0.8

21.5K 1.8K 932
                                    

Bölüm boyunca Aşkın ve Selim ljdslfkjsdlfjskldf Cuk oturan bir fotoğraftı, çok güzel <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm boyunca Aşkın ve Selim ljdslfkjsdlfjskldf Cuk oturan bir fotoğraftı, çok güzel <3.

Keyifli okumalar dilerim. ~~

Aşkın kelebeğin peşinden dakikalarca koşturup durmuşken Selim ise hâlâ düşünmekle meşguldü.

Bu sırada onları kameradan izleyen ikili, adamlarına emir verdiğinde açılan kapı ile Selim hızla arkasına dönmüş ve kendisine yaklaşan korumaya bakmıştı.

"İçeriye girin lütfen."

Korumanın ifadesiz bir yüze sahip olmasına karşın kibarca çıkarttığı sesiyle ağzı yüzü çamur olmuş Aşkın hızla yanlarına geldiğinde ilk gözüne çarpan şey adamın bileğindeki karga dövmesi olmuştu.

"Bu karga beyefendisi ne istiyor Selim?"

Selim yanına gelen arkadaşını kolunun altına çekerken korumaya bakıp kafasını sallamıştı.

"İçeriye girmemizi rica etti balım. Gel hadi."

Selim kolunun altındaki Aşkın'la dakikalar önce çıktıkları kapıdan içeriye girdiğinde onları yeniden gören korumalar gözlerini üzerlerine dikmişlerdi. Özellikle ağzı yüzü çamur olan Aşkın çok dikkat çekiyordu ki Aşkın bu durumdan utanmış ve kaşlarını çatıp suratına bakan adamları incelemişti.

Fark ettiği şeyse hepsinin bileklerinde dövme olmasıydı. Yanından geçtikleri korumanın bileğine baktığında ise onda da karga sembolünü görmesiyle gözleri şaşkınca açılmıştı.

"Ay bunlar karga ile kafayı bulmuş. Seliiim! Hepsinde karga dövmesi var, gördün mü?"

Aşkın minicik bedeniyle mahallede bulunan dedikodu teyzeleri gibi konuştuğunda önlerinden gidip onlara yön gösteren korumanın ona bakmasıyla hıçkırıp yerine sinmişti.

Artık her koruma ona korkutucu geliyordu işte.

Kapıdan girmeleri ile yemek masasında oturan ikilinin karşısına çıkan Aşkın ile Selim öylece dururken Korkut, Aşkın'ın suratını görünce bir an boş bulunup hafifçe gülümsemişti.

Ne yapsındı canım?! Çocuk sevimli birine dönüşmüştü bir anda.

Selim sürekli gözü Korkut'ta olduğu için o gülümsemeyi yakalarken bir an şaşkınlıkla kolunun altındaki Aşkın'a fazla yüklenmişti.

"Ayy! Selim, ezdin beni Selim! Allah seni ne yapmasın Selim! Allah bir boy vermiş, gerisini koyuvermiş sen de gelmiş üzerime çullanıyorsun Selim!"

Yanından gelen bağırtılarla anında kendisine gelip ortamı toparlasa da Aşkın bir kere açmış ağzını yummuştu gözündü. Tabii her şeyin arka planında gerginlik ve açlık yatıyordu ama şu an önemli olan söylenmekti.

"Balım tamam, özür dilerim. Bir anda şey oldu."

Selim yine miyavlama taktiğine geçiş yaparken Aşkın kaşlarını çatıp ellerini beline koymuş ve arkadaşına bakmıştı. Masada oturmuş şaşkınlıkla kendisine bakan adamlar gram umurunda değildi.

Zeyrek (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin