Pohled Toy Chicy
Šla jsem do kuchyně a tam byla Chica, která do sebe dychtivě cpala pizzu.
,,Chico!" zakřičela jsem, přiběhla k ní a objala jí. Tvářila se překvapeně, ale objala mě taky.
,,Jsem ráda že tě vidím!" povídám pak. ,,A nech mi taky pizzu."
,,Já za to nemůžu," zahuhňala s plnou pusou. ,,Pizzu jsem dlouho neměla a nutně jí potřebuju."
,,Jo tak."
Stejně jsem ze šuplíku čmajzla jednu sýrovou pizzu a celou jí snědla.
Chica do sebe nacpala asi deset krabic a ze zbytku si udělala komín, jak u ní bylo zvykem. Vyšla ven a skoro srazila Toy Freddyho.
Toy Freddy se otřásl odporem a zamířil do kuchyně za mnou, schválně jsem si sundala zobák. Bavilo mě ho takhle provokovat.
Když mě uviděl, sklopil hlavu.
,,Hele Toy Chico, promiň. Omlouvám se za to, co se včera stalo." říkal smutným tónem. Nikdy jsem nezažila, aby byl on smutný. ,,Za ten zobák i za to... však víš. Fakt nevím, co to do mě vjelo."
,,V pohodě." hlesla jsem a nasadila si zobák.
Tohle bylo divný. Toy Freddy umí být i smutný a milý? Jako kdyby byl takový pořád, nevadilo by mi to. Naopak.
Ale on se z toho musel vzpamatovat.
,,Hele, taky nevíš, proč tu jsou Oldi?" řekl značně znechuceně. Už to byl zas on.
,,Nevím, ale pěkně mě to štve." Řekla jsem jakoby naštvaně a dupla do země.
,,Mě taky, měli je přece vyřadit!"
,,Ale začali je opravovat tak si to asi rozmysleli."
,,To je hrozný! My máme mít tu slávu."
,,To jo."
,Pojďme svolat Toy."Toy Freddy zavolal mě a Toy Bonnieho do toho skladu s krabicí, kde už jedno takové shromáždění proběhlo. Byla to odteď taková společenská místnost Toy.
,,Takže," začal Toy Freddy. ,,Jak jste si asi všimli, Oldi jsou zpět."
Pokyvovali jsme hlavou.
,,To je strašný, ukradnou naší slávu." řekl Toy Bonnie naštvaně.
Cože? On nenávidí Oldy?
Toy Freddy se otočil a Toy Bon na mě mrknul. Uf! Věnovala jsem mu úsměv a skoro mi přitom upadl zobák.
,,Mě taky." utrousil Toy Freddy. ,,Ale mám na vás dotaz. Někdo je musel pustit a nejspíš někdo z vás."
Bylo zle. Nejspíš podezírá mě.
Toy Bonnie zavrtěl hlavou.
,,Já ani nevím, kde byli. Navíc, proč bych to dělal?"
Toy Freddy kývl a oba se podívali na mě. Bylo jasné, že si oba myslí, že jsem to udělala já.
,,Vím, že byli v Parts and Service, ale fakt si myslíte že bych je pustila? Navíc, jak asi?" řekla jsem nejvíc klidně jak šlo. Nevím, jestli se mi to povedlo.
Ale Toy Freddyho to přesvědčilo. Toho ostatně přesvědčí každá blbost. Toy Bon se na mě sice nedůvěřivě díval, ale on by to Toy Freddymu neřekl. Snad.
Navíc, já to vážně nebyla tak co je?
,,To je fuk." řekl Toy Freddy po chvilce. ,,Jsou prostě tu."
,,Viděli jste nástěnku?" řekla jsem a snažila jsem se znít otráveně. ,,Jsou zpátky na scéně."
,,To jako budou vystupovat s námi?"
,,Zdá se že jo."
,,Musíme se jich zbavit."
Já i Toy Bonnie jsme se překvapeně podívali na Toy Freddyho.
,,Jak to chceš udělat?" zeptal se Toy Bon.
,,Zatím nevím, ale něco vymyslím." řekl a odešel.Pohled Toy Bonnieho
Jo! Ten tlustoprd konečně opustil místnost!
Mám šanci říct Toy Chi co cítím.
,,Toy Chico?" zeptal jsem se opatrně.
,,Ano Toy Bonnie?"
,,Víš já..."
Nemůžu to doříct. Nemůžu. Je to těžší než jsem si myslel.
Notak, už jsem to přece jednou řekl.
V tom někdo zabušil na dveře.
Proč zrovna teď? Ugh!
Dveře se otevřely a stál v nich Bonnie. Trochu nevěřícně na mě a Toy Chicu zíral.
,,Hele, nechci nic říkat, ale za minutu je show." oznámil.
,,Jejda." řekla Toy Chica. ,,Ty a ostatní nejdete?"
,,Ne, nejdřív nás musí opravit."
,,Oukej"
Toy Chica se zvedla a zamířila na show stage. Bonnie na mě kývnul a odešel. Šel jsem taky na pódium.
Ale někdy jí to řeknu.Pohled Mangle
Putuji ventilací dál a dál. Jessie už mi nebrání. Ví, jak moc chci najít Foxyho.
Jak se však tak dívám po pizzerii, nikde ho nevidím.
,,Zdá se, že tu ten tvůj Foxy není." namítla Jessie.
,,To jsem si nevšimla Jessie!" zakřičela jsem na ní. Myslela jsem to ironicky, samozřejmě jsem si všimla že tu nikde není. Můj řev doprovázelo něco jako bzučení rozbitého rádia, jako skoro všechno co dělám.
,,Co když on v provozu nebude?"
,,Na to nechci myslet Jessie! On tu bude, vím to!"
Něco mi ale říkalo, že už vážně nebude vystupovat. Už předtím byl rozbitý a nechtěli ho opravit.
Co když je to moje chyba? Chybí Toy liška, tak vyřadili i Old lišku?
Po tváři mi stekla černá slza. Jessie si toho samozřejmě všimla.
,,Promiň, určitě ho najdeme." řekla.
Objala jsem ji, tedy ten drát na kterém jí držela hlava. Něčí ruka mi přistála na zádech, tedy na tom co zbylo.
Já nevěděla, že Jessie umí kontrolovat moje tělo.Pohled Toy Chicy
Doběhla jsem na pódium jen tak tak. Pohledem jsem zavadila o nástěnku pro návštěvníky, je to jiná než máme my a personál v chodbách pizzerie.
A tam Oldi nebyli.
To si děláte srandu? To budeme vystupovat zase bez nich?
No, je pravda, že Oldům stále chyběly končetiny a měli poškrábaný kostým.
Kdo je jen mohl takhle zřídit, když je jen házel do pitomého skladu? Ten člověk byl asi blbec.
Stoupla jsem si na pódium, kde byl na stojanu s mikrofonem připravený Cupcake. Pískáním mě vítal.
,,Ahój! Ahój!"
Na pódiu už stál Toy Freddy a upravoval si klobouček, Toy Bonnie právě doběhl a nasadil si kytaru.
Venku už se ozýval křik dětí.
A pak se jako tsunami nahrnuly dovnitř.Pohled Freddyho
Tak dlouho jsem se neprocházel po chodbách pizzerie!
Oukej, jen necelý den, ale přišlo mi to jako roky.
Ze show stage slyším křik a smích dětí. Je to poprvé, Co je slyším jen z povzdálí. Nepříjemné vědět, že je místo mě baví ten tlustej Toy.
Ale už jen to, že mi opravili oko a část kostýmu, nebo nové letáky na nástěnce, usuzuji, že nás vrátí do provozu.
A ty Toy tupce vyřadí.
Ani v nejmenším by mi to nevadilo.
A co tu chci celou dobu dělat?
Hm.
Právě jsem si vzpomněl na tu věc, tedy animatronika v Parts and Service. Mohl bych ho zkusit opravit.
Běžel jsem chodbou.Doběhl jsem do místnosti s oknem, kde byly naše výtvory. Možná nerad jsem tam zahlédl Bonnieho ruku mezi náhradními díly.
Dveře do skladu, který býval naším vězením, byly pootevřené.
Opatrně jsem je otevřel.
U prázdné krabice nic nebylo.Dostáváme se do části, kde to nemám vůbec promyšlené tak to teď asi bude nuda 😁
Pokusím se vymyslet něco zajímavého na show.
ČTEŠ
FNAF♥️Tajemství
FanfictionToy animatronici, zbrusu nové, vylepšené atrakce a původní animatronici, už dobře známí a pro tohle místo ikoničtí. Dvě skupiny a napětí, které nebezpečně sílí. Nevinné vtípky přestávají být nevinné, když se ukáže, že jde o mnohem víc. Útěk, zvrat...