34. OYUN

6.4K 299 16
                                    

Bİllie Eilish, Happier Than Ever 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bİllie Eilish, Happier Than Ever 

Kartal'ın ağzından;

Bir insanın hayatınızı değiştireceğini nasıl anlarsınız? 

Daha doğrusu bunu anlayabilir misiniz?

Ben anlayamamıştım. O gözlerimin içerisine bakarak gülümserken, adımı seslenirken, kendi dünyasında oğlu ile ilgilenirken ben onun hayatımı bu denli değiştireceğini tahmin edememiştim. 

Beynimin en ücra köşelerine kadar yer edinen sesinin beni geceleri uykularımdan edeceğini, denizi andıran gözlerinin gözlerimi kapattığım anda zihnimde belireceğini düşünememiştim. 

Bu benim içimde hep olan bir şey miydi yoksa yeni yeni filizlenen bir şey miydi bilmiyordum.

Tek bildiğim onun adının geçtiği her anda kalbimin iflah olmaz bir şekilde delicesine attığıydı. 

"Kartal, oğlum."

"Kartal, iyi misin?" Önümdeki dosyadan kafamı hızla kaldırıp bana seslenen anneme baktım. Evde sadece ikimiz olduğumuzdan beraber bahçedeki masada oturuyorduk. 

"Efendim anne?" Annem elindeki tepsiden kahvelerimizi masaya bırakıp bakışlarını yüzümden çekmeden sandalyesine oturdu. "Var sende bir haller ama..." 

Kafasında kurmaması için hızla konuştum.

"Anneciğim onu nereden çıkarıyorsun yok benim bir şeyim sadece..." Annem kahvesinden bir yudum alıp gözlerini devirdi.

Portakalın göz devirmeyi kimden öğrendiği belli olmuştu.

"Üçünüzü de doğuran ben olmama rağmen bana yalan söyleyebileceğinizi sanıyorsunuz ya, vallahi çok gülüyorum size." 

"Anne yalan söylemiyorum sadece işler çok yoğun." 

"Peki oğlum, o zaman bana dosyalarına neden kavuşamadığın aşkına bakar gibi baktığını anlatır mısın?" 

Hayır, öyle bir şey yapmış olmayayım, o kadar da değil lütfen.

"Hah, işte öyle kalırsın benim zeki oğlum, birde avukat olacaksın başıma daha gözlerime bakmadan yalan bile söyleyemiyorsun." 

"Anne ben aşık değilim." 

"Ay bak hala yalan söylüyor, Kartal Ayvaz o kızın kim olduğunu söylemek için 30 saniyen var." 

"Anne lütfen!" 

"29, 28, 27..."

Daha kendime bile itiraf edemediğim bir şeyi anneme nasıl söyleyecektim ki?

"Sürem dolduğunda bir isim vermezsem ne olacak?" Çatılan kaşlarıyla gözlerime bakarken sinsice gülümsedi. 

"Sanki ben kime aşık olduğunu bilmiyorum, sadece senin ağzından duymak istiyorum." 

Kış Güneşi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin