1

20.2K 258 17
                                    







Merhaba sevgili okuyucum. Burada olduğun için çok mutluyum, umarım hikâyemizin baştan sonuna kadar benimle kalırsın. Bana varlığını hatırlatmak için yıldızımıza tıklayıp bölüm sonlarında görüşlerini birkaç kelimeyle de olsa belirtir misin?

Hikâyeye başladığın tarihi de buraya bırakırsan çok mutlu olurum. 🎃

HE'S MINE | 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HE'S MINE | 1

+90535*******: Spot ışıklarının altında parıldıyorsun. (04. 16)

+90535*******: Sana bakarken gözlerim kamaşıyor.

+90535*******: Bunun tensel bir çekim olduğunu biliyorum.

+90535*******: Aletini, küçük deliğimden içeri geçirdiğinde tüm sihir bozulacak.

+90535*******: Tapılası bedenin üstümdeyken tenim teninle kavrulduğunda seni eskisi gibi istemeyeceğim.

+90535*******: Seni benim yapmak için her şeyimi kaybetmeyi göze almayacağım.

+90535*******: Parmaklarını tenimde gezdirdiğini düşündükçe aklımı kaybetmeyeceğim.

+90535*******: Yanındaki gösteriş meraklısı kadını her gördüğümde senin, benim gibi bir kadınla işin olmayacağı gerçeği canımı sıkmayacak.

+90535*******: Yanımda olmadığın her an seni düşünerek kafayı yemeyeceğim.

+90535*******: Biliyor musun, akşam yemeğini yiyip yememenden bana ne?

+90535*******: Kahretsin! Ben bunu bile düşünüyorum.

tuna: sen kimsin amına koyayım? (05.00)

+90535*******: Yanlış insan, doğru zaman. (05.05)

🃏

Selam! Burada olduğun ve hikâyeme bir şans verdiğin için çok mutluyum ve kendimi çok şanslı hissediyorum. Teşekkür ederim!

Wattpad'de Kısa Hikâye kategorisindeki cinsellik içeren tüm kurguların erkek karakter üzerine kurgulanması canımı sıkıyor. Erkek geliyor, kadın reddediyor vs, ve bir reddeden sonra kadının bu tür istek ve arzuları olamaz mı, sorusunu benim aklıma getiriyor.

Size kadın ve tutku yan yana geldiğinde neler olabilir, onu göstermek istiyorum sevgili okurlarım.

Oy ve yorum sınırlaması koymak benim pek tarzım değildir ama oylarınızın benim motivasyonum olduğunu lütfen unutmayın ve yıldızımıza tıklamayı unutmayın. Yorum da yaparsanız beni ekstra mutlu edersiniz ❤️

HE'S MINE (+18) TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin