36

3.9K 157 17
                                    

Geldim. Aksiyon, adrenalin, yalan dolan her şey bu hikâyede. Sonunda Tuna ve Umay'ın arasını çok başka bir konu yüzünden darmadağın yapmayı başardım hehehe. Size bundan sonra olacaklar hakkında çok küçük bir tüyo veriyordum. BURALAR ALEV ALACAK ashskdhkjg.

Bu arada okumalar 2k oylar 10 falan aşklarım şaka mısınız? Cidden hem üzülüyorum hem kızıyorum. Şurada okula kalmış birkaç gün, deli gibi işlerle uğraşıyorum sizin yaptığınıza bak. Lütfen elleriniz o yıldıza tıklasın ve birkaç yorum yapsın lütfeeen. 

Bu ikon bana nedense Tuna Başaran'ı anımsattı, sizinle paylaşmak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu ikon bana nedense Tuna Başaran'ı anımsattı, sizinle paylaşmak istedim. 

HE'S MINE| 36

         Kuşku, omuzlarınıza bırakılmış ağır bir yük gibi hissettirirken nefes almak zordur. 

Göğüs kafesim aldığım derin nefeslerin etkisiyle yükselip alçalırken bakışlarını yüzüme dikmiş, benim tepkimi ölçmek istermiş gibi bakan kadındı Nisa. Oturduğum yerden kalkarken tek kelime etmedim.

Bu hikâyenin kötüsü ben miydim?

Tuna; her şeyine sıfırdan başladığım temeli bozuk hayatımda ilgimi çeken bir gülümsemeydi. Üzerimize kurşunlar yağarken hiç tanımadığım halde elinden tutup çektiğim adamdı. Onunla bir şehrin sokaklarında el ele koşuşturmuştuk. Gözlerine bakmak dahi kalp atışlarımı hızlandırmıştı sonra. Elimden tutması, peşimizdeki adamlardan kaçarken beni o duvara yaslaması... Ona dair her detay kalbimi bir maraton koşusuna çıkarıyordu. 

Onu koşulsuzca sevdiğim ve istediğim için bu hikâyenin suçlusu ben miydim? 

Derin bir nefes alarak dudaklarımı aralayacak olduğumda Nisa benden önce davranarak konuştu. "Ama benim yanımda kendini kötü hissetmene gerek yok Umay." 

Kaşlarım çatılırken "Anlamadım?" diye sordum. Olan bitenden haberi olduğu halde onun yanındayken nasıl hissedebileceğim konusunda nasıl yorum yapabilirdi? 

"Kaya ile aramızda yaşanan her şey geçmişte kaldı. Onunla aranda bir şeylerin olması benim için bir sorun değil." 

Kaya ile yaşananlar mı? Ne yani Kaya ve Nisa geçmişte bir şeyler mi yaşamıştı. Sözleri, kulağıma çarpan bir tokat gibiydi. Sevdiğim adamın nişanlısı, her şeyi yanlış anlamış bir şekilde karşımda oturuyordu. Üstelik yüzünde kendisine inanmamı bekleyen samimi bir gülümseme vardı. 

Kapıyı bir kez daha zorladım, buradan hemen şu an çıkmak istiyordum. "Siz her şeyi yanlış anlamışsınız Nisa Hanım." diyek konuştum. Ben Kaya'ya değil, Tuna'ya aşığım. "Benim Kaya Bey ile aramda iş arkadaşlığı haricinde hiçbir şey yok." 

"Ben de onu diyorum ya, şu an bir şey olmayabilir ama bu olmayacak anlamına gelmiyor." Nisa'nın kırk yıllık arkadaşımmış gibi konuşması sinirlerimi bozuyordu. Derin bir nefes verirken tüm gücümle kapı kolunu ittirdim ve o sırada hiç beklemediğim bir şey oldu. Nisa ayaklanarak yanıma geldi ve cebinden çıkardığı anahtarı bana uzattı. "Seninle konuşabileceğimiz bir alan yaratmanın tek yolu buydu. Özür dilerim." 

HE'S MINE (+18) TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin