"Bir şey söylemeyecek misin?" Kalbimin atışlarından hislerime odaklanamıyordum ki konuşayım.
Bütün damarlarımın büyük bir coşkuyla attığını hissederken sakin kalabilmek için yumruklarımı sıkmış, düşüncelerimi toparlamaya çalışıyordum.
"Şu an konuşmak istemiyorum." Bir adım attığımda onun adımlarını da hemen arkamda hissettim. Bir eli bileğime dolanırken bütün vücudumu ateşe atmışlar gibi irkildim
Allahım, bana neler oluyor?
"Saye, lütfen"
"Ne istiyorsun Seymen? Beni kıskandığını söyledin diye boynuna falan mı atlamalıyım? Ya da Ali'yi yüz üstü bırakıp sana mı gelmeliyim?"
Benden çıktığına inanamadığım sözler onun yüzünü şekilden şekle sokmaya yetmişti. Böyle bir çıkış beklemediği aşikardı ama artık iki lafına da kanmayacaktım. Beni istiyorsa çabalaması, sevgisini hissettirmesi gerekiyordu.
"Saye, otur konuşalım." Bileğimi tutuşundan kurtarıp bir adım geriye çekildiğimde titreyen bacaklarımı sıkıca birbirine bastırdım.
"Ben artık konuşmak istemiyorum Seymen, eğer beni gerçekten istiyorsan senin hayatında olmam için elinden geleni yaparsın. Boynumu falan morartıp beni zor durumda bırakarak değil, sevgini hissettirerek yapmalısın bunu."
🌻
"Ya kızım alt tarafı benim için kızla konuşacaksın." Başımı tekrar iki yana sallarken Demir abim bıkkın bir nefes vererek telefonunu geri çekti. "Kız tavlama işlerine bulaşmadığımı biliyorsun abi."
"Paran bittiğinde istemesini biliyorsun ama."
"Bu ikisinin nasıl bir bağlantısı var açıklasana biraz." Bir süre düşünür gibi yapıp bir şey bulamayınca omuz silkti.
"Ya kıza biraz daha yazmazsam başkasını bulacak. Ne var şu abine yardım etsen, abin de kızı tavlasa."
"Seni anneme söylerim çocuk beni delirtme!" Yüzündeki hain sırıtışla bana bakarken telefonu tekrar uzattı. "Sen anneme tek kelime edersen bende geçen gün aldığı borcamı senin kırdığını söylerim."
Öfkeyle yanan gözlerimle kafamı elimde tuttuğum kitaptan kaldırdığımda koşar adımlarla yatakta yanıma zıplayıp telefonu gözümün önünde salladı. "Hadi bakalım kardeşlerin gülü, ötmemi istemiyorsan göster maharetlerini."
Uzattığı telefonu sertçe çekip alırken ekran da artık alışık olduğum Gigi Hadid resmini kaydırıp ana ekrana geçtim. İnstagramdan gelen bildirimlere bakarken kızın attığı mesaja bakmadan hesabına girdim.
"Abi sen bu kızla nasıl konuştun? Yani nasıl oldu da bu kız sana baktı?" Ördüğüm saçımın ucundan sertçe çektiğinde resmen cırlayıp elimdeki telefonunu koluna sertçe vurdum.