មកដល់ភូមិគ្រឹះ ជុងហ្គុក ប្រញ៉ាប់បីរាងតូចទៅបន្ទប់គេ ព្រោះនាយស្រវឹងឡើងទន់ខ្លួនល្អូកហើយ ណាមួយត្រូវលាងរបួសឲ្យផង។
" ឲ្យអុំជួយទេ លោកចន! "
" មិនបាច់ទេអុំ ទុកខ្ញុំចាត់ការ យប់ហើយអុំទៅសម្រាកសិនចុះ "
" ចា៎ស! "
ម៉ែដោះចុះទៅក្រោមបាត់ ជុងហ្គុក ក៏យកចានដែកតូចល្មមដាក់ទឹកនិងកន្សែងមកជូតខ្លួនឲ្យ ថេហ្យុង និងលាងរបួសតាមក្រោយ។ នាយទម្លាក់គូទអង្គុយជិតក្បាលគ្រែ ថេហ្យុង និងដោះអាវអ្នកកំពុងគេងចេញ ងាយស្រួលក្នុងការជូត។ គ្រាន់តែដោះចេញភ្លាម នាយស្ទើរឈាមច្រមុះចេញមក ព្រោះតែរាងកាយក្មេងតូចម្នាក់នេះ ស្អាតពេកហើយ ទោះនាយធ្លាប់ដេកជាមួយស្រីផ្សេងក៏ពិតមែន តែខ្លួនប្រាណស្រីទាំងនោះ មិនអាចប្រដូច ជាមួយ ថេហ្យុង បានឡើយ។ ខ្ជិលភ្លឹកតទៀតនាយក៏ចាប់ផ្ដើមជូតខ្លួនឲ្យ ថេហ៍ តែម្ដង។ រួចក៏ផ្លាស់សម្លៀកបំពាក់ថ្មីឲ្យគេ ចុងក្រោយគឺលាងរបួស រួចបិទបង់ឲ្យជាការស្រេច នាយមិនសូវជំនាញរឿងមើលថែនិងប៉ុន្មានទេ តែដោយសារក្មេងនេះមកសណ្ដំស្នេហ៍ឲ្យនាយ ចេះហួងហែង ចេះមើលថែ ចេះបារម្ភគ្រប់ពេលវេលា ទោះមិនដឹងថាខ្លួនឯងស្រឡាញ់គេហើយនៅឡើយក្ដី ។" អំពល់ទុក្ខមែនឯងនេះ សឺត..."
ថាហើយក៏លួចថើបថ្ពាល់គេមួយខ្សឺតយ៉ាងវែង ទោះស្អុយក្លិនស្រាតិចៗក៏នៅតែក្រអូបដែរ រួចអាងញញឹមតាមក្រោយ🙄។រឺុងៗ!
" ហាឡូ! "
" បាទ! ចៅហ្វាយ លទ្ធផលDNA ចេញមកហើយ ចៅហ្វាយ "
" ហឺម! ទុកយើងពិនិត្យខ្លួនឯង "
" បាទ! ចៅហ្វាយ "
ជុងហ្គុក ដាក់ទូរសព្ទចុះនិងសម្លឹងមុខ ថេហ្យុង មិនឈប់ ព្រោះតែលទ្ធផលDNA។" ទោះលទ្ធផលចេញមកបែបណា ក៏ឯងនៅតែជាក្មេងរបស់យើង យើងទុកឯងឲ្យនៅជាមួយយើងរហូតយើងចាស់ស្លាប់ពីរនាក់ ហឹស! កំប្លែងមែនទេ? យើងមិនស្រឡាញ់ឯងផង ឃាត់ឯងទុកមានន័យអីដែរ? ក្នុងឋានៈជាប្រពន្ធក៏មិនមែន អ្នកបម្រើក៏មិនមែន យើងទុកឯងក្នុងឋានៈជាអ្វីទៅ? ហា៎ស ជើងប្រចាំភូមិ "
នាយនៅនិយាយឆ្លើយឆ្លងម្នាក់ឯងយ៉ាងយូររហូតដល់ម៉ោងទៅធ្វើការបន្ត ដណ្ដប់ភួយឲ្យក្មេងតូចរួចនាយក៏ចេញទៅ។ ថេហ្យុង ដេកស្អាតទល់ភ្លឺ។