❗❗❗ Cinsel hassasiyet uyarısı ❗❗❗
Okumak istemezseniz uyarı olan kısımlara dikkat edin lütfen ❤🌸
~~Yorum canavarı kilidi açıldı. (Yorum isterim diye bağırıyor dkfkfkfkf)
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Dağhan son tuşa basarak geriye yaslandığında Aşkın dilini dudaklarına sertçe sürterek vücudunu bükmüş, elindeki oyun koluna hızlı hızlı basarak bir şeyler mırıldanmıştı.
Ekrandaki oyuncunun gidip kaleye şut çekmesi ve şutun gole dönmesiyle Aşkın kahkaha atarken maç bitmişti.
Dağhan kolu bırakarak hafifçe tebessüm ettiğinde 4-3 Çocuğun yenmesine izin vermiş ve bilerek son kısımda Aşkın'ı heyecanlandırıp durmuştu.
Aşkın her ne kadar adamı öpecek ve bu durumdan utanacak olsa da oyunu kazanmak istemişti. Ve kazanmıştı da.
"Kazandım! Yeeey! Tavşo, ben kazandım!"
Camın ardındaki hayvana duyurmak istercesine bağırmasıyla Dağhan iri kolunu çocuğun beline sarıp kendisine çektiğinde Aşkın ne olduğunu anlamadan Dağhan'ın kucağına düşmüştü.
Şimdi yan biçimde oturduğu kucakta şaşkınca adama bakarken gözleri her zamanki gibi karga dövmesine takılmış ve yavaşça yutkunmuştu.
"iddiamız vardı."
Dağhan çocuğun dudaklarına bakarak fısıldadığında Aşkın dudaklarını istemsizce yalamış ardından da hafifçe hareketlenmişti.
Aslında bu hareketlenmeyi bilerek yapmamıştı ama Dağhan'ın aletinin üzerindeki minik kalçanın hareket etmesiyle adam kasılırken Aşkın yavaşça kollarını sevgilisinin boynuna sarmıştı.
"Ş-şey... sonra ben çok utanırım ama."
Baştan açık açık kendisini uyaran çocukla Dağhan gülerken ellerini mavişin beline sararak kendisine biraz daha çekmiş ve minik kalçaları tam olarak kasıklarının üzerine bastırmıştı.
"Benden utanma Aşkın. Utanman gereken en son kişi bile değilim."
Dağhan çocuğa güven aşılamak istercesine konuştuğunda Aşkın'ın içi sevgiyle dolmuş ve bir anda dudaklarını genç adamın dudaklarına bastırmıştı.
Dağhan dudaklarında hissettiği sıcak dudaklarla gerilirken elleri hızla çocuğun belini kavrayıp sıkmış gözleri ise kapanarak derince hissetmişti Aşkın'ı.
Aşkın ne yapacağını bilemese de geçenlerde adamın dilini ağzının içinde hissettiğini hatırlayarak dilini işin içine kattığında Dağhan delireceğini düşünmüştü.
Aklında binlerce düşünce geçerken en belirgin olanı çocuğu koltuğa yatırarak içine girmekti.
Uzun zamandır kimseyle beraber olmamıştı, bunu da geçelim hayatına bu kadar arzulayacağı kimse olmamıştı ki!
Aşkın beceriksiz hamlelerle dudaklarının arasındaki dudağı yalayarak dilini o sıcaklıklara bastırdığında Dağhan ağzını aralayarak dile izin vermiş ve sonrası tamamen değişmişti.
Adam çocuğu kendisine daha da yaslayarak minik dudakları sömürmeye başladığında Aşkın hissettiği yoğunlukla inlemiş ve altında hissettiği sertliğe yavaşça sürtünmüştü.
Dağhan hissettiği sürtünmeyle nefesi kesilirken Aşkın'ın belini sıkıca tutarak ayağa kalkmış ve oldukları katta bulunan, ilk tanışmalarında Aşkın'a verilen odaya girerek minik bedeni yavaşça yatağa bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeyrek (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI---Mafya hikayesidir. İki yakın arkadaş ve karşılarında şehri diz çöktüren iki kuzen... Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve...