Ͽ K I T Ͼ
"Spala jsem s Ronem. Několikrát."
Kit málem vyprskl své nealkoholické mojito. Poslední dobou si oblíbil tento nápoj, jelikož chuťově neměl daleko od toho alkoholického a už přes půl roku se nedotkl jak alkoholu, tak cigaret. Sám se za to tak trochu obdivoval.
Teď ale přesměroval svou pozornost na Vicky. Rosie, která měla hlavu v Kitově klíně, se posadila.
"Cože?" zeptali se oba najednou.
Vicky rozhodila rukama. "No co?" podívala se mi na Kita. "Nahradil jsi toho pěkného bodyguarda, tak jsem si musela najít někoho jiného."
"Vyhodili ho," odfrkl si Kit. "Protože spal s tebou pro vstupy zadarmo. A s několika dalšími."
Seděli všichni tři na starém gauči, který si Kit za výplatu koupil v jednom bazaru do pokoje. Byl docela velký, on sám seděl na kraji, Rosie ležela s hlavou v jeho klíně a Vicky seděla na druhém konci. A Všichni měli dostatek místa.
"Víš, kolika lidem jsi pokazil tu možnost vstupu zadarmo, když tě tam postavili?" přeměřila si ho pohledem.
"Už to na mě několik lidí zkoušelo," uznal Kit. "Jaká škoda, že jsem zadaný, že?"
Vicky zavrtěla hlavou. "Neuvěřitelný. Už to bude rok, ne?"
"Záleží na tom, jestli počítáš to, jak Kit Evana vlastně na dva měsíce naprosto odřízl," uchechtla se Rosie a lehla si zpátky do Kitova klína. Ještě předtím si ale lokla z lahve nějakého alkoholu.
Kit ji jemně plácl přes čelo. Pak se podíval na Vicky. "Jo, za chvíli rok. Když teda počítám ty dva měsíce."
Tohle byla vlastně taková malá oslava Kitových narozenin. Ten den je totiž měl a Rosie s Vicky ho překvapily u něj na pokoji. Ron byl prý v práci a Matta nemohli nikde sehnat. Ten večer vypadal v uvozovkách slibně - měl narozeniny, ale jen čekal, až mu rodiče zaťukají na dveře se slovy, že má hlídat Lucu, protože někam odjíždí, a doufal, že Evan stihne ještě dojít, protože měl tréninky a pak nějaké zařizování.
Ve finále mu to bylo ale stejně všechno jedno, protože nesnášel slavit narozeniny. Každý rok se jen sešel se svými kamarády a pil, což bylo teoreticky něco, co dělal každý rok. Nikdo mu žádné dárky nedával a byl za to rád.
"Zpátky ale k Vicky a Ronovi," pokračoval Kit. "Jak dlouho to mezi vámi takhle funguje?" zeptal se zmateně.
"Já nevím, měsíc? Možná víc?" odpověděla nejistě. Kit nestihl zírat. Většinou si všímal všeho, co se dělo mezi jeho skupinou přátel. Teď... musel uznat, možná byl trochu zaslepený Evanem.
Pak se stalo až moc věcí najednou a rychle. Rosie zavibroval mobil. Posadila se tak, aby Kit na něj neviděl, ale všiml si, že něco píše. Pak se rozsvítila na stole obrazovka mobilu Vicky. Zprávu si přečetla, koukly po sobě s Rosie a Kit se zamračil. "Hej, co se děje?"
Obě dívky se zničehonic zvedly. "Dobereme to později, jo? Klidně ti řeknu všechny detaily o Ronovi, teď ale spěchám," usmála se na něj Vicky a už se hnala ke dveřím.
"Já o žádné detaily nestojím-" začal Kit, ale přerušila ho Rosiina pusa na tvář. "Užij si narozeniny a nepřežeňte to," broukla a doběhla Vicky.
Kit zmateně zůstal sedět. Ani dveře za sebou nezavřely, a tak měl Kit nevyžádaný výhled na kopec, kde stál dům, který bude za pár měsíců Evanův. Naštvaně si stoupl a vyšel ke dveřím, aby je zavřel, když se málem srazil s Evanem.
ČTEŠ
Waves of Tomorrow
Novela JuvenilKit byl vždy ve špatný čas na špatném místě. Až do jedné vysokoškolské party, kde se mu náhodou podařilo zachránit život. Jaká ironie vzhledem k tomu, že on sám si život jednou pokusil vzít. 8.6. 2021 - 23.10.2021