2: Tajemná krabice

567 35 14
                                    

Pohled Bonnieho
Vzbudil jsem se v noclehárně. Byla tu tma jak v pytli, protože na noc vypínají i úsporná světla. Kamery mají asi night vision, jinak by tu hlídači nemohli pracovat ani noc.
No co, nemaj hlídat ve Freddy Faezbear's Pizzeria. My si stejně budeme dělat co chceme.
Moje oči si za chvilku zvykly na tmu a já si všiml, že Foxy i Freddy jsou pořád vypnutí. Zatřásl jsem s Foxym, ale ani to s ním nehlo. Potichu jsem se přiblížil k Freddymu a zařval mu do ucha:
,,Vstáááávej ty ospalčeeeee!"
Nic. Oba byli pořád vypnutí. Všiml jsem si, že tu není Chica. Tak jsem se vydal ven sám. Třeba jí potkám.
Cestou jsem pohledem zavadil o zrcadlo a spatřil své černé oči jen s bílou tečkou uprostřed. Jak taky jinak.
Šel jsem dál po chodbě a došel k Parts and Service. Zahnul jsem do chodby směrem k hlídači ve snaze najít Chicu, ale nebyla tam. Tak mě napadlo vyděsit hlídače, ale zabarikádoval si dveře židlí a pár krabicema.
Příště takový štěstí mít nebude.
Napadlo mě, že se Chica možná šla umýt od toho kečupu a zamířil jsem do malé umývárny.

Pohled Chicy
Probrala jsem se. Kde to sakra jsem? Foxy? Bonnie? Freddy? Někdo?
Trochu jsem se rozkoukala ve tmě a zjistila to. Byla jsem nacpaná u kuchyňské linky, nohu a ruku jsem měla na stole a hlavu otočenou do podivné polohy. Srovnala jsem se a zvedla. Všechny spoje v těle mě bolely.
Můj pohled zabloudil k té plechové peci. Černé oči s bílými tečkami.
Jako obvykle.
Posbírala jsem krabice s pizzou, protože bez nich nedám ani ránu a vyšla na chodbu do noclehárny za ostatními.

Pohled Bonnie
V umývárně je tma a zima, z trubek u stropu občas kape voda. Chica tu není. Musím hledat dál.
Vyšel jsem z té hnusné místnosti, konečně normální teplota. Brrr!
Šel jsem temnou chodbou zpět. Na zdi bylo sem tam umístěno zrcadlo, plakáty nebo dveře do menších chodeb a skladů, na stropě kamery. Nic neobvyklého.
Přesto bylo něco špatně. Ale co? Pomalu jsem se rozhlížel.
Spatřil jsem to. U vchodu do nějaké vedlejší chodby stála obrovská krabice, vešel by se do ní animatronik. Nikdy jsem jí tu neviděl. Přišel jsem k ní blíž a všiml si, že je na ní nějaký nápis. Nepřečetl jsem ho úplně jasně, přece jenom byla pěkná tma.
Co to tak mohlo být? První písmeno bylo P. Určitě P. Pomalu a hodně zblízka se mi text povedlo rozluštit.
Puppet.
Co to jenom je?
Asi nějaké součástky nebo někdo něco vytáhl ze skladu. Už jsem tomu nevěnoval pozornost.
Po pár metrech mě ale zastavila zvědavost a nutkání trochu víc to prozkoumat. Otočil jsem se a když jsem mířil ke krabici, přišlo mi, že je něco jinak. Položil jsem ruce na kartonovou stěnu a zkusil s ní pohnout. Trochu se zakymácela. Krabice se zakymácela? Co?
Začaly z ní opadávat jednotlivá patra. To, že má patra a je to pěkně divný jsem tak neřešil, protože zbytek krabice se nakláněl na mě.
Pak na me spadl nějaký animatronik.

Pohled Chicy
To je takovej idiot!
Proč do mě strká? Rozsypal mi všechnu mojí pizzu!
Spadla jsem na něj celou svou vahou. Dobře mu tak.
Posbírala jsem pizzy, které ležely nejblíž. Bonnie se asi praštil do hlavy a nereagoval. Přetáhla jsem ho po ksichtu krabicí, ale vyletěla z ní pizza a přistála mu na obličeji.
,,Budíčeeeek!!" ječela jsem.
Teprve pak se probral.

Pohled Bonnieho
Když jsem se probudil, na obličeji jsem měl rozpláclou pizzu, na mě seděla Chica a křičela mi do ucha.
Nebyl to žádný tajemný animatronik, jen ona. Taky ta obří krabice nebyla žádná obří, byl to jenom komín z krabicí od pizzy. I ten nápis jsem teď bezpečně přečetl.
Pizza.
Co taky jiného. Nevím, co jsem si myslel a už ani nevím, co jsem přečetl prve. Asi nějakou blbost.
,,Ahoj Chico" pozdravil jsem.
,,Čau Bonny, jdeš mi pro novou pizzu!" řekla naštvaně.
Najednou jsme si všimli nějakého animatronika, který se k nám blížil chodbou. Šel pomalu, ale stále se přibližoval. Vypadal jako nějaký medvěd...
Není to Fredbear?
To jméno mi něco říkalo. Přejel mi mráz po zádech a já znehybněl.

Pohled Freddyho
Co to k čertu vyvádějí? Co tu všude dělá ta pizza? Proč na mě zírají jak na zjevení?
Ach jo.
,,Co se to tu děje?" zeptal jsem se. Asi už zjistili, že to jsem já.
Nevím, proč se zase bojí každé blbiny.
,,Nic moc" řekla Chica a neúnavně sbírala krabice s pizzou rozsypané po celé chodbě.
Bonnie se zvedl a otřel si pizzu s kečupem z obličeje.
,,Kde je Foxy?" ptal se.
,,Pořád vypnutý." na to já. Byla to pravda. Ten línej lišák se ne a ne vzbudit.
,,Kašlete na to, jdem na hlídače." řekla Chica. ,,Čím dřív bude po něm, tím líp."
To mi přišlo jako fajn nápad.
,,Já tam byl a je zatarasenej," odpověděl jí Bonnie. ,,Zítra přes den mu musíme vzít tu pitomou židli."
,,Škoda" utrousil jsem. ,,Ale teď pojďte pro Foxyho a dohodneme se, co bude dál. Bez hlídače tu bude nuda."
Vydali jsme se směrem k naší Noční místnosti.

Pohled Chicy
Pořád jsem jim neřekla, co jsem viděla. Tedy spíš slyšela.
Čtyři noví animatronici. Projekt Toy.
Znělo mi to hlavou pořád dokola. Musím jim to říct.
Než jsem si všimla, už jsme byli skoro u místnosti. Freddy vtrhl dovnitř a začal fackovat Foxyho, ten se konečně probral.
,,Huh?" Foxy nechápal o co jde.
,,Vstávej Foxy! Vstávej a pomoz nám vymyslet, co budem dělat."
Foxy se posadil.
,,Nevím, proč nejdete třeba na hlídače?"
Freddy Foxymu vylíčil celou situaci s barikádou hlídače a pak se začli dohadovat, jak se zabavíme. Foxy nesouhlasil s nápady Freddyho a Freddy zase s jeho. Pak se přidal ještě Bonnie a začali se hádat.
,,Tupci, zahrajeme si flašku!"
,,Nic takového, jdem něco sestrojit do Parts and Service!"
,,Já říkám, že si půjdeme něco zahrát na konzole!"
,,A proč každej nemůžete prostě hrát co chcete?"
,,Flaška nejde hrát v jednom blbe!"
Měla jsem toho dost. Oni se tu hádají zatímco já mám nevídanou zprávu.
,,Okamžitě se uklidněte a poslouchejte! Místo téhle hádky je tu něco mnohem důležitějšího! Pracovníci přivezou nějaké nové animatroniky, nazývali to projekt Toy!" zakřičela jsem.
Zmlkli a překvapeně se podívali na mě.

FNAF♥️TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat