dva

2.6K 284 41
                                    

Ͽ  E V A N  Ͼ

Evan se prohlédl v zrcadle.

Nelíbily se mu plavky, které měl na sobě, ale jiné neměl. Proč by taky měl, když neuměl plavat? Tyhle plavky byly staré tři roky a dala mu je přítelkyně jeho bratra, protože nevěděla, že Evan se k velké vodě ani nepřibližuje.

Odfrkl si a vydal se do Benova pokoje. Byly tomu teprve dva týdny, co se jeho bratr se svou přítelkyní sestěhovali a tak doufal, že ještě nějaké plavky u něj najde. Ben si asi vystačil s dvěma triky a jedním párem kalhot, protože více oblečení si ještě neodvezl.

A měl štěstí. Našel černé jednoduché plavky, dokonce značkové. To by mohlo na Adama zapůsobit.

Nejraději by se praštil. Chystal se na bazénovou party, i když neuměl plavat, jen proto, aby si ho všimnul kluk, který k němu pravděpodobně nic necítil.

Podíval se na hodinky. Měl necelou hodinu na to, aby se připravil. Cestu neměl dalekou, jelikož Adam byl téměř jeho soused.

Nový soused. Vlastně se jeho rodina přistěhovala teprve před pár týdny. Evan ho párkrát sledoval z okna, pak zjistil, že nastoupili na stejnou školu, akorát na jiný obor.

Pak se potkali v knihovně. Dali se do řeči. O několik dní později ho Adam pozval k sobě domů na party a Evan vesele souhlasil. Až pak zjistil, že má Adam na dvoře obří bazén a vše se bude odehrávat kolem něj.

Vše bylo ale v pořádku, že ano? Nemusel do bazénu.

Ale když na akci přišel, uvědomil si, že možná do vody bude muset.

Když zazvonil, otevřel mu Adam. Prohodili spolu pár slov, Adam ho dovedl do kuchyně, kde mu ukázal, kde najde alko i nealko a než si Evan stihl nalít kelímek punče, Adam byl ta tam.

Později ho Evan uviděl v bazénu. Uprostřed bazénu byl ostrůvek, na kterém seděl s dalšími lidmi a skleničkami alkoholu v rukách. Evan byl až překvapený, jak velký bazén může někdo mít.

Když se ale později vrátil, pochopil to. Chodba byla plná diplomů a medailí, všechny na Adamovo jméno - byl to profesionální plavec a nejspíš taky sakra dobrý.

Posadil se v obývacím pokoji na sedačku. Nikoho kromě Adama v domě neznal a v seznamování se taky nebyl nejlepší. Nebyl člověk, který by za jinými přišel jako první, když už se s ním ale někdo dal do řeči, neměl problém se seznámit.

Za chvíli si k němu přisedla dívka. "Vypadáš osaměle," promluvila.

Evanovi chvíli trvalo, než si uvědomil, že mluví na něj. Ale taky na koho jiného? Nikdo tady tak osaměle neseděl.

Otočil hlavu a dívky si všiml. Měla krátké hnědé vlasy na mikádo a ofinu, vlastně Evanovi přišla i trochu povědomá.

"Vypadám?" odvětil Evan. Napil se ze svého kelímku.

"Jo," odpověděla dívka, jako by to mělo být jasné. Nejspíš bylo. "A mě by zajímalo proč."

Evan se krátce zasmál. "Znám tady jednoho člověka a ten na mě momentálně nemá čas."

"Adam?" zeptala se. "Ten si teď sám plave kolečka v bazéně, nevypadá moc zaměstnaně." Evan se na ni zmateně podíval. "Viděla jsem, jak ses s ním bavil," vysvětlila.

Chápavě přikývl. "Já... nemusím bazény. Tam za ním nelezu," zamumlal Evan. Dívka se na něj tázavě podívala.

"Proč?"

Waves of TomorrowKde žijí příběhy. Začni objevovat