včera vyděsilo na pódiu. chápu.
Bylo pěkně těžké a já ho vzal tak blbě, že jsem neviděl přes bryndák Let's party.
Dokulhal jsem nějakým způsobem k pódiu a podařilo se mi kuře narovnat aniž by spadlo. Fuj to byla dřina! A to tam jsou ještě dva další animatronici.
Fuuuuuu
Otočil jsem se. Moment, proč je tam jenom jeden?
No, aspoň budu mít míň práce.
Chytil jsem modrého králíka za jedno rameno a spatřil jsem bílou ruku, co ho chytila za druhé.
Tak jsem se lekl, že jsem spadl na zadek a vydal přitom divný zvuk jako pískací hračka.
Ozval se smích. Takový milý, roztomilý.
Pohlédl jsem nahoru a spatřil bílou lišku s růžovým čumákem a červenými tvářemi. Zírala na mě jantarově žlutýma očima. Ta, na kterou jsem včera celou dobu zíral.
,,A-ahoj" vykoktal jsem nejistě. ,,Já jsem Foxy."
,,Jsem Toy Foxy." řekla.
Dívali jsme se do očí.
Než jsem se vzpamatoval, vzala Toy Bonnieho a postavila ho vedle Toy Freddyho.
,,Tak to bychom měli."
Bylo ticho.
Líbila se mi.
,,Dík za pomoc." uculil jsem se.
,,Jo, nemáš zač." ona na to. ,,Zatím jsme neměli příležitost se poznat. Co třeba děláš v té vaší show?"
,,No, mám speciální atrakci, jmenuje se Pirate Cove." odpověděl jsem. ,,Je to pirátská zátoka s prolézačkami a se vším, moc mě baví."
,,To zní skvěle."
,,Už víš co budeš dělat ty?"
Třeba by mohla být se mnou v Pirate Cove.
,,No, ještě ani ne. Taky budu mít svou atrakci."
,,Tak to je super."
Ještě chvilku jsme kecali. Převážně o show, ale potom jsme se smáli blbinám. Je vážně fajn. Prozradila mi, že i když se jmenuje Toy Foxy, nejbližší kamarádi jí můžou říkat Mangle. A já jí tak můžu říkat! Já jsem její blízký kamarád! Vlastně jí tak můžu říkat jen já a Toy Chica. Nikomu jinému, ani z Toy, nevěří.
Zdá se, že ti Toy jsou "skvělá parta" a "drží pohromadě".
Ale Mangle je super. Třeba se v nich mýlím.

Pohled Freddyho
Otevřel jsem oči.
Stál jsem na pódiu.
Viděl jsem Foxy s tou bílou liškou, jak se o něčem vybavují. Přál bych jim to, ale ti Toy se mi stejně pořád nezdáli.
,,Doufám, že vás neruším." ozval jsem se. Překvapeně se na mě otočili.
Takže jsem je rušil.
,,Nene." řekla ta liška. Odstoupila od Foxyho, abych si náhodou něco nemyslel.
jsem to viděl, máte smůlu.
,,Takže já jsem Freddy." podal jsem lišce ruku a pokusil se o úsměv, ale to se mi moc nepovedlo.
,,Jsem Man... totiž Toy Foxy." řekla a přijala mou ruku. Moc se mi nezamlouvala. Už jenom proto, že si přilepil na obličej falešný úsměv.
Totálně falešný.
,,A tohle je můj parťák Foxy, toho už asi znáš..."
Mezitím se vzbudili ostatní.
,,Čau, o co jde?" Zeptal se modrý králík. Toy Bonnie předpokládám. Mají jenom naše jména, před které přilepili Toy.
,,No, seznamovačka."
,,Tak čau, já jsem Toy Bonnie." řekl.
Co říkám.
,,A tohle jsou Toy Chica a Toy Freddy." ukázal na kuře a medvěda.
Podal jsem si s ním ruku. Tenhle nebyl až tak strašný, ale stejně se mi nezamlouval.
Pak jsem podal ruku Toy Chice. Ta byla milá, ale moc si od toho neslibuju.
Toy Freddy byl vyloženě nepříjemný. Už od prvního pohledu jsem to poznal. ,,Rád tě poznávám Freddy" řekl vlídně, ale bylo vidět, že jen nasadil úsměv, zatímco v jeho očích vřela nenávist. Taky jsem si nemohl nevšimnout, jak si plivnul na ruku než mi jí podal. Tak jsem udělal to samé. Ať vidí, že se mnou si nemá zahrávat! Propalovali jsme se vzájemně pohledem.
Přesně jak jsem čekal. Oni jsou nafoukaní a akorát od nás všechno kopírují! Jména, oblečení...
To jsem fakt jediný kdo je tak nesnáší?
Ostatní s nimi ale byli naprosto v pohodě, Foxy si povídal s Toy Foxy a Toy Chicou a Bonnie s Chicou se bavili s Toy Bonniem.
Já to nechápu. Jak se s těmi falešnými krámy můžou bavit?
No co, jejich problém.
Toy Freddy na mě jedovatě pohlédl a zapojil se do něčího rozhovoru.

Pohled Toy Chicy
Mají to tu hezké. Už se těším až budeme vystupovat v té show.
A taky jsou fajn. Nejvíc jsem se bavila s Foxym. Mangle si s ním docela rozumí, přišlo mi.
Časem se půjdu seznámit s Chicou. Přeci jen je něco jako moje dvojnice a mohla by to být legrace. Teď jdeme na pizzu.

Pohled Freddyho
Fuj!
Už asi čtvrt hodiny stojím v tý hnusný umývárně a snažím se dostat jeho flusy ze svojí ruky. Voda je ledová a je tu zima.
Jdu se zabít. Nebo spíš jeho. Nebo vypnout když už ne to.
Zaslechl jsem kroky, tak jsem se rychle schoval. A tomu neuvěříte!
Ten haj*l šel k umyvadlu a dělal to samé co teď já!
Asi za chvilku to umyvadlo urvu a fláknu ho po hlavě.

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat