Sabah olmasıyla Aşkın gözlerini açtığında yanında mışıl mışıl uyuyan Selim'i görerek gülümsemişti. Dört gündür burada huzurla yaşayıp gidiyorlardı. En zor olan kısım tuvalet olurken Selim her ne kadar çişini ormana yapabileceğini söylese de Aşkın kesinlikle onu reddetmiş ve kendisine belirli saatler koymuştu.
Özenle petrol ofisine gidip oranın tuvaletlerini kullanıyordu. Tabii gece yarısı birkaç kez ormana yapmak zorunda kalmıştı ama onun utancını hâlâ ayrı yaşıyordu.
Selim ona göre daha rahat kalırken Aşkın öyle değildi işte. Selim ona "Ağaç suladığını düşün." Dediğinde hızla arkadaşının kafasına vurmuş sonra da göle giderek ayaklarını suya sokarak kendince oyunlar oynamıştı.
Şimdi de fazlasıyla çişinin geldiğini hissettiğinde petrole kadar tutamayacağının farkındaydı. Aslında bugün artık dönmeleri gerekiyordu ki iki gün de evlerinde dinlenip kirlilerini yıkayabilsinlerdi. Bu onu biraz üzse de geçirdikleri çok güzel günler vardı bir kere.
Daha da sıkıştıran çişiyle birlikte yerinden kalkarak çadırdan çıktığında ormana doğru ilerlemişti. Gördüğü çalılık kısımla birlikte istemeyerek beyaz pandalı pijamasının önünü hafif indirerek aletini çıkarttığında daha fazla beklemeden çişini yapmaya başlamıştı.
İşini bitirmesiyle cebinde taşıdığı ıslak mendille ellerini silip bir de üstüne dezenfektan sıktığında kendince ellerini temizlemişti. Burada anca bu kadar oluyordu işte.
Tam geri dönecekken dört gün önce gördüğü sincabı yeniden görmesiyle kocaman gülümserken onun peşine takılarak oradan uzaklaşmış ve hayvan nereye giderse onu takip etmişti.
Dakikalar sonra Aşkın'ın aklı başına yeni gelirken yerine bir tur dönerek korkuyla etrafına bakınmıştı.
Burayı bilmiyordu ki?! Kaybolmuştu!
Kalbi korkuyla küt küt atarken tahmini olarak ilerlemeye başladığında korka korka ilerliyordu. Söylemişti işte Selim'e ormana çiş yapmak kötüydü!
Dudaklarını dişleyerek ilerlemesiyle dakikalar sonra araç sesleri duymaya başladığında sevinerek hızlı hızlı ilerlemiş ve ana yola çıkmasıyla derin bir nefes almıştı.
En azından artık rahatça ilerleyebilirdi.
Aşkın biraz ilerleyip petrol ofisini bulmayı hayal ederken ne kadar yürürse yürüsün boş araziyle karşılaştığında korkuyla omuzları çökmüştü. Peki ya otostop çekse?
Aklına gelen fikirle arkasını dönerek gelen arabaları durdurmaya çalıştığında birkaç araba umursamadan geçip gitmiş ve Aşkın'ın üzülmesine sebep olmuşken sonunda bir araba durmuştu.
Aşkın sevinerek camı açılan kapıya doğru yanaşıp başını uzattığında içerdeki iri kıyım iki adamdan biraz tırsa da sevimli bir şekilde gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeyrek (bxb)
Dla nastolatków---TAMAMLANDI---Mafya hikayesidir. İki yakın arkadaş ve karşılarında şehri diz çöktüren iki kuzen... Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve...