21. SEYMEN

14.8K 627 55
                                    

Merhaba arkadaşlar, bölümden önce kısa bir konuşma yapmak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba arkadaşlar, bölümden önce kısa bir konuşma yapmak istiyorum. Henüz bu sabah biten finallerim yüzünden bölümlere özen gösteremedim ama en kısa sürede hızlı bir düzenleme yapacağıma söz veriyorum. Sizden de tek bir ricam var, lütfen beni oy ve yorumlarda yalnız bırakmayın. 

Hepinizi seviyorum, iyi okumalar.💖💖

🌻

Boynumdaki öptüğü yer bana az önce yaşananları hatırlatmak istercesine sızlarken yanan ciğerlerimi rahatlatmak için derin nefesler alıyordum.

"Güzelim?"

Yere diktiğim bakışlarımı hızla kaldırıp karşımdaki gözlere diktiğim de koyu hareler ne hissettiğimi anlamak istercesine gözlerime bakıyordu. "Saye iyi misin?"

İyi değildim.

Kendimi hiç olmadığım kadar kötü hissediyordum.

Evet, sözümde durmamış Ali ile görüşmeye devam etmiştim ama bana olan hislerini duymak istemiştim. Beni bastırmaya çalışmadan bana neler hissettiğini anlatmasını istemiştim. 

"Gitmeliyim." Ona arkamı döneceğim anda kolumdan tutarak bedenimi tekrar kendisine çevirdiğinde bir şeylerin yanlış olduğunu oda anlamaya başlamıştı.

"Saye bak..." 

"Ben senin durmadan damgalayacağın birisi değilim Seymen." Kolumdaki elini sinirle ittirdiğimde karşı çıkmadan elini geriye çekti. "Senden tek bir şey istiyorum, bana ne hissettiğini söyleyeceksin alt tarafı." Birbirine karışan soluklarımı düzene almaya çalıştım. 

"Yanımda gördüğün erkekler yüzünden beni damgalamaya çalışmayacaksın. Ben senin malın değilim Seymen, ben sana aşık bir insandım." 

Dudakları bir kaç kez açılıp kapansa da dolan gözlerim yüzünden konuşmadan öylece yüzüme bakıyordu. "Devamı olmayacak Seymen, sen bir karar vereceksin, beni isteyip istemediğine karar vereceksin. İlgimi üzerinden çektiğimde sinirlenip beni sana ait bir mal gibi işaretleyemezsin." 

Kaşları an be an çatılırken daha fazla orada kalmak istemeyen yanıma uyup kapıyı açarak hızla dışarıya çıktım. Saçlarımı önüme alarak yaptığı şeyi biraz da olsa kapattığımda koridorun başında tedirgin bir şekilde buraya bakan Ali'yi gördüm. 

Hızlı adımlarla yanına ulaştığımda gözleri boynuma kaysa da hızla toparlanarak tekrar gözlerime bakmaya başladı. 

"Hiçbir şey sorma lütfen, sadece eve gitmek istiyorum." 

🌻

Seymen'in ağzından;

"Bundan sonra maçlara o şerefsizi çağırmak istemiyorum." Kartal öfkeyle homurdandığında bakışlarım bu gece sayamadığım kez onun gözlerine kaydı. 

Kış Güneşi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin