4.8

7.6K 670 207
                                    

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Okumak istemeyenler işaretli bölgeleri atlayarak devam edebilirler.

Keyifli okumalar ve lütfen oy vererek bol bol yorum yapın hüüüü...

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

Aradan günler geçerken hem Korkut hem de Selim kendilerini yine dağ evinde bulmuşlardı. En son günler önce buraya gelerek günü birlik de olsa özlem giderip birbirleriyle uğraşmış olsalar da yeniden geri dönmek zorunda kalmışlardı.

Şimdi ise finalleri veren gençler mutlu mesut okul hayatına veda ederken Korkut sevgilisine sürpriz yapmak istemişti.

Onu yeniden onların arasında özel bir anlama bürünmüş olan dağ evine getirdiğinde Selim gülümsemiş ve tamamen aşklarına odaklanacakları günlere giriş yapmışlardı.

Okul bitmişti, işleri ise Dağhan üstlenmişti.

İki gündür tamamen eğlence üzerine geçen zamanlamada Korkut, Selim'e atış yapmayı öğreteceğine dair söz vermesiyle ise bugünkü planlar çoktan hazırdı.

"Uyaaan! Bugün atış öğreteceksin bana."

Üzerine çıktığı sevgilisinin burnunun ucunu öpen Selim altında sakince uyuyan Korkut'a baktığında kaşlarını çatarak bu sefer de dili çıkartıp dudaklarını yalamıştı.

Yine hiçbir tepki alamazken ofladığında uzanarak sevgilisinin yanaklarını öpmüş yavaş yavaş çenesine gelmişti.

"Uyaan."

Çocuk gibi söylenmesine karşı Korkut çoktan uyanmıştı zaten. Fakat üzerinde yatan sevgilisinin ne kadar dayanabileceğini ölçmeye çalışıyordu. Ya da neler yapabileceğini desek daha doğru sayılırdı.

Selim ıslak öpücüklerle birlikte Korkut'un çenesini geçip boynuna indiğinde adamın sabah ereksiyonunun yanında oluşan şişliği hissederek gülümsemiş ve bacağını kaldırarak kendisini sevgilisine sürtmeye başlamıştı.

O dakikadan sonra Korkut numarayı bırakarak ellerini Selim'in beline atarak sevgilisinin tenine gömdüğünde iki bedenin inlemesi çınlamıştı odada.

"Kalktım."

Kısa ve net konuşan Korkut, Selim'i güldürürken Selim öpmeyi bırakarak kafasını geriye atmış ama sürtünmeyi asla bırakmamıştı.

"Atış talimi yapacağız."

Sızlanır biçimde konuştuktan sonra hissettiği tahrikle birlikte dudaklarını ısırarak gözlerini hafifçe kapatmıştı.

Korkut ise karşısındaki çocuğa karşı büyülenmenin yanı sıra vücudunu ele geçiren istekle kavrulmaya başlamıştı.

"Atış talimi... Bence şu an da yapabiliriz."

Ne derse desin Selim'in sözlerini bel altına çeken Korkut omzuna geçirilen dişlerle acı çekmek yerine zevkle inlerken Selim kısa bir an düşünmüştü.

İki tarafta istekliydi ve çoktan uçuşa geçmişlerdi.

"BDSM isteğin hâlâ devam ediyor mu?"

Korkut kararmış hareleri ile Selim'e odaklanırken Selim kendisine yöneltilen soru ile kasılmıştı. Sevgilisi hâlâ o günü unutmamış, tam tersine o günden sonra sürekli BDSM imaları yapıp durmuştu. Açıkçası Selim de yeniliklere açıktı fakat Korkut'un BDSM anlayışını düşündükçe işler birazcık korkutucu olabiliyordu.

Zeyrek (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin