Tuna Başaran, +0535******* kişisini rehberine kaydetti: Umay
Umay: (Galeri)
tuna: siktir!
tuna: kızım şunları yerli yersiz atma
tuna: kafayı mı yedin
Umay: Neden, benden etkilenmediğini söylediğini hatırlıyorum.
tuna: halt etmişim
Umay: Bu bir itiraf mı?
tuna: yo
Umay: Yıldızladım bunu, bana bir itiraf borçlusun.
tuna: aklımda
Umay: Neredesin?
tuna: havayı suyu da soracak mısın
Umay: Şu an sadece nerede olduğunla ilgileniyorum.
tuna: nisalardayım
Umay: kafa siken akşam yemeklerinden birindesin yani
Umay: İğrenç
tuna: doğru bildin
/Umay: İğrenç/ aynen öyleUmay: Onu bıraktığında üzerinden büyük bir kalkacak farkındasın değil mi?
tuna: seninle iki senelik nişanlımın dedikodusunu yapmayacağım, farkındasın değil mi
Umay: Yapma Tuna. Hanımcı rolü kesme bana. Seni en iyi ben tanıyorum.
Umay: Onu gerçekten seviyor olsaydın bu tür isimlere gerek duymazdın.
Umay: Söylesene kaç tane biz şimdi neyiz konuşması yaptınız? On, yüz?
tuna: ne diyebilirim ki
tuna: siz kadınlar bu tarz konuşmalara bayılıyorsunuz
Umay: Benim konuşmaya bayıldığım konular daha çok bel altı sevgilim.
Umay: Şu an yanımda olmanı isterdim. Romantik konuşmalara ya da anlam kargaşasına ihtiyaç duymadan sadece dudaklarına yapışırdım.
tuna: bunu hayal etmenin doğru yeri ve zamanı değil
Umay: Sana söylemiştim. Ben Umay, doğru zaman yanlış kişi.
Umay: Ne oldu koca oğlan, bana sakın beni öpme hayaliyle sertleştiğini söyleme.
tuna: olur, söylemem
Umay: Ashahsjadhwj
Umay: Sen ciddisin?
tuna: bunun bedelini ödemelisin, güzelim
Umay: (Galeri) Bundan büyük haz duyarım.
*
Genç adam oturduğu kasvet masasından kalktığı sırada hayatının orta yerine düşen Umay'a büyük bir teşekkür borcu olduğunu hissediyordu. Yetiştiriliş tarzı gereği adeta bir İstanbul beyefendisiydi Tuna Başaran. Ailesinin gözbebeğiydi.İstanbul'un sayılı zenginlerinden birinin veliahtı olmasına rağmen hiçbir zaman parasını arkasına almamıştı. Lise eğitiminin ardından Kanada'da bir üniversiteyi burslu kazanmış, başarısıyla dudak uçuklatmıştı. Okulunu dereceyle bitirmiş, Kanada'da yaşama planları yaptığı sıralarda babasının ani kalp kriziyle Türkiye'ye dönmüştü.
Başaran Holding'in soyadının hakkını veren veliahtı, gönül davalarıyla hiçbir zaman gündeme gelmemişti. Magazinlere düşmez, yalnızca işindeki yetkinliği ile konuşulurdu. Aklı başında biriydi, disiplin onun için her şeyden önceydi.
Nisa'yı seviyordu, hoş kızdı. 25 yaşındayken kız arkadaşının ısrarları üzerine aileler arasında bir nişan töreni gerçekleştirilmişti. Şu sıralar evlilik planları sık sık gündemde olsa da Tuna'nın zihni cevap bulamadığı sorularla dolup taşıyordu.
Nisa iyi kızdı, peki ya tek bir imzayla hayatındaki yeri değişebilir miydi?
Telefon ekranına birbiri ardına düşen mesajları büyük bir sakinlik ile karşılıyor olsa da bedeninde büyük yangınlar söz konusuydu.
Hayatının orta yerine bir gök taşı gibi düşen Umay'ın amacı neydi bilmiyordu. Tek bir sorgu ile ona böylesi cesur mesajlar atan kadının kim olduğunu ve hatta nerede yaşadığını öğrenebilirdi. Fakat bu oyunu kurallarına göre oynamak istiyordu.
Gelen son fotoğrafla müsade isteyerek ayaklandığında bakışları üzerine toplamıştı. Telefonu gömleğinin manşetlerinden usta bir hareketle geçirdi ve bakışların telefona düşmemesini sağladı.
Merdivenleri sakin adımlarla tırmanırken aklında, zihninde ve hatta alt bedeninde bir yerlerde o kadın yüzünden hissettiği belirsizlik ve arzu vardı.
Lavabo kapısını açtığında bakışları aynadaki aksine ulaştı. Saçlarından tonlarca açık renkteki kahve gözleri, birkaç saniye sonra telefonuna düştü. Tuş kilidini açar açmaz bilinmeyenle olan mesajlarıyla karşılaştı.
"Umay," diye fısıldadı. "Kimsin sen?"
🃏
P.S: Covid-19 aşısı olum. Alerjik bünyeleri çok kötü etkileyebiliyor. Bilin bakalım kim alerjik, evet ben! Ateşim var, başım çatlıyor ve kolumu kaldıramıyorum. Ona rağmen birkaç bir şey yazmaya çalıştım kafam dağılır umuduyla.
Beni mutlu etmenize ihtiyacım var. EVEEEET PAMUK ELLER CEBE BİR SÜRÜ YORUM YAPIN BEBEKLERİM. YILDIZIMIZA TIKLAMAYI DA UNUTMAYIN, SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HE'S MINE (+18) TEXTING
Novela JuvenilUyarı: Bu hikâye yetişkin içeriklidir. +90535*******: Merhaba ben Umay, yanlış kişi doğru zaman. Geçmişten gelen gizemli bir kadın... Geçmişi ardında bırakmaya niyetli güçlü bir adam... İkisini birleştiren tek gece...