Aşkın eve geldiğinden beri sessiz durduğu için Selim'in içine dert olduğunda arkadaşına biraz daha yaklaşmıştı.
Aşkın ise koltukta kucağına aldığı yastığa sarılmış dalgın bi biçimde sincapları düşünüyordu. Ne istemişlerdi ki onlardan?
"Balım?"
Selim'in ona seslendiğini duymasıyla bakışları yeren ayrıldığında masada çalışmakla meşgul olan Korkut ve Dağhan'ın dikkatleri onların üzerindeydi.
"Tatlı yemek ister misin? Gelirken aldığımız dondurmalardan getirebilirim?"
Bir hevesle sorduğu soruya olumsuz bir biçimde kafasını iki yana sallayan Aşkın'la Selim'in omuzları düştüğünde sinirle ayağa klakıp masaya doğru ilerlemiş sonra da çektiği ilk sandalyeye oturmuştu.
İki kuzen de sinirle davranan çocuğa baktıklarında Selim'in kediden aslana dönüşme hızına şaşırıyorlardı.
"Bunu yapan kimse nasıl bulacağız?"
Dağhan kaşlarını kaldırıp hafifçe gülerken Korkut ise geriye yaslanıp boş bir şekilde Selim'in suratına bakmıştı.
"Bakmayın öyle. Aşkın'ın bu halini uzun süredir görmemiştim. Çok korkmuş ve sarsılmış durumda. Sinirlerim bozuluyor onu böyle görünce."
Selim kaşlarını çatarak konuştuktan sonra Dağhan hafifçe elini omzuna koymuştu.
"Kimin yaptığını biliyoruz ama yeri belli değil. Kaldı ki belli olsa da sen gelemezsin."
Son kısımda sesi itiraz istemediğini yeterince belli etse de Selim hızla öne atılmıştı.
"Saçmalama ben de-"
"Anında alnında kurşunu bulursun."
Korkut'un büyük bir soğukkanlılıkla konuşması ve sözünü kesmesiyle şaşkınca durduğunda ciddi mi diye ikisinin de suratına bakmıştı.
Ciddilerdi.
"Mafya savaşı mı bu yani?"
Hayret eder bir şekilde konuşmasıyla Dağhan onu onayladığında bu sefer daha büyük bir sinirle ayağa kalkmıştı.
"Sizin mafya savaşınızı da sikeyim, işinizi de sikeyim o zaman. Suçsuzken şu çocuğu bu hale getiren her boku sikeyim."
Dağhan sinirle ayağa kalkacakken Korkut onu durdurup ayağa kalktığında karşısında sinirle bağıran çocuğu tutup merdivenlere doğru sürüklemişti.
Sesleri duymasıyla endişeyle yerinden kalkan Aşkın'ı tutmak ise Dağhan'a kalırken Aşkın minik elleriyle ona vurmaya çalışıyordu.
"Selim çok sinirli, ne oldu? Hem Korkut da sinirliydi, o bir şey yapar benim arkadaşıma. Bırak!"
Aşkın hızlı hızlı konuşurken Dağhan onu zapt etmek için zorlanmadan kucağına aldığında Aşkın bu sefer şaşkınlıkla kalmıştı.
"Sakin ol. Selim burada kalsa daha çok zarar görebilirdi. Korkut'un onu uzaklaştırması iyi oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeyrek (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI---Mafya hikayesidir. İki yakın arkadaş ve karşılarında şehri diz çöktüren iki kuzen... Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve...