3.5

13.9K 1.2K 262
                                    

Aşkııııınnnn 🐇 🐇 💞💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkııııınnnn 🐇 🐇 💞💞

Selim, Korkut'un adamları sayesinde eve geldiğinde içi rahatlamıştı . En azından Halil denen o adam hak ettiğini bulmuştu ve adalete teslim edilmişti.

Tabii bu sadece Selim'in düşüncesiydi ama neyse.

Evde oturduğu masada kahvesini içerek düşüncelere dalan Selim kapıyı anahtarıyla açıp nefes nefese içeriye giren Aşkın sayesinde odağını değiştirmişti.

"Balım?"

Selim çocuğun o aceleci tavırlarını görerek kaşlarını kaldırırken Aşkın koşa koşa içeriye girmiş ve sürahiye saldırarak kendisine büyük bir bardak su doldurmuştu.

"Çok susadım çok!"

Aşkın hiç durmadan üst üste üç bardak su içerken Selim ona şokla bakmış ardından da yerinden kalkarak dördüncü bardağı doldurmasını engellemişti.

"Biraz otur sonra içeceksen yine iç. Fazla bile içtin."

Aşkın ona kötü kötü baksa da sonrasında midesi ağrımasın diye Selim'e uyum sağlarken birlikte koltuklardan birisine oturmuşlardı.

"Sen niye böyle susadın?"

Aşkın gelen soruyla dudaklarını büktüğünde köşede duran doldurulmuş şişeyi işaret etmişti.

"Suyumu evde unutmuşum. Hoca da blok ders yaptı, ben de nasılsa eve geliyorum diye su almadım."

Selim arkadaşına kızar gibi baksa da Aşkın omuz silkip koltuğa uzandığında karnından gelen glug sesiyle gülümsemişti.

Bir anda koltukta oturur pozisyona gelerek kendisini sağa sola sallamasıyla midesinden sesler gelirken hevesle Selim'e bakmıştı.

"Seliiiim! Karnımdan sesler geliyor."

Resmen minik kahkahalarla sanki ilk defa bir şey keşfetmiş çocuklar gibi kendisini sallarken Selim iç çekerek gözlerini devirmişti.

"Çok su içtin de o yüzden Aşkın. Sallayıp durma kendini kusacaksın şimdi de."

Aşkın, Selim'in uyarısını duymazdan gelerek kendisini sallamaya devam ettiğinde arada eliyle karnına hafifçe vuruyor ve çıkan tok sesle de eğlencesini katlıyordu.

"Aşkın."

Selim'in uyarı dolu sesiyle Aşkın dururken ona kötü kötü bakmış ama ardından aklına gelen şeyle birazcık arkadaşına yaklaşmıştı.

"Sen niye sabahın köründe gittin? Uyandım, sana bağırdım ama yoktun."

Aşkın'ın sorgular tonda sormasıyla Selim iç çektiğinde gözlerini devirip tıpkı Korkut'un yaptığı gibi Aşkın'ı kafasından itelemişti.

"Erkenden okula gitmem gerekti Aşkın."

Sözlerini de aynı saniyelerde söylerken geriye itelenen Aşkın alnını hafifçe ovalamıştı.

Zeyrek (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin