20. OPERASYON

15.4K 570 27
                                    

"Hazır mısın Çekirge?" Elimdeki telsizi alnıma vurmamak için çabalarken sesimin gitmesi için gösterdikleri tuşa bastım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hazır mısın Çekirge?" Elimdeki telsizi alnıma vurmamak için çabalarken sesimin gitmesi için gösterdikleri tuşa bastım.

"Kendimi gelen ilk arabanın önüne atmaya mı? Fazlasıyla hazırım." Parmağımı geri çekerken Hayal'in homurdanmalarını duyabiliyordum. "Bir kere de bir şeye itiraz etme be kızım, senin geleceğin için uğraşıyoruz burada yine de beğendiremiyoruz." 

"Sabahtan beri Seymen'i takip ediyoruz Hayal, üstüne kuzeninin telsizlerini resmen çaldık. Alacağımız cezayı düşündükçe kendimi aklıma gelen her şekilde öldüresim geliyor." Oturduğum kaldırım kenarında sinirle başımı diz kapağıma vurduğumda çıkan sesle hafifçe inleyip alnımı geri çekerek boştaki elimle ovalamaya başladım. "Allahım ben ne günah işledim de şu an buradayım." Elim hala sesimin gitmesi için tuşta basılı olduğundan söylediklerimi duymuştu.

"Abime aşıksın Saye, bundan daha büyük bir günah düşünemiyorum." 

"Kapa çeneni, her şeyi öterim abine." 

"Sen önce kendi aşkını öt." 

"Bunu yaptığımı biliyorsun Hayal." 

Allahım altta kalma gibi bir huyu da yok!

Haklısın iç sesim, maalesef yok.

"Biraz daha tartışmaya devam ederseniz çekip gideceğim." Ali en sonunda isyan ederek konuşmaya başladığında dudaklarımın kenarında hafif bir gülümseme oluştu. Açelya ile oldukça iyi giden flört döneminin karşılığını Ali'yi de peşimize takarak ödetiyordu. 

"Tamam ya size de bir şey demeye gelmiyor. Neyse çekirgelerim hazır olun çünkü abimin masasına bir kız yaklaşıyor. Tahmini 1.70 boylarında, kızıl saçlı, gözlerini görmesem de renkli olduğunu düşünüyorum, burnuna bakayım... oha Saye, bu kız çok güzel. Ezer geçer seni kardeşim." 

"Verdiğin moral için teşekkür ederim Hayal." Adım seslerinden sonra nefes nefese sesini duydum. "Ben kafeye yaklaşıyorum, fotoğraflarını çekmeye çalışacağım." 

Hayal, dediğini yapmaya çalışırken oturduğum kaldırım kenarında dizlerimi iyice kendime çektim. Gerçekten ben hangi akılla buraya gelmiştim?

Sabah henüz yastığımla olan aşkıma devam ederken Hayal gelmiş resmen beni sürükleyerek yatağımdan kaldırmıştı. Seymen'in bir kızla buluşacak olması elbette kıskançlık damarlarımı arttırsa da şu an buluştuğu kızın güzelliği bütün enerjimi söküp almıştı sanki. Hayal öyle herkesi beğenen bir insan değildi. Bu kızı beğendiğine göre gerçekten güzel olmalıydı. 

"Gönderdim resmi gençler." Arka cebimden telefonumu çıkarıp Hayal'in gruba attığı fotoğrafı açtım. Kafenin açık camlarının hemen yanındaki masada karşılıklı oturuyorlardı. Seymen, arkasına yaslanmış rahat tavırlarıyla karşısındakine gülümsüyordu. Karşısında oturan ve baktığım anda güzelliğine hayran kaldığım kadınsa heyecanlı olduğu oldukça belli olan tavırlarıyla limonata bardağını kavramış, aralık olan dudaklarıyla muhtemelen Seymen'e bir şeyler anlatıyordu. Uzun kızıl saçları yüzünü gölgelese de heyecanla açılmış gözlerini görebiliyordum. 

Kış Güneşi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin