11

8.5K 211 19
                                    

HE'S MINE| 11

@basarantuna: bunu sevdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@basarantuna: bunu sevdim

@umaysayginer ve 54.548 kişi beğendi, 19,123 yorum

@nisayilmazz: ❤

@hakangursen: Yakıyorsun biraderim 

@minnakbirisiyimm: hayalimin ceosu tuna basarandir kizlar kayda gecin

@iammellih: Bu erkekse ben neyim amına koyim

@iammellih: Bu erkekse ben neyim amına koyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@umaysayginer: Görev başarılı :D 

643 beğeni, 226 yorum

@emrealtinok: Yakıyorsun hayırsız

@dilaratuzel: Ananı bacınııı

@tezcanaysel: kızın bacağı benim kadar knk 

@ahmetgurr: hasss

@emrealtinok bir yorumda @ahmetgurr'den bahsetti: Hayırdır lan 

@ahmettgurr bir yorumda @emrealtinok'dan bahsetti. abim, ablam ilelebet bacım.

*

     Son günlerde şehrin havası Umay'ı boğmaya başlamıştı. Zihninin dolu olması bir yana, durmaksızın kafasını kemiren düşüncelerle uğraşmak zorundaydı.

Kafasını kemiren düşünceler...

Bunların her biri tek bir adama çıkıyordu. Tuna Başaran'a. Onu kalbinden söküp atmanın zor olduğu gerçeğiyle öyle bir yüzleşmişti ki o günden sonra onu silmeyi denemedi bile.

Onun hayatında biri vardı.

Bu, Umay'ın ellerini kollarını bağlayan tek noktaydı. Kalbini yangın yerine çeviren aşkı gönlünce yaşayamamasının sebebi, Tuna Başaran'ın iki yılı aşkın bir süredir nişanlı olmasıydı.

Kendinden nefret ediyordu. O kadına hiçbir şey hissetmediğini adı gibi bildiği halde hâlâ bir ilişkisi olan adama böylesine kapıldığı için kendinden nefret ediyordu.

Sosyal medyada pek aktif değildi. Dört bir yanını saran dosyalarla öylesine meşguldü ki kendine ayırabildiği birkaç dakikayı bir telefon ekranında geçirmek istemiyordu. Onu görene dek...

Şimdi gününün büyük bir bölümünü Tuna Başaran'a yazarken geçiriyordu. Gözlerini açtığında uyumadan önce, kimi zaman en güzel rüyalarında kimi zamansa kasıklarını saran yangında.

Bir kez daha telefonu eline aldığında ana sayfası açık bir şekilde bırakılmış telefonuna bir fotoğraf düşmüştü. Onun fotoğrafı... Umay, Tuna'yı her gördüğünde genç kadının nefesleri hızlanıyor, kalp ritmi değişiyordu.

Bu hikayeyi daha önce okumuştu. Gözlüklerini taktığında dünyanın en seksi adamı olma potansiyeline sahip Tuna. Kolları katlanmış, birkaç düğmesi açık  bırakılmış beyaz gömleği ve ifadesiz yüzüyle bile, bu kadını darmadağın edebilirdi.

Parmağını ekrandaki kalp imgesinin üzerine dokundurup fotoğrafı beğendiğinde gözüne bir yorum çarpmıştı, Nisa'nın yorumu. İçi sıkıntıyla burkulurken sayfasında olan tek fotoğrafa baktı. Asansör kapısına yaslandığı siyah beyaz fotoğrafı seviyordu.

Karşı taraf farkında olmasa da kendi kendine bir savaşa girmişti. Tuna'ya yazmama savaşı. Akrep on ikinin üzerine dokunduğunda onun yazacağına dair budadığı ümitler yeniden yeşerdi. Ekranda gördükleriyse kalp krizi geçirmesine yeterdi.

tuna: kim olduğunu biliyorum. (00.16)

HE'S MINE (+18) TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin