Harry. Gyorsan elkaptam a fejem és elkezdtem kipakolni. Ők előbb érkeztek, így nekik már ki volt pakolva mindenük. Egyedül szenvedtem a pakolással, de Harry azért sem segített. Újra nyílt az ajtó, de ezúttal Niall lépett be rajta. - Sophie, miért egyedül pakolsz? Harry, miért nem segítesz neki? - kérdezte értetlenül.
- Nem mondta, hogy segítsek - szólt flegmán Harry.
- Ha kéne segítség, akkor sem neki szólnék - néztem erőltetett mosollyal Niall-ra, és rámutattam Harryre. Utóbb említett személy gúnyosan felnevetett. Szememet forgatva tovább pakoltam, de aztán Niall is beszállt. 3 óra kellett hozzá, de végeztünk. Harry meg sem mozdult, akkor sem, ha hozzádobtam volna valamit. Leültem a franciaágyra(!), ahol Harry mellettem feküdt. A plafont bámultam, majd odaléptem a szekrényhez, és kivettem belőle egy farmert és egy pólót. Bementem a fürdőszobába, és átöltöztem. A másik ruhám visszaraktam, majd átmentem a fiúkhoz. - Helló Sophie - intett Zayn.
- Hali - nézett rám Liam.
- Szia Sophie - mosolygott Lou.
- Niall? - kérdezte Liam.
- Segített kipakolni, mert a királyfi nem segített - ültem le Zayn ágyára. A fiúk olyan hangosan röhögtek fel, hogy belerázkódott a szoba. Elmosolyodtam, majd elkezdtünk beszélgetni. [...]
Egyszer nyílt az ajtó, majd belépett rajta Harry. Indulásra készen voltam, már felálltam, de Zayn visszarántott, és átfogta a derekam, hogy ne tudjak elmenni. - Halljátok, elmarad a koncert - mutatta a telefonját Harry.
- Mivan? - hökkent meg Liam.
- Nézzetek meg. Ti nem kaptatok emailt? - ráncolta össze homlokát Harry. [...]
- Zayn, elengednél? - sziszegtem, hogy csak ő hallja.
- Miért? - suttogta.
- Mert aludni akarok - súgtam.
- Hát ti meg mit sugdolóztok? - röhögött Lou.
- Semmit, én mentem - álltam fel, és kiviharzottam a szobából. Lou jött utánam, a szoba ajtajánál utolért.
- Sophie, ugye nem bántottalak meg? - kérdezte.
- Nem dehogy - ráztam meg a fejem őszintén.
- Akkor jó. Jó éjt - mosolyodott el, majd visszament a fiúkhoz. Letusoltam, majd ahogy bebújtam az ágyba, elnyomott az álom. Azt még hallottam, hogy Harry, óvatosan beszáll mellém, majd elalszik.
ESTÁS LEYENDO
Érzések Közt {One Direction ff.}
FanficA nevem Sophie Wilson, egy 17 éves, átlagos lány voltam. Mindig nagy álmom volt énekessé válni, de ez eddig nem sikerült, már kezdek lemondani az egészről. Amikor 13 éves voltam, a One Direction volt a kedvencem, bár ez másfél éve másképp van. Az ok...