Tuna Başaran, +90535******* kişisini engelledi.+90535*******: Bugün seni Joss'ta gördüm. (iletilmedi) (03.12)
+90535*******: Hani şu güzeller güzeli nişanlının takıldığı entel(!) bar. (iletilmedi)
+90535*******: Oradaydım Tuna, kendime bir viski söyledim.
(iletilmedi)
+90535*******: Ellerin onun belini kavramıştı. Nisa'nın spor salonunda saatlerce vücut çalıştığı o kadar belliydi ki giyindiği elbiseden bile onun karın kaslarını görebiliyordum. (iletilmedi)+90535*******: Sırma gibi sarı saçları, mavi gözleri, esmer teni, büyük şeftali rengine boyadığı dudakları vardı. (iletilmedi)
+90535*******: O an ona bir kez daha baktım ve kendi görüntüm gözlerimin önünde belirmeye başladı. Mütemadiyen siyaha boyadığım küt saçlarım, kahverengi gözlerim, kan kırmızısına boyadığım dudaklarım ve bir ölününkine eş beyaz tenim. (iletilmedi)
+90535*******: Senin benim gibi kadınlarla işin olmazdı. (iletilmedi)
+90535*******: Oysa benim tek işim sendin. (iletilmedi)
+90535*******: Yıllarca senden nefret ettiğime herkesi en önemlisi kendimi inandırmak, seni görmezden gelmek ve hatta benden uzaklaşman için elimden gelen her şeyi yapmak... (iletilmedi)
+90535*******: Hiçbiri senin yakınındayken sana en uzak olmak kadar canımı acıtmadı. (iletilmedi)
+90535*******: Hiçbiri, sen onu öperken izlemek kadar acıtmadı. (iletilmedi)
+90535*******: Merhaba, ben Tuna dediğin günü anımsadığımda dudaklarıma silik bir gülümseme yerleşti. (iletilmedi)
Tuna Başaran, +90535******* kişisinin engelini kaldırdı.
+90535*******: Merhaba, ben Umay. (iletildi)
🃏
P.S: HASSSSS... dediğinizi duyar gibiyim. Merak etmeyin, cümbür cemaat hepimiz öyleyiz.
Yıldızımıza tıklamayı ve yorum yapmayı unutmayın. 10 oy ve 10 yorum geldiğinde yeni bölümü atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HE'S MINE (+18) TEXTING
Подростковая литератураUyarı: Bu hikâye yetişkin içeriklidir. +90535*******: Merhaba ben Umay, yanlış kişi doğru zaman. Geçmişten gelen gizemli bir kadın... Geçmişi ardında bırakmaya niyetli güçlü bir adam... İkisini birleştiren tek gece...