77.rész

222 11 4
                                    

A szőke után sétáltam át a fiúk szobájába, ahol már Liam kivételével mindenki ott volt, és ez nem csak nekem tűnt fel.

- Hol van Liam? - kérdezte Louis, mire rákaptuk a tekintetünket.

- Ugyan ezt akartam kérdezni - húztam el a szám.

- Valaki felhívja? - nézett körbe Harry.

- Hívom - emelte a füléhez a telefonját Zayn. 

Kihangosította, de csak csipogott. Foglalt.

- Kivel beszélhet? - kerekedett el Niall szeme.

- Passz - vont vállat Harry.

- De az a kérdés, hogy hol lehe- - hirtelen kicsapódott az ajtó, és egy vigyorgó Liam lépett be rajta.

- Hát veled meg mi történt? - néztem rá felvont szemöldökkel.

- Az előbb tudjátok kivel beszéltem? - nevetett a hasát fogva.

- Na kivel? - emelte rá a tekintetét Zayn.

- Simonnal - esett össze vihogva, mi pedig elkerekedett szemekkel néztünk össze.

- És mit beszéltetek? - nézett vissza Louis a nevető fiúra.

- Arról hadovált, hogyha nem viselkedünk, felbontja a szerződésünket, én pedig mondtam neki, hogy ezt ő sem gondolhatja komolyan - vont vállat a nevetéstől kipirultan.

- Fel akarja bontani a szerződést? - vonta fel a szemöldökét Zayn, mire Liam bólintott.

- Előbb bontom fel én, minthogy ő - motyogta Louis, mire felröhögtünk.

- Na de mit is akartatok csinálni? - tért vissza az eredeti tárgyra Harry, mire mindannyian kérdőn néztünk Niallre.

- Megyünk a városba, összeszedjük a haverokat, aztán bulizunk egyet - vigyorgott a szőke.

- Jól hangzik, benne vagyok - tette fel a kezét Zayn.

- Én is - tett így Louis.

- Kiket értesz a haverok alatt? - nézett rá Liam kérdőn.

- A szokásos - rendezte le röviden Niall.

- Én is benne vagyok - tettem fel vigyorogva a kezem.

- Na, Soph és az alkohol - forgatta a szemét Louis szórakozottan, mire meglöktem a vállát.

- Hé! Mintha te jobban bírnád - nyújtottam ki a nyelvem, mire felnevetett.

- Liam? - nézett rá kérdőn Harry az említettre.

- Úgyis a többség dönt, szóval benne vagyok - vont vállat.

- Indulhatunk? - csapta össze a tenyerét az ír fiú.

- Menjünk - tápászkodott fel Zayn, mire Liam, Harry, Louis és én elindultunk utánuk.



Sziasztok! Elég rég volt rész, szóval itt van egy ^^ Igaz, unalmas lett, de már haladunk a story vége felé :( Ha tetszett, egy voteot megköszönnék <3

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 07, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Érzések Közt {One Direction ff.}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora